We waren ooit met vrienden uiteten in een vrij sjiek restaurant in Kopenhagen, waar ook een grote groep Nederlandse vrouwen naast ons zat te eten. Het waren een stuk of 9 dames, jaartje of 45, die overduidelijk vroeger een hechte vriendinnengroep waren maar nu niet meer écht en die nog een keer for old times sake een weekend weg waren. Ze hadden ook echt van die gesprekskaartjes bij zich met lekker gekke vragen, die ze dan omstebeurt moesten beantwoorden.
Het was al wat later en het restaurant werd steeds meer een kippenhok en die vrouwen werden lacheriger en luidruchtiger. Tot we ineens een van die vrouwen horen gieeeeren: âOMG ja jongens, dit had ik afgelopen jaar⊠ja, een trio⊠echt zo, één neemt je van voren en één van achterenâ. En die groep begint zo hard te lachen en wij ook, maar tegelijk konden we alleen maar denken whaaaaat de fuck mensen.
Fast forward een kwartier later, mijn vriend staat op en loopt langs hun tafel richting de wc terwijl die dames de rekening krijgen. De vrouw in kwestie draait zich om naar mijn man (in de veronderstelling dat hij daar werkt) en vraagt: âexcuse me, do you have a pen?â waarop hij echt super kalm die vrouwen aankijkt en zegt: ânee sorry, ik werk hier niet. Fijne avond nog hĂš dames.â Hahahaaaa, omg het moment dat ze beseften dat we alles gehoord hadden was echt een van de grappigste momenten uit mân leven.