Dit doet me denken aan de forummer die per ongeluk een foto van een heel schattig konijn naar haar apotheek had gemaild Weet echt niet meer wie het was
Oh ik dacht dat zij van het konijn dat op Dan Humphrey lijkt was Maar ik weet het ook allemaal niet zeker
Edit: ja dat Dan Humphrey konijn is haar foto zelfs haha
OH JA, was dat al weer vergeten Maar dan weet ik het ook niet meer wie het nou was
Ik moet denken aan die forummer die voor een project een video moest inleveren en toen per ongeluk een totaal ongerelateerde video doorstuurde.
Edit; het was dus deze video! Zo hard om gelachen toen
Ja die
Altijd als ik dit zie ga ik weer helemaal stuk.
Wie had dan tyfus in je oogbal gestuurd naar een docent?
Leeuwenhart natuurlijk
Een oproep voor mijn account op Vinted met babykleding
Maar dan ook echt op de bedrijfspagina van een merk wat we verkopen(niet de doelgroep), dus alsof ik daar even lekker wil promoten voor mijn eigen moneys⊠Heb het hele account doorgespit in paniek en ook bij âverwijderde berichtenâ dit snel weggehaald, het account wordt door meerdere mensen beheerd (mijn team) want dit mag niemand weten. Ik zat dus ook te denken wat als mensen bijv mijn baas of het marketingteam zoân belletje hebben aanstaan en een melding krijgen dat er iets gepost is?
Dan leg je uit wat er gebeurd is, zoân ramp is het nou toch ook weer niet.
Nee je had ook je blote anus kunnen posten. Dit valt echt reuze mee, is prima uit te leggen toch?
Denk dat niemand hiervan in de stress schiet hoor op je werk.
Ouders van een vriendin zijn hier op vakantie en we waren met zân allen op het strand, in het begin nog met kleding aan (ja klinkt dubbelzinnig maar ik bedoel nog niet in zwemkleding uiteraardđ€Ș). Die moeder begint toch ineens uit het niets een heel verhaal over hoe tokkie tattooâs zijn en dat iedereen tegenwoordig wel van die lelijke plakplaatjes heeft⊠nou je voelt âm al aankomen natuurlijk: ik zit er heeeeelemaal onder. Dus op een gegeven moment gaan we zwemmen en trek ik mân kleding uitâŠ
Je had haar hoofd moeten zien haha, echt priceless. Ze kon wel door de grond zakken. Dus ik zei: âJa, ik vind ze ook niet mooi hoor. Heel ordinair.â Ieder zân mening, maar het was gewoon heerlijk om haar hoofd ineens zo rood als een tomaat te zien worden en vooral toen ze snel zei dat het bij mij wel mooi wasđ
Ongemakkelijk moment van mijn oma. Ze leeft niet meer maar ik moet nog steeds lachen als ik hieraan terug denk.
Mijn oma en haar vriend zouden bij ons op verjaardag komen. Ze waren nog niet in ons nieuwe huis geweest en wij woonden op nummer 424.
Ze belden aan bij nr 242(!) en een klein meisje deed open. Och dacht oma, dat zal wel een gast zijn die open mag doen dus ze banjeren daar ook zo naar binnen. De moeder was op dat moment boven of buiten en oma dacht dat ze de eerste gasten waren en ze gingen lekker op de bank zitten, beetje rondkijken om het huis te beoordelen. Toen kwam die vrouw dus de woonkamer binnen, schrok zich helemaal een ongeluk en nĂłg ging er bij die oude schatten geen lampje branden, ze stelden zich netjes voor . Pas toen die vrouw voorzichtig uitlegde dat ze verkeerd waren viel het kwartje.
Ik ben in het voorjaar verhuisd en ken dus niet iedereen in de buurt nog. Het was lekker weer dus ik ging met mijn man een stukje wandelen. Komen we terug in onze straat, rent er ineens een hond blaffend en grommend naar ons toe. Ik ben vorig jaar gebeten door een hond met zenuwschade aan mijn been als gevolg. Dus ik ben echt panisch voor honden nu.
Dus die hond rent op ons af (en niet enthousiast kwispelen, maar zoân onopgevoed exemplaar dat niet te vertrouwen is). Dus in mijn paniek roep ik: haal dat beest weg of ik maak hem dood!! Nou baasje kon de hond nog net grijpen. Wij naar binnen.
Mijn man: dat was de overbuurvrouwâŠ.
Die durf ik dus nooit meer aan te kijken. En achteraf denk ik echt: waarom meteen zo agressiefđ.
Is gewoon een angst reactie toch? Kan je toch helemaal niks aan doen.
Als je je er echt ongemakkelijk bij voelt kan je de situatie altijd een keer uitleggen.
& als haar hond zo onopgevoed is, moet ze hem zelf niet los laten lopen
Ik vind dit eigenlijk echt een prima reactie op iemand die zijn agressieve hond niet in toom kan houden⊠ik zou jezelf niet schuldig voelen, zij is fout.
Edit- vervelend dat je nu met je honden angst tegenover haar woont.
Ik snap je reactie, maar als je de noodzaak voelt voor een fijne burenband kun je uitleggen waar je reactie vandaan komt. Dan kan zij de hond aangelijnd houden voor het huis als die niet luistert. Is voor jou misschien ook een veiliger gevoel?
En @Verka, dankjewel voor deze reacties! Ik voelde me de hele middag een beetje schuldig, maar ook wel van: ja mensen letten ook totaal niet op hun hond en denken dat iedereen alles maar oké vindt.
Volgens mij heeft ze hem normaal aangelijnd, maar ontsnapte hij nu uit huis ofzo.
Huh? Hij ontsnapte uit huis, dat kan iedereen toch eens gebeuren.
Als je je schuldig voelt zou ik zeker even aanbellen en het uitleggen, dan letten ze vast extra op.