Ik had inderdaad hema kleren naar de h&m gestuurd.
@Espoir, van de leg heb ik dan weer nog nooit gehoord
Ik had inderdaad hema kleren naar de h&m gestuurd.
@Espoir, van de leg heb ik dan weer nog nooit gehoord
En zijn de h&m kleren bij de hema???
Ik denk het niet (allez ik hoop van niet) want ik heb wel geld teruggekregen van h&m.
Van mijn melk klinkt ook veel leuker!
Ik zat gister in het vliegtuig, en mijn dochtertje kreeg last van haar oren. Ik had een rietjesbeker mee voor haar dus ik zei dat ze maar even goed moest drinken.
Ik had alleen totaal geen rekening gehouden met eventuele druk, dus ik haalde de dop van haar rietjesbeker en de inhoud spoot er letterlijk uit. Ik heb snel de dop er weer opgedaan maar het was al te laat.
Op het plafond, op de stoel, over mij en in de nek van de vrouw voor mij. Ik schaamde mij DOOD. Ik heb wel duizend keer sorry gezegd, echt vreselijk.
Ik hoop dat er gewoon water in zat of was het fruitsap of melk?
Fruitsap
Aah kan gebeuren, hopelijk heeft je dochtertje niet al te veel last gehad!
Lief! Viel gelukkig mee.
We waren mijn ouders hun jubileum aan het vieren, en in de zaal bij het verzorgingstehuis hing zoān tv scherm waar een soort van natuurdocumentaire of iets afgespeeld werd. Dus je ziet zoān hyena rondlopen in het wild, en mijn schoonbroer zegt tegen zijn drie kinderen:ā Ahhh kijk eens jongens een hyena!ā. En echt het volgende shot, nog geen halve seconde later nadat die kinderen omhoog kijken, is van die hyena met zān meter lange lul eruit Het was zo ongemakkelijk, want ik zat ook zo verwonderd mee te doen van Ahhhhh! En nadat het beeld veranderdeā¦Ohhh⦠Mijn moeder begon ook echt te lachen omg ik kon niet meer.
Hahaha ik wou eerst een foto ervan posten maar toen dacht ik vanā¦dat is misschien nsfw
Wil je er een taart van maken pls?
Haha geĆÆnteresseerden kunnen googlen gelukkig. Eventueel in een incognitotabblad
Ik wilde eigenlijk vragen of het een vrouwtje of mannetje was, vrouwtjeshyenaās hebben toch ook hele grote penissen?
De Lion King was wat dat betreft niet natuurgetrouw volgens mij maar Shenzi was wel de leider van de hyenaās omdat hyenaās een matriarchale samenleving hebben!
ja ze hebben een mega clit die op een penis lijkt! je kan ook heel weinig verschil zien (sorry zijn mijn lievelingsdieren dus moet inhaken)
Ik zit ondertussen een wikipedia-artikel te lezen over pseudopenissen
Ik wilde eigenlijk gaan slapen
@FredPaillet HAHAHAH
@LaPetiteRobeNoire Hahaha Ohhh jee excuses voor het veroorzaken van deze obscure deep dive hahaha Ik weet niet of het een mannetje of een vrouwtje was maar omdat ik een grote penis zag dacht ik op het eerste gezicht een mannetje
Hoezo is dit nou weer nodig?
Ik vind een eye roll niet een heel neutrale manier om aan te geven wat je van een naam vindt.
Omg wat errug
Ik had ook een keer een collega die slecht nieuws had (volgens mij ook iemand overleden) en toen reageerde mn boomer collega met " "