Haha ja eens, ik had het alleen maar genanter gevonden als mensen zich ermee gingen bemoeien, laat me maar met rust hoor.
Of een nieuwe ondertitel
Nou dit inderdaad, maar dan in een andere stad. Ik bel alleen als die persoon een gevaar dreigt te worden voor omgeving. Anders heb je er echt een dagtaak aan, hoe tragisch ook.
Wat verschrikkelijk dat we nu zo n land zijn he :(. Waar we het “normaal” vinden dat er zoveel verwarde mensen zijn.
Ook als het om een overduidelijk minderjarig iemand gaat?
Dan al helemaal
Weet je hoe irritant een dronken tiener is?
Ik woon in A’dam en zie dus genoeg verwarde mensen. Ik kom ook vaak op CS, maar laatst was ik op Gare du Nord en ik dacht bij het naar buiten lopen echt: wow, wat lopen hier veel ‘rare’, ongure en verwarde mensen rond. Alleen op dat kleine stukje station al zoveel meer dan dat ik hier zie. Dus dat we ‘zo’n land’ zijn, valt wel mee denk ik? Is toch gewoon (helaas) inherent aan (vooral) grotere steden?
Nah, het is niet inherent. Als je een goed sociaal systeem hebt waar mensen tijdig hulp, zorg, onderdak etc kunnen krijgen is het niet “nodig”, zoveel verwarde/dakloze/“ongure” mensen. Tuurlijk zal je altijd wel wát mensen houden die alsnog buiten de boot vallen of echt geen hulp willen, maar als het zo opvalt zegt dat wel iets over de staat van een land
Sorry mag niet lachen maar dit was zooooo droog ineens in dit gesprek dat ik hardop moest lachen
Hahahahah lachen mag hoor, het was ook zo’n moment van ‘ok dan, bye’
En weet je hoe kwetsbaar een dronken tiener is? Ja sorry, ik snap dat dronken tieners vervelend kunnen zijn maar weet helaas ook uit ervaring hoe kwetsbaar je dan bent.
Hoezo is dat mijn probleem?
Ik zeg nergens dat het jouw probleem of die van een ander is, maar kom zeg we kunnen een ander die zich in een kwetsbare positie begeeft wel helpen.
Blijf een dronken tiener, hoe vervelend ze ook kunnen zijn want dat was ik af en toe zelf ook, toch anders vinden dan een dronken dertiger of veertiger.
Nou mocht een dronken tiener onder de kots dit lezen, mij niet aanspreken pls dankjewel.
Ahhh dit is vooral voor jou heel heel naar!! Ik heb soortgelijke dingen meegemaakt toen ik net zwsnger was. De eerste keer dat ik in de bus en ik voelde het opkomen. Maar het lukte me binnen te houden. Tot de bus stopte. Ik stapte uit en terwijl ik uitstapte kotste ik de hele boel onder.
En ook een keer fietste ik langs een groepje jongens bij een bushalte en moest ik ook kotsen en toen heb ik al fietsend voor hun voeten gekotst
Nou ik heb dus ook een keer staand in de bus gekotst (voedselvergiftiging), terwijl iemand me nog een zakje aanbood maar te laat was en alles over zn schoenen zat. Schaamde me dood. Er kwamen toen wel (heel lief) 2 meiden vragen of het ging, maar er kwam niet veel meer uit me (letterlijk)
Klaar met al deze persoonlijke kotsverhalen
Omdat het is geschreven door @Zemraluani duhhhh, haar uitspraken worden aanboden hierooo
oh verkeerd topic, #forumergernis
Is dat soms ook niet gewoon beleid in bepaalde landen om deze mensen weg te houden van (toeristische) plekken, ipv dat het betekent dat het een super sociaal land is?
Heb je een vb ?
Ik heb ogen ?