Ongemakkelijke momenten #2

Lekker makkelijk, zeg! Jou eerst op een heel ongepaste manier benaderen (je via messenger benaderen terwijl dat echt niet had gehoeven na een tinder like én je geeft les aan zijn kind, hoe denk je dat dat ok is :exploding_head:) en dan ook nog bij jou neerleggen dat je dit niet mag bespreken met iemand anders? Dit is echt ver meer dan een ongemakkelijke situatie, red flags all over.

8 likes

Denk ik wel hoor. Laten we niet doen alsof deze man geen hersens heeft en onschuldig is.

52 likes

Lol in mijn ogen is dit zeker doordacht. Jij gaat om met zijn ex en wil het ongemakkelijk maken voor haar.

8 likes

De vraag of ergens discreet mee omgegaan kan worden is eigenlijk in andere woorden: ik weet dat dit niet oké is maar ik doe het toch. Niks beloven hoor @Lentex je maakt zelf wel uit met wie je dit deelt.

33 likes

Ik zou hem screenshots laten lezen van deze reacties. Mafkees.

6 likes

Nou dit inderdaad. Zich van geen kwaad bewust maar wel dit vragen :clown_face: :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

5 likes

@Lentex Negeren

12 likes

Ja echt hoor. Hij is de energie en een reactie niet eens waard.

7 likes

@iedereen

Bedankt voor jullie berichtjes :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:. Ik heb hem net een berichtje teruggestuurd. Niet voor hem, maar echt voor mezelf (uit ‘angst’ dat hij misschien blijft aandringen, in real life me hierover gaat aanspreken of op school hierover begint) en dit geeft mij het meeste rust hierin.

Hoi naam, dank voor je bericht. Ik heb al maanden Tinder niet geopend (en momenteel, wegens privéomstandigheden ook even geen behoefte aan Tinder), maar ik heb geen interesse, sorry! Fijn weekend. Groetjes Lentex

81 likes

Heel goed, volgende keer zou ik alleen geen sorry zeggen!

97 likes

Idd hij moet sorry zeggen voor zijn gedrag

8 likes

Ik zou echt precies zo hebben gereageerd met allerlei excuses en uitleg en uitroeptekens en emojis.

En dan denk ik aan m’n beste vriend die altijd zegt ‘en nu met alleen je echte boodschap zonder de fluf’.

Wat dus is ‘ik heb geen interesse.’

Hij heeft jou volledig ongevraagd benaderd én inbreuk gemaakt op je privé dus je bent hem geen enkele beleefdheid of aardigheid verschuldigd.

30 likes

Ja hopelijk pakt hij de boodschap op en probeert hij het niet weer over een paar maanden, onder het mom van: nu heeft ze er misschien wel ruimte voor :grimacing:

8 likes

Ja precies. Al mijn vage excuusjes hebben me ook altijd weer in m’n kont gebeten op een later moment :joy:

10 likes

Nou laat hopen dan dat hij het oppikt. Ik vond het duidelijk genoeg, maar idd achteraf had ik gewoon: geen interesse moeten sturen :woman_facepalming:

We gaan het zien :sweat_smile:

6 likes

Zijn reactie

Hoi Lentex
Geen probleem, sorry is niet nodig. Ik kwam je toevallig tegen, vandaag. Sterkte met je situatie. Groetjes naam

Dus denk dat het hierbij blijft :sweat_smile:

55 likes

Joh ik snap het wantrouwen van forummers supergoed, maar ik kan me ook prima voorstellen dat hij dat verduidelikkende berichtje juist stuurde met de intentie het minder ongemakkelijk te maken. Zeker als jij zelf zegt dat hij heel aardig is, zou ik ervan uitgaan dat het onhandig was maar niet manipulerend of kwaad bedoeld! Zijn reactie lijkt me ook echt prima, hoop dat het hierbij blijft en jij je ok voelt hiermee

34 likes

Mijn schoonbroer heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en de ring is lelijk. Ze waren hier net en denk dat ze het zelf ook besefte want ze keek naar mijn ring en zei dat mijn schoonbroer advies had moeten vragen. Het was grappend bedoeld maar werd opgevolgd door een stil moment en dan maar over iets anders gehad.

64 likes

whaha kun je een referentiefoto delen

5 likes

38 likes