Oh dit doet me denken aan een begeleider van een gesloten psychiatrische afdeling (waar ik zat) die ik een tijdje na mijn ontslag op de dansvloer tegenkwam. Na een intens oogcontact realiseerden we het ons allebei en hebben we elkaar hard ontweken. Super awkward
Ik had een keer m’n werkgroepdocent als klant in de lingeriewinkel en ook een keer een oudere (mannelijke) collega van m’n werk op de dansvloer om 02:00 ‘s nachts :’)
Dit vind ik dan zelf weer niet ongemakkelijk, tenzij die collega wild tegen me aan zou schuren.
Al wil ik sommige mensen ook gewoon houden in een apart wereldje.
Toevallig had ik afgelopen zaterdag iets ongemakkelijks wat een beetje aansluit bij hierboven: ik werk op een mbo en werk bewust wat verder van huis zodat ik geen studenten tegen kom in m’n vrije tijd. Zaterdag was ik op een festival bij mij in de buurt, had veel te veel bier op en toen werd mijn naam ineens geroepen. Was het een oud student van mij die daar als handhaver aan het werk was. En zijn vriendin begeleid ik nog . Ik vind dat best wel kut en onprofessioneel en kan me er nog steeds druk om maken, maar dat heeft ook niet zoveel zin denk ik. Ah well
Uiteindelijk doen de meeste mensen ook maar werk om hun huur/hypotheek/boodschappen/vakantie mee te betalen en is je baan (in de meeste gevallen) niet je identiteit en mag je dus heel veel uren van de week zelf weten wat je doet. Ik heb een leidinggevende functie en kom ook wel eens medewerkers tegen in de stad oid, maar het feit dat ik daar op zaterdag een biertje drink maakt mij op ma tm vrij geen slechtere leidinggevende
Ja daar heb je ook gelijk in, maar vind het alsnog wel vervelend haha. Gelukkig komt het verder bijna nooit voor
Ik kwam mijn psycholoog van de week tegen bij een random AH in de stad waar zij werkt (en die AH is niet degene die het dichtst bij haar praktijk ligt) en ik vaak kom. We hadden ook 1.5 uur daarvoor een afspraak gehad. Dat vond ik al ongemakkelijk en ik heb gedaan of ik haar niet zag, haha.
O, en ik kom heel vaak de vrouw van mijn WMO-begeleider tegen in de sportschool, net als de vaste fietsenmaker van mijn werk, een paar collega’s en mensen waar ik post bezorg.
Ik las dit en dacht: huh werkt je psycholoog ook nog een paar uur per week in de Albert Heijn??
Ja haha ik ook
Haha omg ik stond vandaag op m’n werk ineens oog in oog met een hele leuke oude scharrel, waar we plots direct moesten samenwerken. Was bijna een greys anatomy momentje waarbij we oogcontact maakten en allebei zoiets hadden van “wtf werk JIJ hier?!” maar we toch professioneel moesten blijven ben gelukkig getrouwd en zwanger dus moet niks van m, maar was even van m’n aprepos en vond het eventjes vrij awkward lol. Heb m’n werk wel ff extra gerockt
Ik las: heb na m’n werk wel even extra gerookt en dacht huh???
Ik verwar jou soms met die forummer die als begravenis ondernemer werkt door de zelfde ava. Dus moest hier om lachen.
Was het… koffietentvent? (Dat was jij toch??)
Ja dat was ik! Maar nee, het was koffietentvent niet hahaha. Wel uit diezelfde tijd, iemand waarmee ik in t zelfde ziekenhuis heb gewerkt. Jammer dat we niet meer op EGF kunnen kijken wat ik toentertijd evt geschreven heb haha
Is koffietentvent dan de vader van je baby? Sorry ik heb geen idee meer hoe dat toentertijd afgelopen is met koffietentvent
Neeeeee goddank zeg. Heb een veel leukere vent aan de haak geslagen!!
Ik vind het echr een bizar idee dat dit plaatsvond tijdens het egf… de tijd gaat zo hard
Waarom is dit nog maar weer stukgelopen? Je hoeft het niet te delen hoor maar was altijd helemaal invested in de verhalen uit het LDDH haha.
Hahah ja ach ja, het was allemaal leuk en aardig en de seks was amazing
maar qua leven en werk en invulling van onze dag strookte het allemaal niet zo. Hij barista, ik drukke verantwoordelijke baan, het matchte niet echt. Maar t was erg leuk voor zolang het duurde
Met deze dokter waar ik nu mee samenwerk was het exact andersom: hele chille klik en beide werkzaam in de zorg en konden echt hele nachten praten, maar de seks was om te janken
Nu heb ik best of both worlds gevonden dus eind goed al goed
Ik kom uit het noorden inderdaad