Ongemakkelijke momenten #2

Dit is huilen :cry:

Oh hij verandert de emoticon hier op t forum…

Edit:

2 likes

Haha ja weet ik maar je hebt wel meerdere huil emoji s toch? Vind deze een weer heel dramatisch en een beetje much ofzo :stuck_out_tongue: idk

4 likes

Ja die tranen zijn weer een andere soort huilen, eerder een fuck-my-life type huilen idd overdramatized. Zo heeft elk huilsmileytje weer z’n eigen nuance :sweat_smile:

3 likes

Ik deze: :unamused:

10 likes

Ik vind dat :smiling_face_with_tear: OF een sarcastisch poppetje, OF ook wel een soort ‘mooi moment’ poppetje, als je kat bijvoorbeeld iets super cute doet, of Mijn kind wordt zo snel groot! :smiling_face_with_tear: of bij een nostaligisch moment van vroeger ofzo.
Zoveel interpetaties haha

9 likes

Maarja, wat is dit dan? Verbazing? Ongeloof? Vermoeidheid?

2 likes

irritatie
Als je de emoji aanklikt staat er ook wat de bedoeling is, al zal dat niet altijd hetzelfde zijn als waar het voor gebruikt wordt.

6 likes

Ooooh

3 likes

Het is een stink eye

1 like

Je ik vind het niet altijd kloppen, de onderstaande gebruik ik bijvoorbeeld als ik ergens gefrustreerd over ben (maar niet woedend) maar hij heet ‘triumph’

:triumph:

5 likes

Ik vind het een Bombastic side eye hahah. of een afgunst /mini eyeroll poppetje

4 likes

Deze “traan” schijnt dus officieel een snottebel te zijn. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Nou mijn neusgat zit daar niet hoor

9 likes

Oh, ‘triumph’ is raar… :stuck_out_tongue: Ik vind hem wel meer ‘briesend van woede’ (wel meer dan alleen maar gefrustreerd dus, haha).

3 likes

Dat is deze toch eerder :sleepy:
Maar ik snap niet waarom die sleepy heet
Iemand die ik ken gebruikt die trouwens ook als huilen
Ugly cry zou ik wel snappen

4 likes

haha ja ik bedoel hem ook wel als briesen van woede hoor, maar deze zijn nog bozer :rage: :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Hahaha ja idd.

5 likes

Ohja die was het.

1 like

Nee maar dat is toch deze? :sleepy:

1 like

Mijn moeder is erg fan van deze :slightly_smiling_face: maar ik vind die altijd een beetje passief agressief overkomen haha, niet als een oprechte glimlach iig (en zo bedoelt zij 'm wel)

14 likes