omg ik haat die echt met een passie. het is ZO lelijk en irritant
Haha jullie stellen me gerust! Het ligt er denk ik ook aan dat het zoân pretentieuze salon in LA is en ik eruit zie als Alfalfa van The Little Rascals
Maar we gaan het zien. Die jellyfish haircut is wel echt heel erg!!
omg wat kut! iets in je haar als in een haarstijl? of kauwgom ofzo
Hahaha omg als je dit haar hebt en je ziet fotoâs van jezelf terug over 20 jaar dan ga je toch helemaal slecht.
Een beetje zoals onze generatie met die myspace kapsels, maar dan erger
Een week terug kwamen er 2 jongens aan de deur voor een goed doel. Het ging over menstruatieproducten, dus ik de vraag of ik wat moest inleveren maar nee dat hoefde hij niet. Dus hij ging verder met zijn verhaaltje en zei zoiets van: ja ik weet niet of je nog ongesteld wordt, ik denk het niet. En de jongen naast hem kijkt hem en zegt wtf zeg jij nu. Dus de jongen weer zo van ja weet ik niet, menopauze of iets. De jongen naast hem van zo oud is ze niet eens, ze is veeel jonger. En toen was het gesprek vrij snel klaar. Hij was volgens mij hartstikke zenuwachtig of totaal geen weet van de menopauze maar om mij nou zo oud in te schatten
@Koffiekopje hahah ik vind dit zo grappig. Voor iedereen ongemakkelijk.
Ik had laatst ook iets, waarschijnlijk komt het op papier niet ongemakkelijk over, maar ik deel het toch. Ik had een afspraak bij iemand in een complex met drie verdiepingen. Ik kwam aan en hoorde achter mij: âhooooi!â Ik dacht dat het iemand was die ook op die afspraak moest zijn dus zei hoi terug.
Wildvreemde man: âOh nee, is niet voor jou, was voor een mevrouw op de eerste verdiepingâ (die stond daar blijkbaar).
Ik: âJa nee, wilde ook gewoon even hoi tegen u zeggenâ (wtf???)
Man: ongemakkelijk lachend âoh nou eh hoi, alles goed?â
Ik: âJa ja dankje, met u ook?â
Hij: âJa ja, oke, nou doei heâ.
Ik: âDoei!â
Was echt blij toen onze wegen scheidden.
Ja soms doet ons brein rare dingen! Haha
Haha zo mooi hoe je brein dit soort dingen kan verneuken hĂ©. In plaats van dat je gewoon zegt âoh okâ
Haha maar dit is toch ook het startsein voor een raar gesprek. Als die man gewoon hoi had gezegd was er niks aan de hand
Vanochtend bij de verloskundigen balie (waar er zes mensen achter mij stonden te wachten) zei de mevrouw achter de balie âsucces met de laatste loodjes!â
Ik: âja dankjewel, jij ook he!â
Zij: âhaha, met aftellen voor kerst? ;)â
Ik: ânee met de zwangerschap. Eh nee ik bedoel wel kerst. Eh ja nee ik ben zwanger en bijna klaar daarom zei jij het. Ja eh doei fijne feestdagen alvastâ
Echt ik kon wel door de grond zakken
Oh ik dacht tijdens het lezen nu komt het: je bent niet zwanger, maar gelukkig ging het zo niet haha
Er is een loodgieter in huis want we hebben geen warm water. Hij vroeg of ik een teiltje water en een handdoek voor hem kon pakken. En wat zeg ik? Ja natuurlijk. Warm of koud water?
âGraag warm, dan kan ik naar huisâ
Hahaha zelfde als bij een pinkassa zeggen dat je wil pinnen. Elke. Keer. Weer.
en dan ââoh haha wat stom van me, je kan hier natuurlijk ook alleen pinnen hihahoââ
Omg ik voeg er ook nog altijd aan toe: âDit hoor je natuurlijk de hele dagâ
Zo zei ik tegen mijn huisarts toen ze haar vingers tussen de deur van haar spreekkamer had: âGelukkig ben je in een dokterspraktijk. ââŠâ Dit is natuurlijk geen originele grap.â
Dat vond ze idd niet haha. Zo cringe, het is er al uit voor je het door hebt.
Dit mompel ik dan altijd een beetje, steeds zachter totdat het geluid afsterft en het in de stilte verdwijnt. Hoe werkt je brein denk ik dan? Shit ik heb iets ongemakkelijks gedaan of gezegd, snel maak het nog erger!!
Hahaha ja dat hoop je dan maar. Stel dat ie dan zegt: nee hoor je bent de enige! voel ik me meteen nog een beetje stommer hahaha
Ik zat te eten met mijn broer en schoonzus en het ging even over vloggers. Mijn schoonzus zei iets van âik heb weleens gehoord van Elise Boersâ en ik ging volll op âkokende het thee, uit een glas drinkenâŠdat is mijn angstâ en ze keken mij echt aan âdie is gek???â En ik het nog een keer doen en âkennen jullie dat echt niet?â. Nee dus.