Ongemakkelijke momenten #2

Omg mijn huisarts ook: “Blijf wel gezellig vrijen met je partner, anders wordt het zo’n verplichting” :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik moest even checken of ik dit verhaal hier nooit eerder had gedeeld maar ik was ooit bij een huisarts in opleiding en toen wilde ze mijn keel bekijken. ‘Nou, je keelamandelen zien er heel goed uit’, en ik heb vervolgens 2 minuten lang getwijfeld of ik het haar moest zeggen of niet. Dus ze zat al haar verslag te maken toen ik toch maar zei; ‘euh, ja, je vond mijn amandelen er goed uitzien zei je he. Ja die zijn 15 jaar geleden verwijderd dus ik zou eigenlijk geen keelamandelen moeten hebben’. Het enige dat ze kon uitbrengen was ‘O’. Zo verschrikkelijk ongemakkelijk, ik weet ook niet waarom ik haar uberhaupt ging vertellen dat ik ze niet meer had want het deed er verder ook niet toe???

75 likes

Nja, ik vind het in deze situatie zo raar nog niet :grimacing:

6 likes

Ik ga echt stuk hierom, zie het gewoon helemaal voor me :joy: Het is haast nog erger als een ander zoiets gênants overkomt, want dan heb je zo te doen met diegene en moet je supererg je best doen om te doen alsof het geen big deal is ofzo hahaha

6 likes

Ik dacht eigenlijk altijd dat amandelen weer aangroeien 🫠

2 likes

Ik ken iemand die als co-assistent eens een rectaal touché moest doen, maar nog niet zo heel goed wist hoe dat moest en toen ging ze aan de slag en toen zei de patiënt (vrouw): ‘ehmmm je zit in het verkeerde gat’

:skull:

32 likes

Maar dan weet je als co-assistent gewoon niets van het menselijk lichaam!

13 likes

Dat dacht ik ook, maar dat is blijkbaar alleen bij neus amandelen zo.

3 likes

Als jij zijn locatie kan zien, ziet hij dan de jouwe? Heeft ie het doorgehad?

14 likes

Waar wilde je hem dan op betrappen? Klinkt niet helemaal goed als je er zo van overtuigd was dat je je vriend ging betrappen.

42 likes

En @Foefjeisthuis ik snap heel goed jullie reactie hoor, en had deze reacties ook wel verwacht. Dit is ook helemaal niks voor mij en ook niks voor hem :joy:. Dus ik heb echt geen idee waar dit vandaan kwam en weet ook niet wat ik verwacht had. Het was gewoon een manie van mezelf ofzo. Is ook best genant :joy:.

4 likes

Het was pas ongemakkelijk geweest als je er pas achter was gekomen nadat de neef de deur open deed. Nu is het vooral zorgwekkend.

3 likes

Ik heb je wel eens vaker zien posten dat je dacht dat je vriend vreemdging. Dus helemaal uit het niks komt het niet toch?

1 like

ja, klopt. Dat is een keer geweest ja. Dat is al even geleden, en sindsdien is er nooit wat voorgevallen of iets gebeurd. Dus in die zin kwam dit uit het “niks”.

1 like

Dat mag je best vinden. Laat ik het er ophouden dat er nog meer context omheen zit, maar dat ik mij niet echt geroepen voel om dat allemaal uit te leggen. Onbedoeld relatieadvies zit ik ook niet echt op te wachten. Iedereen mag zn mening hebben dat is prima. Maar ik voel daarbij niet de behoefte om mij of mijn relatie verder te verdedigen.

11 likes

MIsschien dan niet op een (openbaar) forum posten over je controlerende gedrag waarbij je weet dat er reacties komen?

Ik kan me overigens ook echt geen context indenken waarin ik überhaupt altijd mijn locatie met iemand zou delen, maar stel dat ik dat wel zou doen en mijn partner zou mij gaan achtervolgen zou de relatie echt heel snel over zijn…

20 likes

Ik snap dat locatie delen ook niet. Hooguit als je snachts alleen terug moet of als je elkaar wilt zien op een plek die je beide niet kent haha. Maar om elkaar in de gaten te houden vind ik iets ziekelijks hebben.

Kan je me een prachtig verhaal vertellen over je perfecte relatie en dat je die locatie alleen kijkt bij uitzonderlijke dingen. Maar hou daar vooral jezelf maar mee voor de gek.

9 likes

Ik vind het handig om te zien zodat ik het kan timen met het eten. En dan staat het dus uit gemakzucht altijd aan maar kijk er alleen dan even naar.

6 likes

Ik vertrouw mijn vriend honderd procent, maar wij hebben ook onze locatie met elkaar gedeeld. Ik moest een tijdje voor werk elke zaterdagnacht met een uber naar huis en vond het een geruststellende gedachte dat mijn vriend mijn locatie kon zien. Had namelijk kort daarvoor een vervelende situatie in een uber meegemaakt.

Nu heb ik een andere baan, maar vind ik het nog steeds handig. We hoeven elkaar nu niet steeds te appen of we al onderweg naar huis zijn van werk enzo.

6 likes

Vreselijk, dan ziet hij dat ik weer bij de Mac of Taco Bell drive sta :upside_down_face:

32 likes