Ik zit thuis te werken en heb al de hele week dat kinder dnb nummer in mijn hoofd dus ik zeg hardop: THINK YOU CAN STOP WHAT WE DO? I DOUBT IT hoor ik opeens: ‘is er thuis iemand die iets wil zeggen?’ Staat mijn microfoon aan tijdens de maandelijkse business meeting waar iedereen van kantoor inbelt schaam me echt kapot
Dat liedje is wel echt een banger hahaha
Hahaha hardop lachen
Hahahahah wat zei je toen??
Niks heb m’n microfoon maar uitgezet haha
Hahaha inclusief cute accent?
Uiteraard een poging tot
Het lijkt of dat steentje ballen heeft
Hahahaha zie dit helemaal voor me
Ik mag de auto van mijn vader een paar dagen lenen tot mijn nieuwe auto beschikbaar is en ik ging deze net ophalen. Mijn vader, zijn vriendin en mijn partner stonden toe te kijken toen ik ging vertrekken en daar werd ik zenuwachtig van. Ik probeer te vertrekken maar kreeg de auto niet in eerste versnelling en daarna liet ik de koppeling niet genoeg op komen om vertrokken te geraken. Na wat hulp van mijn vader toch vertrokken geraakt maar hij lachte een beetje ongemakkelijk zag ik. Ik heb al 22 jaar mijn rijbewijs en ik verander in een onervareren 18 jarige omdat ze stonden te kijken .
Daarin ben je niet de enige, mocht het een troost zijn! Ik.liet laatst m’n auto afslaan waar m’n werkgever bij stond
En zei hij iets?
Nee gelukkig niet, zo lullig!
Oh dit doet me denken aan een keer dat ik moest invoegen op de snelweg. Was na een etentje met mn ouders en ik reed wat harder dan mn ouders, maar eenmaal bij de snelweg was het zo druk dat ik op de korte invoegstrook geen gaatje kon vinden om in te voegen en stil ben gaan staan aan het einde van de invoegstrook.
Was me nog nooit overkomen maar meteen paniek natuurlijk. Tot ik 2 min later mn vader in mn spiegel zag aankomen die me seinde om voor hem te gaan en me uit de situatie redde🥺
Zat ik dan met mn stoere ‘ik rij lekker hard weg’ gedrag
Niks meer gebeurd gelukkig. Ben hem afgelopen week nog 2 keer tegengekomen en echt dichtbij. Dus heb hoi gezegd en mijn hand opgestoken en doorgelopen. Ik vond het ongemakkelijk (en heel eerlijk hoop ik hij ook)
Volgend jaar zit zijn zoon niet meer bij mij in de klas en gang en gaat kind via een andere ingang/uitgang naar binnne/buiten, dus zie ik hem hopelijk minder
Ik werk op een kinderdagverblijf en we hebben nu 2 maanden een nieuwe collega. Ik moest vandaag openen met haar en toen kwam mijn vriend onze baby brengen. Zij nam hem aan, mijn vriend vertelde hoe het ging en toen ging hij weg. Zij: ‘uhm wie is deze baby ook alweer??’
Ha ha ha
We zijn ook echt heel kleinschalig
Wahah hoe ging dit verder? Voelde zij zich ongemakkelijk toen ze erachter kwam dat het jouw baby is
Ooooh ik was ooit de stagiaire met een soortgelijke opmerking! Ter verdediging het was mijn tweede dag op die groep en niemand had het verteld verder
Het was ook nog zo dat vlak voordat mijn baby kwam dat ik iets aan het vertellen was over hem, tegen haar. Dus ik zei: ‘dit is Pietje…’
En zij reageerde alleen maar een beetje lacherig met: ‘Oja… ha ha’
Ik heb het maar daarbij gelaten
Ik had laatst nog wat ongemakkelijke momenten aan de telefoon. Ik had een videogesprek met mijn psycholoog en was aan het wachten tot ze verscheen, maar zag haar nog niet dus was een beetje hardop in mezelf en vooral ook tegen mezelf aan het praten haha. Ik was toen bezig met een taart voor mijn nichtje en hardop een beetje aan het nadenken hoe ik het ging doen. Ik had het idee om een olifant een theepot beet te laten houden. Dus ik zei zo tegen mezelf:‘Ja en dan houdt die slurf lekker zo die theepot vast’. Zie ik haar ineens op mijn beeldscherm lachen Ik probeerde het toen gelijk uit te leggen want kon me echt niet voorstellen hoe weird het moet zijn om zo’n zin zonder context te horen hahaha, maar daar werd het eigenlijk allemaal niet beter van.
En laatst op werk had ik het met mijn zus erover dat ze mijn moeder moest bellen ofzo, en ik was al iemand aan het bellen, maar er werd niet opgenomen. Doe ik tegen mijn zus zo’n soort van Johnny Bravo imitatie waar ik zeg:’ Ooohhooohhh mommaaa’, hoor ik echt aan de andere kant:’ Ehh hallo? ’ echt omg hahaha