Dit is huilen
Oh hij verandert de emoticon hier op t forum…
Edit:
Haha ja weet ik maar je hebt wel meerdere huil emoji s toch? Vind deze een weer heel dramatisch en een beetje much ofzo idk
Ja die tranen zijn weer een andere soort huilen, eerder een fuck-my-life type huilen idd overdramatized. Zo heeft elk huilsmileytje weer z’n eigen nuance
Ik deze:
Ik vind dat OF een sarcastisch poppetje, OF ook wel een soort ‘mooi moment’ poppetje, als je kat bijvoorbeeld iets super cute doet, of Mijn kind wordt zo snel groot!
of bij een nostaligisch moment van vroeger ofzo.
Zoveel interpetaties haha
Maarja, wat is dit dan? Verbazing? Ongeloof? Vermoeidheid?
irritatie
Als je de emoji aanklikt staat er ook wat de bedoeling is, al zal dat niet altijd hetzelfde zijn als waar het voor gebruikt wordt.
Ooooh
Het is een stink eye
Je ik vind het niet altijd kloppen, de onderstaande gebruik ik bijvoorbeeld als ik ergens gefrustreerd over ben (maar niet woedend) maar hij heet ‘triumph’
Ik vind het een Bombastic side eye hahah. of een afgunst /mini eyeroll poppetje
Deze “traan” schijnt dus officieel een snottebel te zijn.
Nou mijn neusgat zit daar niet hoor
Oh, ‘triumph’ is raar… Ik vind hem wel meer ‘briesend van woede’ (wel meer dan alleen maar gefrustreerd dus, haha).
Dat is deze toch eerder
Maar ik snap niet waarom die sleepy heet
Iemand die ik ken gebruikt die trouwens ook als huilen
Ugly cry zou ik wel snappen
haha ja ik bedoel hem ook wel als briesen van woede hoor, maar deze zijn nog bozer
Hahaha ja idd.
Ohja die was het.
Nee maar dat is toch deze?
Mijn moeder is erg fan van deze maar ik vind die altijd een beetje passief agressief overkomen haha, niet als een oprechte glimlach iig (en zo bedoelt zij 'm wel)