Haha nee sorry. Ik zeg je eerlijk ik ga geen wildvreemde helpen met kots in het openbaar.
Ook water aanbieden? Geef je dan je drinkfles aan iemand met kots overal aan zn mond. Nee bedankt.
Ik heb ook een keer overdag gekotst op het spui in Ams(best wel een druk stukje van de stad) ik was ziek en toen ik net de tram uit stapte ging het mis ik schaamde me heel erg, want het was gewoon midden op straat (wel boven een put), maar niemand keek op of om? Ik vond dat ook heel jammer, had graag gehad dat iemand iets zei!
Ik verbaas me echt over de hoeveelheid hartjes (die ik interpreteer als het ermee eens zijn) op deze post. Als iemand op straat valt vraag je toch ook of het gaat en help je die persoon waar nodig? Of als je een verward persoon ziet ofzo, dan ga je toch ook bellen of wat dan ook? En als het om kots gaat is het ineens ieuw bah zoek het zelf maar uit ik ben weg? Nee ik hoef ook geen kots over me heen, of een vreemde met kotsmond die aan mijn dure drinkfles gaat lurken maar er is meer wat je kunt doen dan dat. (Zoals vragen of het gaat, of je iets kunt doen, een zakdoekje aanbieden, een kartonnen bekertje of iets regelen zodat je wat water uit je eigen fles kunt overgieten, even bij diegene blijven zitten zodat die niet alleen is, etc).
Omg dit herinnert me aan dat ik een keer echt heftige diarree aanval had in de bus. Ik had zoān verschrikkelijke buikkrampen en zo veel buikpijn dat ik toen huilend in de bus zat. Ik lag helemaal krom in de stoel met mijn handen helemaal om me heen. Ik bewoog ook echt helemaal heen en weer en er kwam toen wel een lief mevrouwtje vragen of het allemaal ging.
Je diarree ophouden is echt next level pijn. Na 10 minuten stapte ik uit maar ik moest nog helemaal naar huis lopen wat echt ver was. Ik heb gerend en ja op een gegeven moment liep het er uit. Dus het was gelukkig niet zo erg dat het in de bus gebeurde, maar ik heb toen heel lang dagelijks norit geslikt omdat ik zo veel angst had om diarree te krijgen.
Maar wat? Haren vasthouden?
En sorry jouw vergelijking met iemand die valt op straat haha, is toch heel wat anders. Zie je dat echt niet?
Heb er al wat dingen bij gezet want hier was ik al bang voor.
Eh nee dat zie ik echt niet. Wat is het verschil dan?
Wat is denk je het antwoord op de vraag āgaat hetā als iemand compleet onder de kots zit?
Omdat het fucking goor is
Haha ja en de rest van de opties die ik omschrijf van wat je kunt doen daar lees je precies omheen
Als ik aan elke kotsende persoon die ik zie in de binnenstad hulp moet verlenen zou de gemeente me een salaris moeten gaan betalen
Heb net van de week 4 jongeren geholpen die uit een bus waren gegaan. 1 van de jongeren was wagenziek geworden en de anderen zaten er ook onder Ik ben naar huis gegaan flessen water opgehaald, plastic zakken en babydoekjes en die aan ze gegeven. Maar nu was ik in de gelegenheid om spullen op te halen maar dat heb ik ook niet standaard bij me. Naja plastic zak in de auto voor het geval
Toen ik een aantal jaren geleden een man die er niet goed uitzag vroeg of het goed ging haalde hij zijn lul uit zijn broek
Hahahahah sorry ik vind het echt lief dat mensen willen helpen en het is echt niet zo dat ik over bijv een jonge bewusteloze vrouw op straat heen stap maar komt er nog weleens iemand in een stad
Same helaas. En alle mensen die ooit tegen me zeiden āvan je eigen kind kun je het wel hebben, is andersā waren allemaal LEUGENAARS!!
omg�??
sorry maar zeker als iemand dronken is en ik zie dat gebeuren dan denk ik toch echt eerder aan mezelf dan aan diegene dat is toch ook je eigen schuld, itt wanneer je ziek bent? ik zag pas iemand dronken in de bus kotsen en ik ging toen ook snel ergens anders zitten.
Ik heb een keer na koninginnedag in de trein vanuit Amsterdam zitten kotsen in mijn FEBO-zakje en no way dat ook maar iemand aan mij had hoeven vragen of het wel ging. Kotsen vind ik een solitaire aangelegenheid en ik schaamde me toch al kapot.
Jaaa snap ik wel en waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan maar ik voelde me gewoon zielig
Nee want ik woon in Utrecht en zie ELKE DAG verwarde personen op straat en die laat ik gewoon lekker rondscharrelen, eventueel steek ik zelf even de straat over.
Kots is gewoon een biohazard he, als iemand valt is dat wel anders.
Poƫzie
Ik bel als ik een verward persoon zie naar Mark Rutte om hem te vertellen dat zijn beleid kut was