Ongemakkelijke momenten #2

Hahahaha veenmol

13 likes

Haha is goed! Nee ik heb super langzaam gerend want had niet echt getraind en was bang dat ik te snel zou gaan om het vol te houden. Zat op 1.43 maar had veel sneller gekund achteraf. Volgend jaar ga ik voor 1.30

10 likes

Hahaha veenmol als code voor “ik zit op het forum”. Love it.

21 likes

Haha ja dat hebben we zo afgesproken toch! :laughing:

15 likes

Ik heb dit nu al een paar keer teruggelezen en moet elke keer weer lachen omdat ik zó voor me zie hoe iemand totaal onbegrijpend naar je kijkt als je ervoor gaat staan en opeens “veenmol” zegt :joy:

43 likes

Haha zo mooi dit, als ik jou zie bij de Sugababes weet ik m’n taak :joy:

2 likes

Haha jaaaa!

5 likes

Hahahaha never forget dat @Karl_Lagerfeld voor mijn neus stond en “stroopwafel” zei, dat was op egf toen het woord, en ik echt dacht wie iiiiissssss dit :joy:

22 likes

Gaan we weer. Dit zeg jij elke x maar dat was @Karl_Lagerfeld helemaal niet.

29 likes

Jammer, 3x zo’n post van Spaarlamp te vinden via zoekfunctie, maar niet wat er verder dan is gebeurd/wie het wel was/de fuss

9 likes

Ik weet niet wie t wel was. Weet alleen dat karl t niet was. 3x ook ik gil.

7 likes

Ik vind dit zo droog hahhah als ‘t Karl niet was

Wil diegene die het was zich melden

54 likes

Ik vind het ook wel een hilarische traditie dat dit misverstand zich 1 keer per jaar afspeelt

52 likes

maar is het een misverstand of blijft ze het nu zeggen voor de grap? ze weet na 3x toch zelf ook wel dat het blijkbaar niet karl was? @Spaarlamp ?

8 likes

Was het niet @Loxodonta

1 like

Wie was t dan volgens jou :joy:

4 likes

Ik denk @Loxodonta haha. Maar ik kan me iets herrinneren dat @Karl_Lagerfeld ooit heeft gezegd dat zij t niet was haha.

Ik vind het ook heel grappig dat @Karl_Lagerfeld zich gewoon stil houdt ondanks de 100 tags hier nu :joy:

53 likes

Volgens mij niet, ik woon ook helemaal niet in de buurt ofzo haha. Ik weet van niets. Misschien is dit gebeurt in een droom @Spaarlamp

17 likes

Godverdomme ik ga hier helemaal stuk om.

8 likes