Hahahah zei die persoon iets?
nee en ik weet ook niet of ze het helemaal doorhad, maar om het te breken ging ik even ongemakkelijk klagen over de wasmachines hahaha? maar ze zit nog in de gemeenschappelijke ruimte waar het washok aan vast zit en nu durf ik ook niet naar binnen tot ze weg is hahaha
Ik ben aan het verhuizen en had gisteren mijn kledingkast ingepakt. In een bepaalde doos paste nog een beetje bij en toen zei mijn vriend: ja, gooi hier anders al dat ondergoed bij. Dus ik dat gedaan en hij had de doos in de auto gezet. Twee zeer belangrijke details hierbij: Het was donker toen mijn vriend die doos in de auto pleurde en de doos had een open deksel.
Komt hij de volgende dag beneden om nog wat dozen in de auto te doen. Ligt er op de stoep voor mijn huis een hoopje natgeregende strings ,
- Ik heb geen voortuin dus de ze lagen echt meteen voor mijn deur.
- Mijn buren waren al ongeveer 2x weggegaan en thuis gekomen, die hebben dit SOWIESO gezien.
- De stoep voor mijn huis is echt iedereens wandelroute voor de winkels en de hond uitlaten.
Gelukkig ga ik verhuizen, zullen we maar zeggen.
Hahah wat erg Heb je de strings wel weer terug gepakt?
Mijn vriend heeft deze walk of shame op zich genomen
Door dat voorval over die VCA training moet ik denken aan de BHV cursus op mân werk. We zijn een nogal los bedrijf en je kunt er makkelijk een grapje maken. De begeleider voelde zich alleen dusdanig op zijn gemak dat hij op een gegeven moment vrolijk en gedetailleerd vertelde hoe hij ook altijd BHVer is op de kamasutra beurs, wat hij daar allemaal had meegemaakt en hoe daar zijn passie voor bdsm is ontstaan⊠đ«Ł
In heb vandaag meegedaan aan de Dam tot Dam-loop in Amsterdam. Zoân 100 meter voor de finish edit: ik bedoel natuurlijk START stond een aantal mensen op trommels te slaan. En ik zou zweren dat ik @anon50301661 op 1 van die trommels zag slaan, al had ik haar er nog nooit over gehoord dat ze dat deed. Maar echt, 2 druppels water.
Dus ik liep naar haar toe en ging voor haar staan en keek haar eerst even glimlachend aan zo van âherken je me?â En ze lachte vriendelijk terug maar ze zei niks dus ik zei âveenmol?â En toen keek ze me niet begrijpend aan. Dus ik zei âforum?â En toen zei ze eh nee haha. Dus ik zei sorry je lijkt heel erg op iemand die ik ken, excuses voor deze rare interactie. Ze zei geeft niks en veel succes! Haha ze was erg lief maar het was best ongemakkelijk
Hahahaha veenmol
Haha is goed! Nee ik heb super langzaam gerend want had niet echt getraind en was bang dat ik te snel zou gaan om het vol te houden. Zat op 1.43 maar had veel sneller gekund achteraf. Volgend jaar ga ik voor 1.30
Hahaha veenmol als code voor âik zit op het forumâ. Love it.
Haha ja dat hebben we zo afgesproken toch!
Ik heb dit nu al een paar keer teruggelezen en moet elke keer weer lachen omdat ik zĂł voor me zie hoe iemand totaal onbegrijpend naar je kijkt als je ervoor gaat staan en opeens âveenmolâ zegt
Haha zo mooi dit, als ik jou zie bij de Sugababes weet ik mân taak
Haha jaaaa!
Hahahaha never forget dat @Karl_Lagerfeld voor mijn neus stond en âstroopwafelâ zei, dat was op egf toen het woord, en ik echt dacht wie iiiiissssss dit
Jammer, 3x zoân post van Spaarlamp te vinden via zoekfunctie, maar niet wat er verder dan is gebeurd/wie het wel was/de fuss
Ik weet niet wie t wel was. Weet alleen dat karl t niet was. 3x ook ik gil.
Ik vind het ook wel een hilarische traditie dat dit misverstand zich 1 keer per jaar afspeelt