Ik heb dit ook vaak bijna gehad. Ik drukte dan net iets te lang ergens op en kreeg met veel lawaai een melding dat er binnen enkele sec 112 gebeld zou worden. Na wat Googlen bleek gelukkig dat je die functie uit kon zetten ![]()
Oh herkenbaar! Mijn dochter had dat ook een keer gedaan. Ze kreeg toen zelfs iemand aan de lijn! Ik heb toen snel de verbinding verbroken ![]()
Ik heb ooit mijn auto total loss gereden in de middle of nowhere en geen idee waar ik was en totaal in paniek. Toen heeft dit wel enorm geholpen. Ik heb best veel angst overgehouden hieraan dus ik vind het wel een fijn idee dat hij mij zou kunnen vinden als er iets is
Waar heb jij deze vandaan? Ik durf m’n katten niet buiten te laten zonder tagger, ze zijn dus ook nog nooit buiten geweest, maar online zie ik alleen maar hele lelijke.
Flashbacks naar dat je vroeger de politie vanuit telefooncellen kon bellen, ik deed dat wel eens stiekem als kind. ![]()
Ja, ik heb toch eigenlijk altijd wel ID bij me, de kans dat zowel mn ID als telefoon naar de klote zijn vind ik niet heel groot. En als ik een ongeluk ofzo zou hebben zou ik het juist wel chill vinden als niet direct iemand wordt gebeld, op dat moment kunnen ze toch niets voor je doen en is er alleen maar paniek.
Het idee dat iemand me zou kunnen tracken vind ik zó beklemmend. Zelfs als ik hem maar heel even deel om elkaar te vinden oid vind ik het echt ongemakkelijk ![]()
Via Ali expres! Ik heb ook een siliconen die je om het bandje schuift en deze is met een bandje en klein schroefje. Het bandje gebruik ik niet want ze hebben een vlooienband om en van een kat is t schroefje los gegaan en die heeft nu een siliconen hoesje.
Werkt echt al een jaar heel erg prima.
Ik had afgelopen week een moment waarbij ik nog steeds zo hard cringe als ik eraan terugdenk. Dus maar even delen, misschien gaat het dan beter.
Was aan het thuiswerken, omdat er extra zonnepanelen op ons dak werden geplaatst. Na de lunch ging ik tandenpoetsen, en was in gedachten in de spiegel aan het kijken en een soort vage neuk-achtige bewegingen aan het maken om mijn heupen wat los te maken na al het zittende bureauwerk. Zie ik in de spiegel ineens de installateur over het platte dak achter de badkamer lopen. 10/10 dat hij dat heeft gezien. En ‘s middags moest ik hem en zijn collega’s natuurlijk ook nog van koffie voorzien. Ik krimp alweer in elkaar bij de gedachte aan dit event.
Er zou afgelopen week een ex leidinggevende komen om een seminar te geven. Nu vond ik hem altijd heel aardig dus toen ik hoorde dat hij zou komen stond ik erop dat im hem zou ophalen bij de balie. Had hem sinds zijn vertrek nog op een paar borrels gezien dus ik maakte me niet druk om een eventuele begroeting, maar nu ging hij voor een halve knuffel + zoen op mijn wang en ik had dat niet zien aankomen hahaha. Oh ik ben zo blij dat ik niet voor een zoen op zijn andere wang ging maar het zelf wel bij een halve knuffel liet. Anders had het sws een pats op de mond geweest ![]()
![]()
![]()
Ik had net therapie en ik moest emdr doen, dus dan zit ik in zo’n speciaal programma op het scherm, maar iedere keer werkte het niet, dus dan zag ik haar niet verschijnen en kon ik haar niet horen. En we bleven maar telkens opnieuw dat scherm opstarten en doen, maar iedere keer werkte het niet. Ik begon me een beetje te irriteren, want we waren inmiddels al 15 min bezig om het opgestart te krijgen. Dus op een gegeven moment probeerde ik het weer opnieuw en ik zag weer niks. Dus ik roep echt zo:’ Godverdomme, het werkt weer niet wat is dit vervelend!!!’, terwijl ik met mijn gebalde vuist zo op tafel sla. En natuurlijk dan schiet die camera aan en hoor ik :’ Hallo otzi, het werkt nu hoor’
Ze zei niks maar volgens mij heeft zo sowieso dat gezien en gehoord haha. Die vuist was ook echt zo embarrassing hahaha
Wat moet ik me hier bij voorstellen. Een binnenspeeltuin voor volwassene of iets dergelijks waar je vaak naar toe gaat? of ga je met iemand die jong is mee of … ? Omdat je aangaf bij je vorige post ondersteboven in de klimrekken te hangen?
Gewoon een ballorig of ander krijspaleis maar daar kijkt niemand raar op als je zelf als volwassene ook gewoon mee gaat spelen haha
Oh hahaah. Ja ik probeer al enkele keren hier aan te kaarten of ik een keer met mijn nichtje mee mag (3 jaar)
Zij is dan mijn excuus zegmaar. Dus was benieuwd of @viking ook zo’n excuus had of gewoon schijt had ![]()
Mijn vriendin woont aan een pleintje met speeltuin. Ze hebben daar ook zo’n mandvorm schommel. Soms als ik dan bij haar was gingen we wel eens daar in, zij liggen en ik schommelen
Alleen zij lacht nogal extreem hard, waar ik overigens echt van kan genieten. Maar haar buurman niet, gelijk de hele pret was weg.
Ik was dit weekend op een festival en kwam een klasgenoot van de middelbare school tegen. Zij was een act daar en online had ik weleens dingen van haar gezien. Ik dacht: even hoi zeggen. Maar ze kende mij duidelijk niet meer en er kwamen oneindig veel vragen:
Van het meidenhuis? (Geen idee wat dat is)
Van de basisschool?
Van een bijbaantje?
Toen ik de middelbare school noemde zei ze: ‘nee, ik kan je niet herinneren’.
Ik had vorige weekend op een feestje een vent die me de hele tijd zat aan te kijken, hij kwam me bekend voor dus toen ik op een gegeven moment uit de toiletten kwam keek ik m aan en ben ik m afgelopen, met zo’n super vragend gezicht en vroeg m dus ook of we elkaar kenden? Hij keek toen echt vet raar en zei “nee absoluut niet”. En ik was echt even perplex omdat hij de hele tijd al zat te kijken èn omdat ie een voor mij bekende kop had. Ik stamelde wat en hij keek me echt heel dom aan zo van “wie de fuck ben je eigenlijk en waarom spreek je me aan?”
Het was echt heel ongemakkelijk, ook de keren die we elkaar erna tegenkwamen in de zaal.
Eerder raar van hem hoor dat hij je steeds zo zat aan te staren.
Je kunt ook te eerlijk zijn hè, nu gaf ze jou een rotgevoel
Nouja wat moet je dan gohhh ja nee tuuuurlijk en dan keihard door de mand vallen als iemand doorvraagt of praat?
Nee joh maar gewoon zeggen leuk dat je er bent is toch geen probleem? Dan hoef je niet te liegen dat je het nog weet maar ook niet te zeggen geen idee wie je bent.
Ik heb net bij een auto op de ruit geklopt omdat ik erlangs fietste en dacht dat het een bekende was (en dat was niet zo) ![]()
Wel een mooie reactie van degene die erin zat want hij zei “nou ja ik sta toch in de file dus maak ik nog wat mee”