Ik wou vroeger toen ik begon te puberen absoluut niet met een tasje van bijvoorbeeld de Wibra of Zeeman gezien worden want o wee als ik een bekende van school tegen zou komen en die misschien wel zou denken dat we arm waren ofzo. Nu maakt het me geen reet meer uit, maar vroeger… Sloeg nergens op.
Ik denk dat je er op die leeftijd ook wel op afgerekend werd (op sommige scholen). Dan ging het de volgende dag rond als een lopend vuurtje dat je bij de wibra shopt. Gelukkig zijn die tijden voorbij
Ja dat was sowieso een ding op mijn school. Je was dan wel weer stoer als je bijvoorbeeld met een tasje van Cool Cat of Wonder Woman gezien werd of Footlocker.
Mijn zwager durft nog steeds de Wibra of Scapino niet in. Zo hard gelachen toen hij op familieweekend zijn zwembroek was vergeten en de enige winkel in de buurt de Scapino was. Hij heeft zijn vrouw een zwembroek voor hem laten halen daar en we grepen elk moment om hem te jennen over zijn Scapino zwembroek.
Gelukkig koopt mijn vriend gewoon maandverband als ik het vraag maar dat dit al een soort humble brag moet zijn is sad.
Ik moet altijd wel lachen om de mensen die je dan bij zo’n aanbieding partner + kind mee ziet sleuren naar de winkel om vervolgens met 6 pakken naar huis te gaan. Zie dan helemaal voor me dat dat kind in een fort van wc-rollen slaapt.
Hier ook. Vind het ook niet meer dan normaal dat ik hem gewoon op pad kan sturen voor vrouwendingetjes en dat die met het juiste terug komt. In de winkel is altijd wel iemand aan wie je het kan vragen, mocht je er niet uitkomen.
Ja sorry maar als je vriend niet eens een pak tampons durft te kopen terwijl jij ligt dood te bloeden dan moet je m echt dumpen.
Mijn vriend moest maandverband halen tijdens de kraamweek en toen vroeg de kraamverzorger iets van: als je het oke vindt om het te halen?
Ik zei toen nou anders had ik geen kind van hem haha. Maar zij had het vaker meegemaakt. Heb je net jullie kind gebaard krijg je dat.
Er kwam gisteren een collega die ik vaag ken bij mij staan om te praten. Toen hij aan kwam lopen deed hij zijn hand omhoog en balde hij een vuist, waardoor ik dacht dat hij een boks wou geven? Ik deed toen mijn hand ook omhoog en gaf dus een box. Hij keek mega raar, gaf een box terug en legde toen zijn armen op het kastje bij mij. Hij wilde dus helemaal geen box geven maar gewoon zijn armen op het kastje leggen Heb hier nu al zeker 10 keer aan gedacht en snap niet waarom ik dacht dat hij een box zou willen geven want hij is oud en ik ken hem amper
Dit zorgt er over 5 jaar nog voor dat je ‘s nachts in bed ligt en niet kan slapen omdat je hier ineens aan moet denken.
Ik ging voor mijn werk naar een event waarbij ik verkeerd geïnformeerd was over het uur, dus aankwam wanneer net iedereen wegging. Sowieso al een beetje ongemakkelijk. De organisator liet me fijntjes weten dat het “een strakke planning was en net afgelopen”. Net toen hij dat zei, kwamen mijn ex-schoonouders erbij staan die ik al zeker 5 jaar niet meer gezien had (periode van break-up). Ze hadden zin om een praatje te maken maar opeens was ik al mijn smalltalk-skills kwijt. Ze hebben zeker 5 keer gevraagd hoe het met mij was, ik bleef maar hetzelfde antwoorden (“alles goed hoor, niets bijzonders”) maar had écht geen zin om te vragen hoe het met hun zoon was. Heb ze wel proficiat gewenst omdat ze grootouders zijn geworden (kind van hun andere zoon, mijn ex-schoonbroer).
Ik werd een keer te vroeg ongesteld toen ik in een klein dorpje in India was. Toch ergens maandverband kunnen vinden en de verkoper vond het vooral ongemakkelijk hij liep speciaal naar een collega aan de overkant voor een plastic tasje zodat ik niet met deze gruwel open en bloot de weg op hoefde aaah
Ik was ergens en had mn kind mee (2,5) en moest nog even naar de wc. Ik wilde haar daar niet alleen laten tussen allemaal vreemden, dus ze ging mee de badkamer in. Dat was dus eens en nooit meer. Toen we terugliepen verkondigde ze hardop even aan alle aanwezigen “Mijn mama had TWEE scheten, zo ppfffffffffrtffg pfffffwggg!”
Hahaha herkenbaar mijn dochter (even oud) roept in zo’n situatie ook luidkeels: “HAHA! Mama protmachien!”
Als ik had geluisterd, had ik daaruit iig niet opgemaakt dat je dan scheten had gelaten. Ken dat woord niet
Mijn man weet zelfs welke kleur concealer ik altijd heb. Love him for life 🫶🏼
Blijkbaar wat in België wordt gebruikt
Hahaha dat is juist leuk aan kleine kinderen en ik denk voor veel mensen herkenbaar!
Wij waren laatst zwemmen bij landal en ik was aan het omkleden. Toen hoorde ik uit een ander hokje een kindje roepen: papa, mama heeft een hele harde scheet gelaten en hij stinkt! En toen riep die moeder: sssst niet zo hard!
ander kind verhaal over poep/drol
Zelf moest ik een keer ergens poepen en mijn kind moest toen mee. Ik was klaar en hij keek in de wc. Zegt die: wooow jij hebt een brachiosaurus gepoept (daar leek de drol op). Loopt die naar buiten en zegt die tegen mijn vriend: mama had een brachiosaurus gepoept. En soms benoemt die het nog steeds (is nu 14) van weet je nog, die drol van jou. Die leek echt op een brachiosaurus.
Het is maar weer pijnlijk duidelijk geworden dat ik niet gemaakt ben om te rennen.
Mijn man en ik waren even de stad in en hadden voor het gemak de bus gepakt. Toen we de bus terug naar huis gingen pakken zag ik dat ie er al stond en begon te rennen, we moesten een kleine trap op rennen en ik zag even geen diepte meer, stapte mis en ging languit op mijn smoel bij een volle bushalte. Mijn man gooide er nog een ‘Wat doe jij dan?’ erbij uit en het feest was compleet. Verder niks aan overgehouden dan een paar pijnlijke hangen en knieën. Moest er wel heel hard om lachen achteraf, maar op het moment zelf vond ik het heel genant.