Ongemakkelijke momenten #2

Mijn broer had vroeger op de middelbare school maar 1 niet-witte vriend (inmiddels wel gewoon een vriendengroep die niet enkel jeroenen zijn), toen belde die aan en m’n vader meteen “HALLO!! Jij moet Mike zijn!!”

Omg :woozy_face: zo fucking awkward haha maar dat is inmiddels ook mijn beste vriend en hij vind het zelf echt heel grappig.

1 like

Weet hij wel meteen wat er vast niet in je oog is gekomen

18 likes

Ah joh, hij moet niet zo spastisch doen

11 likes

Haha echt he, een condoom, wat een shocker.

8 likes

Hahaha geweldig! Helemaal omdat sommige opticiens van die stijve hurken zijn! :crazy_face:

4 likes

Hurken?

2 likes

Dat zeggen we hier in Arnhem, ‘stieve hurrek’. Stijve hark.

Hahah nooit van gehoord. Ik ken wel hark en hork maar hurk echt alleen als werkwoord

12 likes

Zo leuk ongemakkelijk altijd als iemand engels tegen je gaat praten of andersom, en dan ineens blijkt dat je allebei ook gewoon Nederlands spreekt :roll_eyes:

13 likes

Ik werd net gebeld door de GGD, met “gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!”
Werd nogal ongemakkelijk omdat ik moest reageren met: “dat is niet mijn baby, maar de baby van m’n ex en zijn vriendin, maar bedankt!”
De vrouw aan de telefoon kreeg vervolgens complete error en vroeg: “maar is (naam van kind van mij en ex) dan WEL jouw kind?!”
Ik vind het oprecht niet heel erg allemaal, want heb verder een prima band met m’n ex en z’n vriendin, maar die vrouw heeft wel 100 x sorry gezegd haha

75 likes

Ik vreesde dit moment al een tijdje, maar op werk speel ik soms muziek af uit mijn playlist als er niet zoveel klanten zijn. En het is altijd een beetje Russische roulette en ik heb al vaker bij mezelf gedacht van…ik moet een playlist maken die werk appropriate is, maar goed .lui haha. Dus ja ik had een normaal liedje geluisterd en was even iets aan het doen. Hoor ik ineens dat Peacock van Katy Perry aan het afspelen was. Omg ik probeerde echt in stealth mode het af te zetten, maar het was echt te obvious al gezien het woord ‘cock’ al 93 keer gezongen was haha. Binnenkort toch maar even die playlist aanmaken :sweat_smile:

15 likes

Ik heb in de afgelopen weken echt dit hele topic gelezen en GENOTEN van al jullie ongemakkelijke verhalen, dank!! Nu ga ik broeden op m’n eigen ervaringen, wordt vast vervolgd:-)

13 likes

ik trek net mijn iphone oplader uit mijn tas voor een collega die 'm wilde lenen (en stond toe te kijken), hangt er een string aan :dotted_line_face:
ik ga na werk een nacht/dag weg, normaal nooit ondergoed bij me maar uitgerekend nu zat die lader ermee in de knoop :frown:

61 likes

Hahaha dit doet mij denken aan de dag dat mijn accountant aan tafel zat en m’n hond een string uit de wasmand had gejat en onder zijn stoel had gelegd en ik zo onopvallend mogelijk midden in een gesprek met m’n voet die string weg moest ratsen.

52 likes

Vandaag weer een herhaling van deze gebeurtenis gehad :pray:t3::pray:t3:

22 likes

Ik had net iemand op mijn werk aan de telefoon die vertelde dat hij vandaag een uitvaart heeft. Ik sloot netjes af met “heel veel sterkte met de uitvaart vandaag meneer.” “Ja dankuwel, daaag.” “FIJNE DAG MENEER!!!” :sob:

11 likes

Ik zat op de wc in de Bijenkorf en ik had de deur op slot gedraaid, dat zag ik aan het rode bolletje. Ben ik mezelf net aan het afvegen, trekt iemand ineens de deur open? Ik snapte er niks van. Ik ga er maar vanuit dat ze niks heeft gezien, en zo wel ook geen ramp, maar wel vreemd dat die deur zo open kon.

3 likes

Ik heb paar weken geleden drie piercings in m’n linkeroor laten zetten (voor de eventuele beeldvorming: 2 upper lobes en een helix dus niks superspeciaals ofzoiets) en vanochtend toen ik op werk bij het koffie-apparaat stond zei een mannelijke collega ineens

“Heb je nieuwe oorbelletjes?”

Oorbelletjes?! Ik vond het zo’n ongemakkelijk woord en zo’n kinderachtig toontje! En daarna was ie helemaal trots op zichzelf dat het hem was opgevallen en moest ik wel even vertellen of ik deze knopjes erin hou of iets anders erin ga doen. Zucht ga weg.

13 likes

Had je dan verwacht dat die collega weet wat een upper lobe is? Of überhaupt het verschil tussen oorbel en piercing? Snap niet helemaal het ongemakkelijke hiervan.

48 likes

Haha nee joh, het woord ‘oorbelletjes’ vond ik zo raar. Zo kinderlijk!

11 likes