Huh fietste jij door een file? ![]()
Ik was in de Xenos en liep naar de kassa om af te rekenen en daar was niemand. En dat scan ding stond op het balie en er was een groot beeldscherm naar je toe gedraaid. Dus ik dacht wow een zelfscan net als bij de Hema. Nou ik mân producten scannen met dat ding maar naast een bliepje gebeurde er niets. Toen hoorde ik in de verte de werkneemster zeggen âwacht even ik moet even helpen bij de kassaâ. Was het helemaal geen zelfscan en zat ik met haar scan-ding van achter de balie alles te scannen⊠heb net gedaan of niet gebeurd is toen ze me lachend vroeg of ze me kon helpen.
Ik moest hier echt hardop om lachen! Ik zie het ook echt helemaal voor me bij mân eigen Xenos winkel hier gebeuren ![]()
![]()
Hahah wow ik dacht serieus gisteren nog: is dit nou een zelfscan of niet. Ligt gewoon aan die opstelling van dat scherm
Nee erlangs, was gewoon in de binnenstad (niet de snelweg ofzo) dus ik liep de berm in om bij die auto te komen
Ik vind dat echt lief dat je zegt dat je van haar harde lach kan genieten! Ik ben zelf ook een harde lacher maar voel me vaak ook irritant op zoân moment dus leuk om te lezen ![]()
Is mij ook een keer overkomen. Het ligt er ook echt als zoân zelfscan. Daarvoor was ik naar de Hema en kruidvat geweest waar ik de zelfscan had gebruikt, dus het zat echt nog zo in mân hoofd. Nu vraag ik me af of die medewerkers dat niet regelmatig meemaken haha. Zij zei gewoon âdit is geen zelfscanâ. Maar jij keek dus ook niet op een scherm of die je je spullen scande? ![]()
& @Jumpsuit Ooh gelukkig
en er was ook niemand en dat scan ding stond ook echt heel ver mijn kant op. Was gewoon echt t zelfde als de Hema ![]()
Ja ik keek wel op t scherm maar daar gebeurde dus niets. Maar hij bliepte wel, dus ik had het al 4x opnieuw geprobeerd ofzo. Denk dat ze op de bliepjes afkwam.
Ik kan niet de enige zijn die dit wel eens is overkomen tochđ
Was met mân leidinggevende aan het bellen en wij hebben een best losse en informele manier van communiceren met elkaar. Daardoor dacht iets in mij geloof ik dat ik met mân vriend aan het bellen was want ik hing uit automatisme op met âdoeei love youâ
Hij kon er gelukkig om lachen.
Hahaha ik doe/heb dat ook wel eens bij collegaâs maar bij mn chef ben ik gelukkig iets alerter
Dit heb ik al meerdere keren gedaan met velerlei collegaâs.
![]()
![]()
![]()
Ik wilde iets kopen via Vinted en zag toen dat de verkoper in hetzelfde dorp woont. Ik had gevraagd of ik het gewoon kon komen ophalen en dat was goed. Ze zei dat ik achterom moest lopen omdat er nooit iemand via de voordeur komt. Nou helemaal prima. Ik kwam aan en liep de tuin in. Komt er een man naar buiten gestormd met de vraag wat ik in godsnaam aan het doen ben. Eh ik kom iets ophalen? Nou hij keek echt alsof hij me ging aanvallen en toen hoorden we opeens geroep uit de tuin van de buren. Bleek dat de verkoopster een foutje had gemaakt met het huisnummer en ik dus bij het huis ernaast moest zijn
.
ik moest deze week vaginaal onderzoek laten doen bij de dokter terwijl ik ongesteld was en toen lag ik daar bloed te lekken op de behandeltafel en moest ik daarna mijn cup weer indoen achter een gordijntje
echt top haha ![]()
De vriendin van een oud docent heeft een podcast en bespreekt ålles over haar relatie. Ik weet dat ik het beter niet kan luisteren, want het is wel erg privé. Maar het is als een ongeluk - je kijkt toch.
Hardop lachen
Er had iemand een fietsbel gekocht en toen zei mijn moeder ja nu kan je gratis bellen zoveel als je wilt het hele jaar door. En ik dacht echt grappig en gevat te zijn en zei:â Ja er zit alleen geen gratis internet bij hehâ. Echt * crickets * niemand reageerde of deed een beleefd lachje uit medelijden
hahaha Ik voel de schaamte nog steeds haha
Dat zijn die momenten waar je over 3 jaar op een random moment nog steeds ineens aan moet denken
Het liefst als je bijna slaapt zodat je daarna uren wakker kunt liggen