Ongemakkelijke momenten #2

omg ik haat die echt met een passie. het is ZO lelijk en irritant

5 likes

Haha jullie stellen me gerust! Het ligt er denk ik ook aan dat het zo’n pretentieuze salon in LA is en ik eruit zie als Alfalfa van The Little Rascals :joy:

Maar we gaan het zien. Die jellyfish haircut is wel echt heel erg!!

9 likes

omg wat kut! iets in je haar als in een haarstijl? of kauwgom ofzo

3 likes

Hahaha omg als je dit haar hebt en je ziet foto’s van jezelf terug over 20 jaar dan ga je toch helemaal slecht.

Een beetje zoals onze generatie met die myspace kapsels, maar dan erger :joy:

5 likes

Een week terug kwamen er 2 jongens aan de deur voor een goed doel. Het ging over menstruatieproducten, dus ik de vraag of ik wat moest inleveren maar nee dat hoefde hij niet. Dus hij ging verder met zijn verhaaltje en zei zoiets van: ja ik weet niet of je nog ongesteld wordt, ik denk het niet. En de jongen naast hem kijkt hem en zegt wtf zeg jij nu. Dus de jongen weer zo van ja weet ik niet, menopauze of iets. De jongen naast hem van zo oud is ze niet eens, ze is veeel jonger. En toen was het gesprek vrij snel klaar. Hij was volgens mij hartstikke zenuwachtig of totaal geen weet van de menopauze maar om mij nou zo oud in te schatten :sweat_smile:

84 likes

@Koffiekopje hahah ik vind dit zo grappig. Voor iedereen ongemakkelijk.

Ik had laatst ook iets, waarschijnlijk komt het op papier niet ongemakkelijk over, maar ik deel het toch. Ik had een afspraak bij iemand in een complex met drie verdiepingen. Ik kwam aan en hoorde achter mij: ‘hooooi!’ Ik dacht dat het iemand was die ook op die afspraak moest zijn dus zei hoi terug.
Wildvreemde man: ‘Oh nee, is niet voor jou, was voor een mevrouw op de eerste verdieping’ (die stond daar blijkbaar).
Ik: ‘Ja nee, wilde ook gewoon even hoi tegen u zeggen’ (wtf???)
Man: ongemakkelijk lachend ‘oh nou eh hoi, alles goed?’
Ik: ‘Ja ja dankje, met u ook?’
Hij: ‘Ja ja, oke, nou doei he’.
Ik: ‘Doei!’

Was echt blij toen onze wegen scheidden.

50 likes

Ja soms doet ons brein rare dingen! Haha

3 likes

Haha zo mooi hoe je brein dit soort dingen kan verneuken hĂ©. In plaats van dat je gewoon zegt “oh ok” :joy:

17 likes

Haha maar dit is toch ook het startsein voor een raar gesprek. Als die man gewoon hoi had gezegd was er niks aan de hand

8 likes

Vanochtend bij de verloskundigen balie (waar er zes mensen achter mij stonden te wachten) zei de mevrouw achter de balie “succes met de laatste loodjes!”
Ik: “ja dankjewel, jij ook he!”
Zij: “haha, met aftellen voor kerst? ;)”
Ik: “nee met de zwangerschap. Eh nee ik bedoel wel kerst. Eh ja nee ik ben zwanger en bijna klaar daarom zei jij het. Ja eh doei fijne feestdagen alvast”

Echt ik kon wel door de grond zakken :joy:

31 likes

Oh ik dacht tijdens het lezen nu komt het: je bent niet zwanger, maar gelukkig ging het zo niet haha

Er is een loodgieter in huis want we hebben geen warm water. Hij vroeg of ik een teiltje water en een handdoek voor hem kon pakken. En wat zeg ik? Ja natuurlijk. Warm of koud water?

38 likes

‘Graag warm, dan kan ik naar huis’ :joy:

17 likes

Hahaha zelfde als bij een pinkassa zeggen dat je wil pinnen. Elke. Keer. Weer.

42 likes

en dan ‘‘oh haha wat stom van me, je kan hier natuurlijk ook alleen pinnen hihaho’’

15 likes

Omg ik voeg er ook nog altijd aan toe: “Dit hoor je natuurlijk de hele dag” :face_with_spiral_eyes:

14 likes

Zo zei ik tegen mijn huisarts toen ze haar vingers tussen de deur van haar spreekkamer had: ‘Gelukkig ben je in een dokterspraktijk. ‘
’ Dit is natuurlijk geen originele grap.’

Dat vond ze idd niet haha. Zo cringe, het is er al uit voor je het door hebt.

12 likes

Dit mompel ik dan altijd een beetje, steeds zachter totdat het geluid afsterft en het in de stilte verdwijnt. Hoe werkt je brein denk ik dan? Shit ik heb iets ongemakkelijks gedaan of gezegd, snel maak het nog erger!!

4 likes

Hahaha ja dat hoop je dan maar. Stel dat ie dan zegt: nee hoor je bent de enige! voel ik me meteen nog een beetje stommer hahaha :smile:

2 likes

Ik zat te eten met mijn broer en schoonzus en het ging even over vloggers. Mijn schoonzus zei iets van ‘ik heb weleens gehoord van Elise Boers’ en ik ging volll op ‘kokende het thee, uit een glas drinken
dat is mijn angst’ en ze keken mij echt aan ‘die is gek???’ En ik het nog een keer doen en ‘kennen jullie dat echt niet?’. Nee dus.

52 likes