ik moest deze week vaginaal onderzoek laten doen bij de dokter terwijl ik ongesteld was en toen lag ik daar bloed te lekken op de behandeltafel en moest ik daarna mijn cup weer indoen achter een gordijntje
echt top haha
ik moest deze week vaginaal onderzoek laten doen bij de dokter terwijl ik ongesteld was en toen lag ik daar bloed te lekken op de behandeltafel en moest ik daarna mijn cup weer indoen achter een gordijntje
echt top haha
De vriendin van een oud docent heeft een podcast en bespreekt Ɣlles over haar relatie. Ik weet dat ik het beter niet kan luisteren, want het is wel erg privƩ. Maar het is als een ongeluk - je kijkt toch.
Hardop lachen
Er had iemand een fietsbel gekocht en toen zei mijn moeder ja nu kan je gratis bellen zoveel als je wilt het hele jaar door. En ik dacht echt grappig en gevat te zijn en zei:ā Ja er zit alleen geen gratis internet bij hehā. Echt * crickets * niemand reageerde of deed een beleefd lachje uit medelijden hahaha Ik voel de schaamte nog steeds haha
Dat zijn die momenten waar je over 3 jaar op een random moment nog steeds ineens aan moet denken
Het liefst als je bijna slaapt zodat je daarna uren wakker kunt liggen
Hahaha dan voel ik me een beetje beter
Ik moet toch ineens aan iets denken! Toen ik klein was vond ik het altijd heel leuk om op mijn knieen te zitten en dan achterover te gaan liggen, vond ik echt een cool trucje. Nou dat wilde ik een paar jaar terug dus eens stoer laten zien aan wat mensen, zo van kijk mij eens lenig zijn⦠kwam ik niet meer omhoog. Had de kracht gewoon niet meer en iemand moest me echt omhoog trekken zo genant
Ik zou iets reserveren maar toen ik belde namen ze niet op en daarna ben ik het een beetje vergeten, dus ik belde ze net met de vraag of het nog kon. Die vrouw zei nee, sorry, dan had je moeten mailen. Dus ik heb gelogen dat ik dat heb gedaan, en toen heeft zij terug gelogen dat ze heeft teruggemaild dat kan dus helemaal niet want ik heb niet gemaild
Was erg iconic
Van de week was ik aan het werk op kantoor waar ook een winkel aanzit. Het was mega lekker weer dus ik zat helemaal in de zomervibe en dus tijd voor mijn zomer playlist op de boxen. Het laatste uurtje was ik nog met ƩƩn collega en we verwachtten eigenlijk niet echt klanten meer dus de muziek ging tandje harder. Tot er ineens een klant in de winkel kwam en toen ik naar voren liep om haar te helpen echt kĆ©i hard āGive me one margarita I will open my legsā door de boxen knalde.
Hahaha ik ben zo benieuwd hoe dit ging
Deed zij alsof ze de mail ging opzoeken, gevonden en beantwoord had? Knap dat je je lach hebt kunnen inhouden
Ja ze zei zo van hmm ik zie het even niet zo snel terug maar ik heb wel geantwoord hoor dat we vol zaten!!! Dus ik zo o hmmm dat heeft mij niet bereiktā¦.
Dus mag je nog komen zonder reservering!?
Nee het zat vol
Ik heb gisteren in mijn lunchpauze boodschappen gedaan. Tijdens het afrekenen deed ik alles in mijn tas, op een blikje energydrink wat ik gelijk wilde opdrinken na. Natuurlijk zocht ik pas na het volproppen weer naar mijn autosleutels, dus bleef ik even staan. Denkt de caissière blijkbaar dat ik op zoek ben naar mijn legitimatiebewijs voor een fucking Red Bull. (Bestaat daar überhaupt een minimumleeftijd voor? Waar ik woon krijg je als kind makkelijk een fles wijn mee in de supermarkt, dus dan nog - het zou helemaal nergens op slaan.)
Dus zij: āO, ik geloof best dat je oud genoeg bent daarvoor hoor, geen zorgen!ā
Ik, in de war, op zoek naar mijn sleutels:
Zij: āNeem maar mee, je hebt al betaald!ā
Ik: āIk ben 31.ā (Waarom heb ik niet gewoon gezegd dat ik op zoek was naar mijn autosleutels?)
Zij, duidelijk denkend dat ik zoān delulu vrouw ben die denkt ze eruit ziet als een tween, keihard en in de meest valse toon ooit: āECHT WAAR? WAUW, WAT KNAP! LIJKT ECHT NIET ZO HOOR! KNAP ZEG! GEFELICITEERD!ā
ā¦En toen ben ik weggelopen, zonder iets te zeggen (of mijn autosleutels te hebben gevonden).
Ja 14 jaar! Al weet ik niet of dit wettelijk geregeld is of gewoon gedaan is in supermarkten. Ik zie hier in elk geval van die briefjes hangen.
Ik ga echt DOOD bij de gedachte dat die vrouw misschien dacht dat ik minder dan 14 jaar dacht te lijken hahahaha neee
āJa ik word vaak jonger geschat dus ik dacht pak ām er voor de zekerheid maar bijā š«
Ik moest laatst serieus mijn ID laten zien voor een blikje energy. Ik word 31 dit jaar⦠Ik zie er echt niet uit als 14 hoor haha.