Ongemakkelijke momenten #2

Hahahaha ik had laatst ook zoiets, mijn zwager kent (normaal gesproken) alle internetgekkies, dus die worden regelmatig gequote. Het ging erover dat iemand diarree had, dis ik barstte keihard uit in “HET KWAM VAN ACHTER MAAR KLONK ALS WAAATER” terwijl iedereen mij aankeek van ?? Que ??

Als je daarna nog moet gaan uitleggen over welk filmpje het gaat en ik het nog zooooveel erger maakte door ongeveer die hele scène uit Ik Jeb Het Nog Nooit Gedaan te gaan naspelen…

Was niet mn beste moment, maar wel gelachen :joy:

32 likes

Ik heb het al meerdere keren gehad met ‘ik wil kaas, ik ben een klant’-internetgekkie. Die kent ook niet iedereen.

17 likes

Oh mijn god ik bedenk mij net een mega ongemakkelijk moment van een aantal jaar geleden.

Ik was bij een vriendin thuis, en ging pas s’avonds laat naar huis. Aangezien dat nog best een stukje lopen was had haar moeder superlief een taxi voor mij besteld en gezegd dat ik het moest laten weten als ik thuis was. Dus ik in die taxi zitten, best gezellig met die jongen gekletst. Aangekomen bij mn huis wilde ik uitstappen en het gesprek ging ongeveer zo:
“Nou je bent er!”
“Ja, super. Dankjewel he, fijne avond nog.”
“Ja jij ook. En bellen he?”
“Bellen? Maar… ik heb je nummer helemaal niet?”
“OH NEE NIET MIJ! De moeder van je vriendin, dat je thuis bent!”
“OH. Doei!!!”

Heb niet meer achterom gekeken ik schaaamde mij dood.

44 likes

Zo herkenbaar. Ik heb dus al meerdere keren heel hysterisch ‘ik wil kaas’ en ‘ik ben ook een klant’ op een heel gek toontje gezegd tegen mensen die overduidelijk géén idee hadden waar ik het over had.

Het ergste is dat je dan vervolgens het betreffende filmpje laat zien en de reactie dan alsnog niet is wat je had verwacht🥹

26 likes

Ja dan laat je super blij en helemaal lachend dat filmpje zien en dan is het “oh.”

🥹

10 likes

Doordat er bij mijn ouders in de straat een huis te koop staat denk ik hier ineens aan

Toen ik nog een klein dommeltje was zou ik na het avondeten bij iemand in de straat gaan spelen. Dus ik ren daar vrolijk door de garage naar binnen want ik kon gewoon achterom. Bleek ik 2 huizen te ver zijn gegaan en stond ik bij wildvreemden binnen :joy: heb me toen omgedraaid en ben zonder iets te zeggen ook weer naar buiten gerend.

52 likes

Hahah ik denk dat dit heel veel kinderen overkomt. Ik heb ook regelmatig kinderen aan de deur/in de tuin gehad omdat ze dachten dat er hier een bevriend kind woonde.

2 likes

Elke week bellen dezelfde kinderen aan of X kan komen buitenspelen, elke week moet ik ze vertellen dat ze één deur verderop moeten zijn :sweat_smile:

7 likes

Een klein Dommeltje 🥹

53 likes

Wilde ook deze reactie posten🥹

10 likes

Ik lach zo hard

Wat gebeurde er toen?

6 likes

Ik herinner me weer op werk dat ik een klant een serviceboekje moest geven, zodat hij kon zien wanneer hij servicebeurten moet doen etc. En ik had dus heel erg die twee woorden in mijn hoofd terwijl ik naar dat boekje zocht. Zeg ik ineens tegen die man:’ Ja ik zal je zo nog wel even een beurt geven '. Omggg ik schaamde me dood en zowel die man als ik kregen allebei een rooie kop hahaha

58 likes

laatst hadden (wat oudere) collega’s het over een artikel dat ze hadden gelezen in VK magazine over de satisfyer en dat dat nu blijkbaar een ding is blabla
en voor ik het wist flapte ik eruit OH JA die heb ik ook!!
ik bedoelde VK magazine

ik heb ook wel een satisfyer maar was niet per se de bedoeling om dat tegen hen te zeggen (ik werk er pas kort)

56 likes

Haha doet me denken aan dat ik twijfelde tussen “hier kunt u pinnen” en “hier kan uw pas”. Het werd “hier kunt u pissen”

42 likes

Vanochtend stond de bus al klaar, zonder buschauffeur maar met de deuren open. Ik ging alvast zitten. Na een kwartier wachten, liep er een chauffeur langs die de deuren (vanaf de buitenkant) dicht deed. Ik zat dus opgesloten in een lege bus die niet zou gaan rijden.
Het was vrij ongemakkelijk toen ik op het raam moest kloppen en iemand moest wijzen waar hij de deur (weer vanaf de buitenkant) open kon maken. Maar gelukkig reageerde er überhaupt iemand

36 likes

Haha wat vervelend maar wel grappig om te lezen. Maar stond er wel op het scherm dat ie zou rijden dan?

2 likes

Ik kan er nu om lachen haha. Ja hij zou gewoon rijden, maar er vallen nu continu ritten uit door personeelstekort.

2 likes

Haha ja ik zie helemaal iemand hulpeloos alleen in een bus opgesloten :pleading_face: :joy: maar het is goed gegaan, stel je voor dat je er had in moeten overnachten lol

2 likes

Er is een afgesloten werkruimte waar ik regelmatig even moet zijn en dan meteen van de gelegenheid gebruik maak om een scheve onderbroek recht te trekken enzo. Vandaag zag ik op het beeldscherm van de beveiliging dat ze de camera in die ruimte live bekijken :thumbsup:

61 likes

Ik zou het grappiger vinden om jou steeds daarvoor die ruimte in te zien gaan. Dan de hele handeling zelf.

3 likes