Ongemakkelijke momenten #2

Hahahaha dit alles is inderdaad echt zo NL romcom. Lekker ‘inclusief’ maar vergeet niet een paar stereotypes te verwerken. Wie van jullie is ‘het mannetje’?

5 likes

Ik geef les op een basisschool en heb kleding van de Zeeman, waar dat ook heel groot opstaat. Heel veel leerlingen denken dat ik naast bijna fulltime ik ook bij de Zeeman werk :sweat_smile:

18 likes

Ik was bij de fysio en haar stagiaire. Ik loop de kamer in, leg mijn tas weg en pak ‘mijn’ mobiel van tafel. Het hele gesprek ligt die mobiel voor mijn neus en aan het eind wil ik ‘m in mijn tas doen. Zegt de stagiaire: ‘die is van mij’. Hoe heeft zij dat half uur naar haar mobiel voor mijn neus gekeken?!?! Misschien denkend ‘wanneer zeg ik dat het de mijne is?’.

47 likes

Ik heb misschien nog wel screenshots hahaha

Hadden we voor deze ook niet een bijnaam op egf?

Edit: found it!!! JHD, jonge hete dokter shit wat waren we origineel

4 likes

Hahahaha KTV en JHD ja omg

2 likes

Ik stuur (om 12.30) een mailtje naar de apotheek om een herhaalrecept aan te vragen voor mijn adhd-medicatie. Krijg een paar minuten later een mail terug, dat er geen herhaling meer is. Meteen geïrriteerd, want ik heb ze wel op papier. Dus hoe kan dit nu weer?!?!?!

Stuur een geïrriteerde mail terug, met: kijk maar hoor, heb ik wel !!!

Ja mevrouw, dit is receptuur van een andere apotheek.

Om vervolgens om 13.00 ‘s middags op de mail te reageren met: oh excuses, het is maandagochtend. Nog niet helemaal scherp😭

Meine gute, af en toe. Lekker begin van de week.

26 likes

Hahaha ik had laatst mn geboortedatum verkeerd ingevuld en toen zij terugmailden dat ik niet in het bestand stond zei ik eerst ook JAWEL echt wel al jaren!!!
Haha echt ongemakkelijk :smiling_face_with_tear:

7 likes

Het voordeel is, je kan dit wel lekker op je adhd gooien :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik heb wel eens de verkeerde tandarts gebeld om een afspraak te verzetten. Was daar al jaaaaaaaren geen patiënt meer.

4 likes

Haha, ik heb dit weleens met een pakketje ophalen gehad. Ze bleven maar beweren dat er niks lag en ik dat ik toch echt een mail had gehad dat het bezorgd was. En toen keek in de PostNL app en toen had ik blijkbaar een ander afhaalpunt gekozen dan ik dacht. Toen heb ik maar bedankt en gezegd dat ik later wel terug zou komen. Ik was zo stellig dat ik niet meer toe durfde te geven dat ik fout zat haha.

29 likes

Whaha gister aten wij van de snackbar en ik heb altijd buikpijn erna, zo ook gister. Dus ik deed de baby op bed, was nog even aan het voeden maar moest ook echt lucht kwijt hahaha. Goed moment dacht ik zo (arme baby maar goed hij had er geen last van denk ik :joy:). Vervolgens legde ik em op bedje en ging ik weg. Hij wilde alleen niet slapen dus binnen 10 min ging mn vriend erheen. Komt ie terug zegt ie: jeeeuzus volgens mij heeft ie gepoept hoor?! Of had ie gepoept? Ligt die luier daar nog?! Het stinkt er zó erg naar poep niet normaal. Ik ging echt stuk hahahaha. Het was zo erg dat ik de baby maar de schuld gegeven :joy::joy::joy:

52 likes

Hahahahaha ik moet hier zo hard om lachen omdat dit zo herkenbaar is :joy::joy: Arme vriend en arme baby hahahaha (geintje)

2 likes

Hahaha vindt je het gek dat de baby niet kan slapen, arm kind :wink:

7 likes

Ik had 3 maanden geleden voor mijn dochter online kleding besteld bij hema, h&m en c&a.
De dingen die niet goed waren had ik terug gestuurd.
Vorige week krijg ik een email van h&m dat ze mijn pakje gaan leveren.
Ik denk nog huh? Ik heb niets besteld.
Vandaag krijg ik het pakje toe. Ik kijk en het waren dingen die ik terug gestuurd had. Ik had mijn geld wel al terug gekregen van h&m.
Ik bel naar de klantendienst, ik leg dat uit en terwijl ik in gesprek ben met de dame van de h&m bekijk ik het retourneerticket goed en ik zie daar hema op staan, dan pas begint het door te dringen dat het de kleren van de hema zijn die voor mij liggen.
Ik was zo van mijn melk dat ik niets meer heb meegekregen van wat die dame nog zei.
Ik heb gezegd gho raar e, ik zal nog eens in de winkel gaan horen en heb afgelegd.
De termijn om de spullen bij hema te retourneren is natuurlijk al lang afgelopen…

14 likes

Deze ga ik onthouden voor de volgende keer dat ik van de leg ben.

20 likes

Huh ik snap er niks van
Had je dan je Hema-kleren naar h&m gestuurd? Want van h&m kreeg je de mail toch?

3 likes

Vaak als je gewoon even mailt en netjes vraagt of je alsnog mag retourneren wordt daar echt niet moeilijk over gedaan.

4 likes

Haha die ken ik nog niet.

1 like

Ja, daarom kreeg ze het pakket terug

3 likes