Was net bij de AH bij de zelfscan en er loopt daar altijd een beveiliger rond maar ik zag verder geen medewerker in de buurt en ik had al m’n boodschappen ingepakt behalve een product waar ineens geen sticker op stond. Dus die beveiliger kwam toevallig in m’n buurt staan en ik dacht, misschien wil hij 2 seconden op m’n boodschappen letten en hoef ik niet helemaal een medewerker te laten komen en toen kwam er uit m’n mond: “Let je hier een beetje op?”
En ik zag echt aan hem dat hij het semi-grappig vond maar ook echt zo’n cringe opmerking die hij misschien wel 10 keer per dag kreeg dus hij lachte zo half en wilde mijn arm aantikken van ‘ha ha’ en toen begon ik awkward te brabbelen dat ik het niet zo bedoelde maar een product zonder sticker had gepakt en of hij even wilde opletten terwijl ik snel een andere pakte en dat wilde hij gelukkig wel even doen maar ik voelde me echt zo’n boomer die bij de kassa over de bon zegt ‘hang maar boven je bed haha!!!’ en ik bedoelde het niet eens zo ![]()