Oh god doet me denken aan de middelbare school toen ik na de examens mijn cijferlijst ging ophalen. Mijn mentor kwam naar me toe om me te feliciteren en kwam super dichtbij zo van ik ga je 3 zoenen geven. Maar ze wou alleen een knuffel geven en ik ging dus van 3 zoenen uit. Resultaat: een knuffel en ik zoen haar vol op haar wang zegt ze ‘zo nou jij bent blij ha-ha’
Ik fietste laatst door de regen naar de supermarkt (dat dit relevant is kwam ik pas dagen later achter)
En in de supermarkt komt er ineens een mega hard alarm uit mijn telefoon. Eerst dacht ik: oh ja hij geeft wel eens een melding als er vocht in mijn usb poort zit. Maar dat was niet het geval, ik kwam er ook gewoon niet achter wat het alarm was dus ik kon het ook niet uitzetten, schaamde me echt.
Op een gegeven moment stopte het gelukkig wel.
Kom ik er dus een week later ofzo achter dat het het alarm van “zoek mijn telefoon” van mijn fitbit was en dat door de regendruppels dat ding een eigen leven was gaan leiden en dat had geactiveerd
Ohh dit heb ik ook eens gehad, wel in een veel meer informele setting haha. Toen onze verloskundige de laatste dag op bezoek kwam en gedag zei boog ze naar me toe om ons zoontje (die op mijn arm lag) nog even over zijn bol te aaien. Ik interpreteerde dat verkeerd dus gaf haar een zoen op haar wang zij ging er gewoon in mee en gaf me 2 zoenen terug haha
Omg dit is niet helemaal relevant maar moest er door deze post aan denken. Vorig jaar had ik een airbnb geboekt in NL. Was inmiddels al 5 jaar niet in NL geweest dus mn Nederlands is niet zo heel geweldig meer, reis was een uur of 16 dus ook lekker gaar enzo.
Die host vrouw geeft ons een rondleiding en ze laat de kamer zien met de ledikant voor onze zoon, en ze vraagt, “mag hij een kussen?” Ik vond het echt fucking vaag en dacht wtf, nouja, oke?? Dus ik hield mijn kind van een jaar oud zo a la de Lion King vast richting haar want ik dacht dat ze een KUS bedoelde. Ze kijkt me heel raar aan en zegt dan “ehm ik bedoel dit” en pakt een stapel kussens hahaha oeps
Ik ben sinds 1 mei in dienst bij een nieuwe werkgever, op verschillende locaties binnen een regio, die regio valt onder een teammanager. Dit zijn 6 locaties. Afgelopen dinsdag was er een bijeenkomst van de regio. Ik zit in de groep met collega’s, komt mijn teamleider op me af, kijkt me aan, wil me een hand geven en zegt “kennen wij elkaar? Wij hebben elkaar nog niet eerder gezien toch?”
Deze persoon heeft me aangenomen
Dus ik keek haar aan, enigszins verbaasd en soort van gekwetst, en zeg “nou hoop het wel want je hebt me zelf aangenomen”.
Ik vond bij een groter bedrijf werken al zo anders maar dit vind ik toch wel even next level stom. Super ongemakkelijk.
Wow, hoe reageerde ze?
Ja hoe zal ik het omschrijven…? lullig? Ik was denk ik een beetje te verbaasd om echt op haar te letten, maar ze zei dat ik misschien m’n haar anders had tijdens het gesprek? Dat ze me daarom niet herkende? En ik zei, ja misschien is dat het wel ja. Het was echt een heel awkward situatie. De collega naast me keek me ook heel verbaasd aan
Haha hierdoor moet ik denken aan mijn diploma-uitreiking van het MBO wayyyy back. Toen had onze mentor ofzo voor iedereen een speciaal liedje uitgekozen waarop je naar voren moest komen. Ik zat toen helemaal in mijn alternatieve arty farty fase (sorry not sorry) en hield echt niet van ~mainstream~ muziek en toen had ze voor mij Girl van Anouk en ik vond het zoooo kut en awkward haha. (Ben inmiddels 35 en kan er om lachen hoor.)
Ah eigenlijk superleuk/lief van je mentor. En ik zie helemaal voor me hoe je mentor tevreden dacht: Zo, heb ik even een stoer rocknummer voor @mijnerzijds uitgezocht!
Haha ja helemaal mee eens hoor, eigenlijk heel lief bedoeld maar het was niet goed voor m’n imago natuurlijk
Anderzijds had je nu misschien vol afschuw teruggedacht aan een opkomst met muziek die je destijds wel passend had gevonden (zie je het al voor je, je opkomst op het podium terwijl Spinvis op de achtergrond ratelt???), haha
Hahaha ik was en ben echt de grootste Spinvis fan ooit. Slecht voorbeeld
Ja het zou ook iets als dit kunnen zijn*
*vijftienjarige ik speelde dit af voor een presentatie voor de klas dus het had gekund!
Omg ik krijg via messenger een bericht van een vader van een van mijn leerlingen dat hij me geliked heeft op tinder en heel verhaa erbij, maar dat hij niet laf wil zijn door alleen via tinder te liken en dan niks te laten weten.
Ik doe momenteel al maanden niks met tinder, heb wel wat anders aan m’n hoofd, maar toevallig vorige week ff voor de lol het open gehad, en na 1 minuut weer afgesloten.
Ik wil niks met die man (overigens een heel netjes berichtje hoor, geen zorgelijke dingen) + ik werk met je zoon + dit gaat altijd gezeik opleveren als ik hierop in zou gaan (en stel ik zou op 1 slag verliefd zijn whatever dan is dat een keuze, maar gaan daten en afspreken en kijken war er van komt, nou nee). Wat denk je, dude
Dus nu moet ik nog ff bedenken wat ik hierop ga terug sturen, want ik kom die man dus regelmatig tegen ook natuurlijk
Jezus dat is idd echt ongemakkelijk. En hij zet jou nu ook een soort van voor het blok. Ik zou maar gewoon zeggen bedankt voor je berichtje maar ik heb geen interesse. Wat kan je anders zeggen?
Ja zoiets denk ik. Tinder is juist bedoeld toch om dit soort dingen te voorkomen had gewacht tot ik je zou liken, of niet
Ja als hij na een tijdje geen match met je zou zijn geworden is het toch al duidelijk genoeg smh. Heel ontactisch.
Wat een raar bericht van hem. Als jij hem niet terug liket had je het nooit geweten dus zijn bericht is compleet nutteloos en gaat het doel van Tinder voorbij.
Vind het echt niet netjes van hem, vind het onder dezelfde categorie vallen als dat mensen je via insta benaderen nadat ze je op Tinder hebben gezien. Niet ok hoor. Ik zou denk ik niet eens reageren op zijn bericht.
Hij vraagt ook of we er discreet mee kunne omgaan, of we nou verder appen of niet. Oftewel of ik hierover niks wil zeggen tegen mijn beste vriendinnen, want zij hebben kinderen die bevriend zijn
Negeren doe ik het liefst, maar dan is de kans dat hij hier live op terugkomt (op werk bijv), daaar heb ik eigenlijk nog minder behoefte aan.
Dus ik ga ergens in de loop van vandaag (laat hem maar ff wachten) reageren dat ik geen interesse heb oid
Ja ik weet ook niet of ik zou reageren eigenlijk. Wel of niet reageren hij heeft echt een ongemakkelijke situatie gecreeerd.