Ja je kunt je locatie toch ook tijdelijk even delen als dat nodig is. Maar standaard? Snap ik echt niet.
Mijn vriend en ik zij afzonderlijk van elkaar best veel op de weg dus delen we vaak dan onze locaties. Je weet nooit wat je onderweg kan gebeuren
Ja en hoe vaak kijk je dan om zicht te hebben op het âje weet het maar nooitâ-scenario?
Als ie bij het van der valk hotel in de buurt is weet ik dat ie niet dood is en als ie in t ziekenhuis in de buurt is weet ik dat er wat aan de hand is.
Ja dat zei ik ook haha. Ik snap t op bepaalde momenten echt wel. Maar de hele dag aan hebben staan. Migado zo benauwend.
Hoe doe je dat ĂŒberhaupt? Ook via WhatsApp?
Ja je hebt ook gelijk!
Je hebt daar apps voor zoals life360
Via zoek mijn iPhone. Maar ik heb ook in elke jaszak een airtag genaaid.
Buren van mij hebben een airtag aan het halsbandje van hun kat gehangen. Dat ding sleept constant over de grond heen, want het is nog een kitten. Super onhandig lijkt het, dan is vast genaaid in je jas beter.
Oh dat heb ik ook! Maar die hangt niet aan de grond, heb daar een houdertje voor gekocht zodat het aan hun halsband (tevens vlooienband) zit zonder dat het ze in de weg zit.
Ja en hoe deed je dat toen je single was? Je locatie delen met je moeder? Ik kan me hier zo niks bij voorstellen. Als ik ergens in de greppel lig moet de politie maar zijn best doen om even iemand in mijn omgeving te contacten.
Want de kat van jouw buren draagt standaard een jas als hij naar buiten gaat? Haha ik snap hier niks van
Volgens mij is het een geintje ondat @anon50301661 tags in haar jassen genaaid heeft.
Ik doe de tracker heel soms aan, als ik als laatste thuis ben en in de file sta, zodat mân vriend weet hoe laat ik ong. thuis ben (ivm koken) en als ik in mân eentje 's avonds ver ga lopen. Dat is buiten het dorp met praktisch geen hu8zen om me heen dus als er iets gebeurd dan hoop ik dat hij dat doorheeft. Maar dan geef ik ook altijd een schatting van hoe laat ik thuis denk te zijn. Zit tussen de oren maar het geeft me een iets veiliger gevoel.
Haha nou ik heb geen partner en gebruik de zoek vrienden app op mijn iPhone dus met mijn ouders. Ik woon aan de andere kant van het land en vooral mijn vader is nogal bezorgd. Ik ben 30 en geen puber ofzo meer (obviously). Maar ik vind het prima want ja als zij zo wat rust ervaren. Maar het is ergens ook wel gĂȘnant haha⊠voordeel is wel dat ze me alleen bellen als ze zien dat ik thuis ben
Stellen ze dan ooit vragen over waar je was ofzo? Vind dat toch wel intens op onze leeftijd. Ik heb niet echt geheimen voor mijn ouders, maar ze hoeven ook niet altijd te weten waar ik ben. Prima als jij er geen issues mee hebt hoor, maar ik zou zoiets niet doen om enkel je vader te pleasen. Hadden zij dat ook oké gevonden toen ze 30 waren?
Ja het was een grapje wat @PrincessPeach zegt. (al had het natuurlijk gekund dat die kat een jasje draagt je weet maar nooit)
Nee nooit eigenlijk? Kan me helemaal voorstellen dat het intens is voor veel mensen hoor. Ik weet niet echt wat het is, maar ik heb er gewoon echt niet perse last van?
Mijn ouders hadden dit sowieso ook gedaan idd haha. Zeker mijn moeder.