Ook vragen wat je aan het doen bent. Even uithijgen op de grond natuurlijk.
Hoop voor je dat op zere handen en knieƫn er niks bij komt.
Wel de bus gehaald?
Gelukkig wel anders was het helemaal zuur geweest
Ik bestel net aan de zuil van de McDrive en zeg aan het einde heel hard en vrolijk: Doei doei!! 3 seconden later sta ik aan zijn raam om af te rekenen
Edit /en om het erger te maken: ik deed vervolgens bij zijn raam net alsof ik een telefoongesprek afsloot ājahaa doei doeiā. Alsof ik de eerdere doeidoei niet tegen hem had
Ah joh dat kan stukken erger hoor, weet je hoeveel mensen bij zoān paal zeggen āja hallo je spreekt meej Harry, doette mij maar unne kwarterpoundeur. Ans wa motte gij? Oh en ons Ans wil een bikmekā
Bikmek - die hou ik erin.
Oooh ik droeg vandaag zoān spijkerbroek met hele wijde pijpen en nadat ik klaar was met werken kreeg ik zin om te rennen (wat op zich ongemakkelijk genoeg is, ik ben 32 en ik trek zomaar een sprintje naar mijn auto als ik klaar ben met werken, mijn collega die naast me heeft geparkeerd achter me latend, maar okĆ©) en ik struikel gewoon over mijn eigen broekspijp - dat ik niet keihard op mān bek ben gegaan is echt een wonder, maar ik heb echt mĆ©terslang een soort van hinkelend/vallend door de straat gestuiterd, langs twee terrassen waar o.a. klanten zaten. Ik wou echt uit mijn lichaam verdwijnen en nu wil nooit meer terug, dit spookt ongetwijfeld nog voor altijd in mijn hoofd rond
Ik heb dit Ɣltijd als ik de trap af loop mn appartement uit. Dan blijft de ene voet haken in de andere pijp en dan breek ik bijna mn nek. Gebeurt serieus bijna dagelijks.
Dit komt jaren later random terug in je hoofd als je 's avonds niet kan slapen of 's nachts wakkker ligt
Haha, maar gelukkig is sprintend langs die twee terrassen ook vrij random dus dan valt het extra ongemak hopelijk nog mee
Ja ff sprinten maken doe ik in de veronderstelling zodanig snel te zijn niet herkenbaar te zijn hahahaha denk dat dit de reality check is die ik nodig had
in de toekomst wacht ik wel tot ik thuis ben om mijn overtollige energie kwijt te raken met een mislukte radslag ofzo
Ik heb zojuist in mijn vakantie een prive-foto geupload naar de bedrijfspagina van werk (met duizenden volgers) Gelukkig zag ik het direct dus na 2 seconden kon ik de foto verwijderen, ik hoop echt zo dat niemand dat gezien heeft. Spaansbenauwdā¦
Ik heb een keer een boomerang met glazen drank op de instagrampagina van het AD gezet komt allemaal goed
Ohhhh nee, dat is echt zo rot. Wat voor foto was het? Wel okay of echt van een privƩ album
Nee ik ga je geruststellen 2 sec is echt heel erg kort niemand heeft dat gezien
Neeee hahahah voor hoe lang?
Ook 2 of 3 seconden, volgens mij waren er 8 views
Hahahah netjes
ik wilde ooit een callsheet naar iemand sturen maar ik stuurde per ongeluk een foto van diego van ice age
Dat zou ik alleen maar heel leuk vinden