Ongemakkelijke momenten #2

Ik was bij de tandarts en voor het eerst verdoofd. Op het eind zei ze dat ik even mocht spoelen maar dat ging helemaal niet???
Dus toen was alles nat en leek het net alsof ik in mijn broek had geplast :+1:

29 likes

Hahahaha :joy:
Dit doet me eraan denken dat ik de vorige keer bij de tandarts vóór de controle moest spoelen met chloorhexidine en dat ze in de gloednieuwe praktijk een HEEL KLEIN wastafeltje hadden geplaatst. Dus ik dacht nog: heel voorzichtig uitspugen!!!
Ging toch te hard, hele pas geverfde muur zat onder dat blauwe goedje, liep helemaal in stralen naar beneden :grimacing:

17 likes

hoezo naar brunei ook? echt extreem specifiek haha

2 likes

Volgens mij betaal je geen belasting

1 like

Dit doet me denken aan de discussies die ik had met mijn ex vriend. Hij was altijd super jaloers toen ik in Engeland studeerde en mannelijke vrienden had gemaakt en dan zei hij:’ Ja maar ik weet hoe mannen denken etc’. En als hij dan met allemaal vrouwen uitging en zelfs een keertje bij eentje bleef slapen alleen, dan zei hij: Ja maar je hoeft je geen zorgen te maken want ze willen mij toch niet’. Ok en als ze je wel zouden willen dan?! :joy: Heb ik even mazzel dat je zo onbehebbelijk bent hahah

20 likes

Hij is tenminste realistisch
Een hypocriete klootviool. Maar wel een realistische hypocriete klootviool

4 likes

Dat is zeker waar :joy: Ik lig soms s’nachts nog weleens wakker over waarom ik in godsnaam bij hem was haha

7 likes

hoe maak jij altijd zulke dingen mee :sob: jouw leven is 1 grote reddit post en het ligt aan iedereen behalve jou

16 likes

Gok dat je hormonen de overhand hadden destijds

6 likes

Geen idee haha. Nu was dit ook wel dezelfde jongen die mij ooit vertelde hoe hij naar het park ging fietsen om zijn hamster te begraven met een schep op de bagagedrager, terwijl die hamster in zijn broekzak zat :joy: Dus ja ik had het ergens wel moeten zien aankomen dit soort dingen haha.

@Schaakmat klopt er was zeker wel een vleugje wanhopig heid ofzo hahah

24 likes

:joy::sob:

7 likes

precies wat er staat??

3 likes

Ik dacht eerst ook dat het lullig was maar het is een constatering ipv ‘leg alles niet zo buiten jezelf’

8 likes

ik bedoel het letterlijk hoe ik het zeg. dus van ‘hoezo ontmoet jij elke keer weer rare mensen’

3 likes

Ik ben in het buitenland en moest vanaf de luchthaven met de bus naar de stad en ik was volgens mij zo irritant voor de locals :sob: Ik snapte het systeem niet helemaal en die bus was onverantwoord druk. Ik viel de hele tijd bijna om want de chauffeur reed hard. En toen we eindelijk bij het eindstation waren had ik dat niet door en liep ik iedereen voor hun voeten met mijn bagage omdat ik de bus niet uit ging :joy:

6 likes

Mijn ongemakkelijk moment moet nog gebeuren. Ik heb morgen een afspraak bij de kapper want dat is gewoon echt nodig. Maar ik heb pas per ongeluk een hele pluk haar verloren terwijl ik zo’n klein plastic elastiekje uit mijn haar aan het verwijderen was.

Nu heb ik een flinke pluk haar die maar 3 cm ofzo is en het is de bovenste laag en het staat recht omhoog.

Ik kan het gelukkig heel makkelijk verbergen met allerlei haarstijlen
 staart, half up, invlechten etc. Maar ik kan het niet los dragen. Nu al zo geen zin in het moment dat ik dit uit moet leggen aan de kapper en daar 30 min in de stoel moet zitten met mijn sprieten :sob:

5 likes

Boeiend joh, die zien wel gekkere dingen.

11 likes

Ja zoals de jellyfish haircut die ik nu op TikTok voorbij zie komen :joy::sob:

9 likes

Ik heb vorig jaar nog zelf curtain bangs geknipt die zij mochten corrigeren toen ik ze toch wel scheef en lelijk vond; en ook daar waren ze niet van onder de indruk. Maar dit zal wel een tandje erger zijn vermoed ik.

Edit: oke ik zocht het op en ik zei hardop: OH MIJN GOD, haha wat lelijk.

6 likes

Joh m’n zusje is kapster. Die ziet geregeld ergere dingen hoor. Zelf geverfd haar wat verkeerd is gegaan of kinderen met speeltjes vast in hun haar. Maak je niet druk!

3 likes