Ongemakkelijke momenten #2

Wat een lul. Ben echt plaatsvervangend geïrriteerd. Hij had niks hoeven zeggen en dan had jij het nooit geweten en legt dit nu bij jou neer. Alsof er al iets tussen jullie speelt ofzo. Bah

32 likes

Om het nog ongemakkelijker te maken: zijn ex (zijn 1 maand uit elkaar) sport met mij en wij gaan ook wel eens met de hele groep borrelen etc.
Hoe meer ik hier over nadenk… ik ga morgen je zoon lesgeven, maat. Omg.

21 likes

Ik vind dit ook echt zo typisch mannengedrag he. Zo ondoordacht, wat denkt hij?!

Ik had laatst ook iets ongemakkelijks met een getrouwde man met kinderen. Die ken ik van vroeger tijdens het uitgaan en daar heb ik een tijdje casual mee gedate, we vonden elkaar destijds wel echt leuk maar ik was niet toe aan iets serieus. Een paar weken geleden kreeg ik ineens een appje, hij zei “hoi naam + achternaam hier, ik heb je nummer van eem vriendin van je gekregen.” En dat ik eens moest weten hoevaak hij wel niet aan me had gedacht…ene compliment na de andere. Dat hij me nooit uit zn hoofd kon zetten. En of ik wilde afspreken. Nou komt het, ik ken zn vrouw en zie haar wel eens, hele leuke lieve vrouw. Hij wilde dat niet aan haar zeggen als we gingen afspreken om bij te kletsen…ja daag?! Wat denk je nou. Ben nu steeds bang dat ik haar tegenkom. Blijkt dat ie al jaren aan meerdere mensen om mn nr vroeg maar niemand wilde het geven. Vind het ook niet zo leuk van mn vriendin dat ze mn nr gaf. Sorry heel lulverhaal maar moest er door de post van lentex weer aan denken. Mannen :skull:

16 likes

Ik vind het eigenlijk heel doordacht en haast intimiderend overkomen.

En die man die stiekem met jou af wil spreken spoort ook niet :rage:

12 likes

@Jumpsuit oh dit is nog erger, echt hoe bedenkt hij het.

Ja deze man is heel aardig en ik geloof ook niet dat hij het kwaad bedoeld. Ik denk dat hij zich van geen kwaad bewust is en niet verder heeft nagedacht. Maar dan nog :joy:

3 likes

Nouu ik vind het ook raar! Ik denk dat ik het zou negeren en dat hij dan wel snapt (hopelijk). Kan me niet voorstellen dat hij hier op terug komt in persoon. Hij ziet vanzelf dat jij hem niet geliket hebt.
En ik vind ook, omdat hij iets doms doet, ‘moet’ jij hier ineens iets mee…gewoon nee.
Ik negeer dit soort dingen ook steeds vaker en het pakt bijna altijd goed uit. Lekker doen of je neus bloedt.

4 likes

Ja ik was ook echt in shock, mn moeder en zus kennen hem en zn vrouw ook. Ik heb de printscreens van het appgesprek naar ze gestuurd en die waren ook in shock. Mn moeder komt via haar werd wel eens met zn vrouw in contact. Bleh

In het geval van jou, je zegt dat als je niet gereageerd je misschien denkt dat hij er in real life over begint, kan me voorstellen dat je daar al helemaal niet op zit te wachten idd. Weetniet wat voor jou goed voelt, misschien een kort berichtje. Wat een ei zeg

1 like

Lekker makkelijk, zeg! Jou eerst op een heel ongepaste manier benaderen (je via messenger benaderen terwijl dat echt niet had gehoeven na een tinder like én je geeft les aan zijn kind, hoe denk je dat dat ok is :exploding_head:) en dan ook nog bij jou neerleggen dat je dit niet mag bespreken met iemand anders? Dit is echt ver meer dan een ongemakkelijke situatie, red flags all over.

8 likes

Denk ik wel hoor. Laten we niet doen alsof deze man geen hersens heeft en onschuldig is.

52 likes

Lol in mijn ogen is dit zeker doordacht. Jij gaat om met zijn ex en wil het ongemakkelijk maken voor haar.

8 likes

De vraag of ergens discreet mee omgegaan kan worden is eigenlijk in andere woorden: ik weet dat dit niet oké is maar ik doe het toch. Niks beloven hoor @Lentex je maakt zelf wel uit met wie je dit deelt.

34 likes

Ik zou hem screenshots laten lezen van deze reacties. Mafkees.

6 likes

Nou dit inderdaad. Zich van geen kwaad bewust maar wel dit vragen :clown_face: :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

5 likes

@Lentex Negeren

12 likes

Ja echt hoor. Hij is de energie en een reactie niet eens waard.

7 likes

@iedereen

Bedankt voor jullie berichtjes :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:. Ik heb hem net een berichtje teruggestuurd. Niet voor hem, maar echt voor mezelf (uit ‘angst’ dat hij misschien blijft aandringen, in real life me hierover gaat aanspreken of op school hierover begint) en dit geeft mij het meeste rust hierin.

Hoi naam, dank voor je bericht. Ik heb al maanden Tinder niet geopend (en momenteel, wegens privéomstandigheden ook even geen behoefte aan Tinder), maar ik heb geen interesse, sorry! Fijn weekend. Groetjes Lentex

81 likes

Heel goed, volgende keer zou ik alleen geen sorry zeggen!

97 likes

Idd hij moet sorry zeggen voor zijn gedrag

8 likes

Ik zou echt precies zo hebben gereageerd met allerlei excuses en uitleg en uitroeptekens en emojis.

En dan denk ik aan m’n beste vriend die altijd zegt ‘en nu met alleen je echte boodschap zonder de fluf’.

Wat dus is ‘ik heb geen interesse.’

Hij heeft jou volledig ongevraagd benaderd én inbreuk gemaakt op je privé dus je bent hem geen enkele beleefdheid of aardigheid verschuldigd.

30 likes

Ja hopelijk pakt hij de boodschap op en probeert hij het niet weer over een paar maanden, onder het mom van: nu heeft ze er misschien wel ruimte voor :grimacing:

8 likes