Ongemakkelijke momenten #2

Ja precies. Al mijn vage excuusjes hebben me ook altijd weer in m’n kont gebeten op een later moment :joy:

10 likes

Nou laat hopen dan dat hij het oppikt. Ik vond het duidelijk genoeg, maar idd achteraf had ik gewoon: geen interesse moeten sturen :woman_facepalming:

We gaan het zien :sweat_smile:

6 likes

Zijn reactie

Hoi Lentex
Geen probleem, sorry is niet nodig. Ik kwam je toevallig tegen, vandaag. Sterkte met je situatie. Groetjes naam

Dus denk dat het hierbij blijft :sweat_smile:

55 likes

Joh ik snap het wantrouwen van forummers supergoed, maar ik kan me ook prima voorstellen dat hij dat verduidelikkende berichtje juist stuurde met de intentie het minder ongemakkelijk te maken. Zeker als jij zelf zegt dat hij heel aardig is, zou ik ervan uitgaan dat het onhandig was maar niet manipulerend of kwaad bedoeld! Zijn reactie lijkt me ook echt prima, hoop dat het hierbij blijft en jij je ok voelt hiermee

34 likes

Mijn schoonbroer heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en de ring is lelijk. Ze waren hier net en denk dat ze het zelf ook besefte want ze keek naar mijn ring en zei dat mijn schoonbroer advies had moeten vragen. Het was grappend bedoeld maar werd opgevolgd door een stil moment en dan maar over iets anders gehad.

64 likes

whaha kun je een referentiefoto delen

5 likes

38 likes

Had je gezegd dat hij uit de sjiekenbak kwam dan had ik het wel geloofd.
Gouden ring met een super kleine rode steen in het midden. Ik zou zeggen van 0,5 cm2 groot. De vrouw is 40 en heeft een ring voor een 8-jarig kind gekregen.

14 likes

Dit is hem maar dan zonder de dubbele ring en met een kleinere steen. Is toch geen verlovingsring voor een volwassen vrouw?

9 likes

oh zoiets? ja niet per se lelijk maar geeft wel ontzettende 16e verjaardag vibes :sweat_smile:

9 likes

Kende deze term helemaal niet, love it

7 likes

Wees eerlijk!

1 like

Hoe noemen jullie dat?
Edit: kauwgomballenautomaat, is het dat? Zeggen we ook in het mooi AN. Sjiekenbak dekt beter de lading, je vindt er prullaria of kauwgom die na 30 seconden hard en smaakloos is.

22 likes

In mijn vocabulaire bestaat alleen kauwgomballenautomaat, maar of dat nou ook het juiste woord is… 🫠🫠

9 likes

Van de kermis zou ik zeggen

6 likes

Denk dat ik nog liever geen ring zou hebben :joy:

2 likes

Ja ik dacht ook meer “van de grijpmachine” oid.
Ik vind die ring die @Daelyss heeft gepost niet per se lelijk, maar zeker geen verlovingsring jeetje. Waarom ook een rood steentje, omdat ie denkt dat dat de kleur van de liefde is ofwat

6 likes

Ga toch maar eens peilen bij m’n partner of ze haar verlovingsring wel voldoende vond dan. Aangezien die best lijkt op die hier gedeeld wordt haha :sweat_smile:

(Nee hoor, ga ik niet doen. Ik had juist die gekocht omdat het bij haar past. )

9 likes

Ik vind dit ook heel mooi en ben zeker geen zestienjarige, smaken verschillen :woman_shrugging:

10 likes

Ik liep een collecte voor de MLD-stichting in mn eigen buurt. Ik belde aan bij een huis met een Ringdeurbel, en de vrouw doet open, en loopt daarna het huis in om geld te zoeken. Hoor ik geluid uit de deurbel komen, meerdere mannenstemmen. Buuf geeft geld, maar ik hoor de man zeggen via dat surveillanceapparaat: “ja, een of andere gekke collectant is aan de deur”
Buurvrouw: “Gino, ze kan je horen”
Daarna ging hij snel op mute, gelukkig voor hem.

31 likes