Haha hierdoor moet ik denken aan mijn diploma-uitreiking van het MBO wayyyy back. Toen had onze mentor ofzo voor iedereen een speciaal liedje uitgekozen waarop je naar voren moest komen. Ik zat toen helemaal in mijn alternatieve arty farty fase (sorry not sorry) en hield echt niet van ~mainstream~ muziek en toen had ze voor mij Girl van Anouk en ik vond het zoooo kut en awkward haha. (Ben inmiddels 35 en kan er om lachen hoor.)
Ah eigenlijk superleuk/lief van je mentor. En ik zie helemaal voor me hoe je mentor tevreden dacht: Zo, heb ik even een stoer rocknummer voor @mijnerzijds uitgezocht!
Haha ja helemaal mee eens hoor, eigenlijk heel lief bedoeld maar het was niet goed voor m’n imago natuurlijk ![]()
Anderzijds had je nu misschien vol afschuw teruggedacht aan een opkomst met muziek die je destijds wel passend had gevonden (zie je het al voor je, je opkomst op het podium terwijl Spinvis op de achtergrond ratelt???), haha
Hahaha ik was en ben echt de grootste Spinvis fan ooit. Slecht voorbeeld ![]()
![]()
Ja het zou ook iets als dit kunnen zijn*
*vijftienjarige ik speelde dit af voor een presentatie voor de klas dus het had gekund!
Omg ik krijg via messenger een bericht van een vader van een van mijn leerlingen dat hij me geliked heeft op tinder en heel verhaa erbij, maar dat hij niet laf wil zijn door alleen via tinder te liken en dan niks te laten weten.
Ik doe momenteel al maanden niks met tinder, heb wel wat anders aan m’n hoofd, maar toevallig vorige week ff voor de lol het open gehad, en na 1 minuut weer afgesloten.
Ik wil niks met die man (overigens een heel netjes berichtje hoor, geen zorgelijke dingen) + ik werk met je zoon + dit gaat altijd gezeik opleveren als ik hierop in zou gaan (en stel ik zou op 1 slag verliefd zijn whatever dan is dat een keuze, maar gaan daten en afspreken en kijken war er van komt, nou nee). Wat denk je, dude ![]()
Dus nu moet ik nog ff bedenken wat ik hierop ga terug sturen, want ik kom die man dus regelmatig tegen ook natuurlijk ![]()
Jezus dat is idd echt ongemakkelijk. En hij zet jou nu ook een soort van voor het blok. Ik zou maar gewoon zeggen bedankt voor je berichtje maar ik heb geen interesse. Wat kan je anders zeggen?
Ja zoiets denk ik. Tinder is juist bedoeld toch om dit soort dingen te voorkomen
had gewacht tot ik je zou liken, of niet ![]()
Ja als hij na een tijdje geen match met je zou zijn geworden is het toch al duidelijk genoeg smh. Heel ontactisch.
Wat een raar bericht van hem. Als jij hem niet terug liket had je het nooit geweten dus zijn bericht is compleet nutteloos en gaat het doel van Tinder voorbij.
Vind het echt niet netjes van hem, vind het onder dezelfde categorie vallen als dat mensen je via insta benaderen nadat ze je op Tinder hebben gezien. Niet ok hoor. Ik zou denk ik niet eens reageren op zijn bericht.
Hij vraagt ook of we er discreet mee kunne omgaan, of we nou verder appen of niet. Oftewel of ik hierover niks wil zeggen tegen mijn beste vriendinnen, want zij hebben kinderen die bevriend zijn ![]()
Negeren doe ik het liefst, maar dan is de kans dat hij hier live op terugkomt (op werk bijv), daaar heb ik eigenlijk nog minder behoefte aan.
Dus ik ga ergens in de loop van vandaag (laat hem maar ff wachten) reageren dat ik geen interesse heb oid
Ja ik weet ook niet of ik zou reageren eigenlijk. Wel of niet reageren hij heeft echt een ongemakkelijke situatie gecreeerd.
Wat een lul. Ben echt plaatsvervangend geïrriteerd. Hij had niks hoeven zeggen en dan had jij het nooit geweten en legt dit nu bij jou neer. Alsof er al iets tussen jullie speelt ofzo. Bah
Om het nog ongemakkelijker te maken: zijn ex (zijn 1 maand uit elkaar) sport met mij en wij gaan ook wel eens met de hele groep borrelen etc.
Hoe meer ik hier over nadenk… ik ga morgen je zoon lesgeven, maat. Omg.
Ik vind dit ook echt zo typisch mannengedrag he. Zo ondoordacht, wat denkt hij?!
Ik had laatst ook iets ongemakkelijks met een getrouwde man met kinderen. Die ken ik van vroeger tijdens het uitgaan en daar heb ik een tijdje casual mee gedate, we vonden elkaar destijds wel echt leuk maar ik was niet toe aan iets serieus. Een paar weken geleden kreeg ik ineens een appje, hij zei “hoi naam + achternaam hier, ik heb je nummer van eem vriendin van je gekregen.” En dat ik eens moest weten hoevaak hij wel niet aan me had gedacht…ene compliment na de andere. Dat hij me nooit uit zn hoofd kon zetten. En of ik wilde afspreken. Nou komt het, ik ken zn vrouw en zie haar wel eens, hele leuke lieve vrouw. Hij wilde dat niet aan haar zeggen als we gingen afspreken om bij te kletsen…ja daag?! Wat denk je nou. Ben nu steeds bang dat ik haar tegenkom. Blijkt dat ie al jaren aan meerdere mensen om mn nr vroeg maar niemand wilde het geven. Vind het ook niet zo leuk van mn vriendin dat ze mn nr gaf. Sorry heel lulverhaal maar moest er door de post van lentex weer aan denken. Mannen ![]()
Ik vind het eigenlijk heel doordacht en haast intimiderend overkomen.
En die man die stiekem met jou af wil spreken spoort ook niet ![]()
@Jumpsuit oh dit is nog erger, echt hoe bedenkt hij het.
Ja deze man is heel aardig en ik geloof ook niet dat hij het kwaad bedoeld. Ik denk dat hij zich van geen kwaad bewust is en niet verder heeft nagedacht. Maar dan nog ![]()
Nouu ik vind het ook raar! Ik denk dat ik het zou negeren en dat hij dan wel snapt (hopelijk). Kan me niet voorstellen dat hij hier op terug komt in persoon. Hij ziet vanzelf dat jij hem niet geliket hebt.
En ik vind ook, omdat hij iets doms doet, ‘moet’ jij hier ineens iets mee…gewoon nee.
Ik negeer dit soort dingen ook steeds vaker en het pakt bijna altijd goed uit. Lekker doen of je neus bloedt.
Ja ik was ook echt in shock, mn moeder en zus kennen hem en zn vrouw ook. Ik heb de printscreens van het appgesprek naar ze gestuurd en die waren ook in shock. Mn moeder komt via haar werd wel eens met zn vrouw in contact. Bleh
In het geval van jou, je zegt dat als je niet gereageerd je misschien denkt dat hij er in real life over begint, kan me voorstellen dat je daar al helemaal niet op zit te wachten idd. Weetniet wat voor jou goed voelt, misschien een kort berichtje. Wat een ei zeg