Ik had laatst nog wat ongemakkelijke momenten aan de telefoon. Ik had een videogesprek met mijn psycholoog en was aan het wachten tot ze verscheen, maar zag haar nog niet dus was een beetje hardop in mezelf en vooral ook tegen mezelf aan het praten haha. Ik was toen bezig met een taart voor mijn nichtje en hardop een beetje aan het nadenken hoe ik het ging doen. Ik had het idee om een olifant een theepot beet te laten houden. Dus ik zei zo tegen mezelf:‘Ja en dan houdt die slurf lekker zo die theepot vast’. Zie ik haar ineens op mijn beeldscherm lachen
Ik probeerde het toen gelijk uit te leggen want kon me echt niet voorstellen hoe weird het moet zijn om zo’n zin zonder context te horen hahaha, maar daar werd het eigenlijk allemaal niet beter van.
En laatst op werk had ik het met mijn zus erover dat ze mijn moeder moest bellen ofzo, en ik was al iemand aan het bellen, maar er werd niet opgenomen. Doe ik tegen mijn zus zo’n soort van Johnny Bravo imitatie waar ik zeg:’ Ooohhooohhh mommaaa’, hoor ik echt aan de andere kant:’ Ehh hallo? ’
echt omg hahaha