Ongemakkelijke momenten #2

Waarschijnlijk had hij bij jou dan die opmerking ook niet gemaakt. Hij had het goed ingeschat dat degene die erover postte het wel grappig zou vinden, dus snap niet waarom mensen die de opmerking niet leuk gevonden zouden hebben er zoveel problemen mee hebben, de opmerking werd toch niet tegen jou gemaakt en de poster geeft aan dat zij het grappig vond

18 likes

Wow ik vind dit een lastige. Want zijn er niet sowieso opmerkingen die je vanuit professioneel oogpunt niet maakt, ongeacht of de ontvangers dit best grappig vind. Ik heb dat wel altijd zo geleerd. Uiteindelijk kun je wel een inschatting maken, maar je begeeft je toch een beetje op glad ijs, want uiteindelijk weet je pas hoe een opmerking aankomt als je hem hebt gemaakt of met een beetje pech een paar maanden later als iemand de opmerking toch niet zo fijn vond (bijvoorbeeld nadat ze op een vrouwenforum heeft zitten lezen) en een melding maakt. Weet niet of ik dat risico zou willen nemen.

Aan de andere kant kunnen bepaalde opmerkingen zowel door (medisch) personeel als patiënten/cliënten ook de zwaarte uit een situatie halen, dus ja wel een grijs gebied.

4 likes

Nu gaat het erover dat het belangrijk is dat een serieus gesprek met je arts ook gezellig mag zijn. Ja gut natuurlijk. Maar juist als je kijkt naar de context vind ik die opmerking mega ongepast en ook wel seksueel getint eigenlijk.

Er wordt na een kort en zo ver ik kon lezen zakelijk gesprek als iemand de deur uitloopt nog even geroepen dat ze nog wel genoeg tiet moet overhouden hihaho. Gelukkig vond ze het zelf ok dus ja wellicht goed ingeschat maar wel echt een gewaagde zet als je verder helemaal geen gezellig of lollig gesprek hebt. En zeker als man zo’n opmerking maken, tja, ik vind het niks.

Ah deze stond nog in concept blijkbaar van vanochtend, zie dat @Vuile_bitch eigenljjk hetzelfde heeft gepost.

12 likes

ik snap dat wel hoor, twijfel er zelf ook over. ik ben zwanger en wil het geslacht zelf graag weten. maar ben wel bang dat als ik het deel dat mensen in mijn omgeving (vooral van de oudere generaties) dan al allemaal stereotype ideeën gaan projecteren op de baby. daar heb ik geen zin in.

6 likes

Maar huh jij ruikt het dus als iemand net gepoept heeft?:rofl:

Jij niet?!

44 likes

Nee?:smiling_face_with_tear:

8 likes

Zelfs in de wc niet? :joy:

1 like

Ook in zo’n klein hokje niet? En dan als bonus zo’n warme wc bril :sob:

5 likes

Och hahaha laat maar ik lees maar half :joy:
Ja in een hokje ruik ik het ook helaas. Ik dacht dat dit ging over in de rij bij de kassa staan ofzo.

22 likes

Ik vind het ongeloofwaardig dat er blijkbaar maar 1 wc was waar iedereen op moest op een vliegveld
 zijn toch altijd meerdere hokjes? Hoezo moest je precies in het hokje na haar en was er in de tussentijd geen ander hokje vrijgekomen?

3 likes

Misschien waren die andere mensen ook een bruine trui aan het breien? Ik heb ook wel eens gehad dat er maar één toilet beschikbaar was bij de gate omdat de anderen defect waren.

1 like

Ik vind dit soort eufemismen duizend keer smeriger dan gewoon “poepen” :sob:

96 likes

Hier ook even een poepverhaal. Ik kreeg laatst echt een mega schijtaanval in Dinoland. Het duurde ook maar en ik zat echt helemaal te zweten daar :joy:. Ik heb echt lang op het toilet gezeten. En uiteindelijk hoorde ik zelfs iemand zeggen: ‘die laatste wc is waarschijnlijk kapot of iemand zit er al heeeeeeel lang op!’. Haha echt ben met rode wangen eruit gekomen. Geur was echt niet te harden.

21 likes

Haha ik was waars blijven zitten tot er niemand meer was :smiling_face_with_tear:

10 likes

Hahaha ja tot na sluitingstijd gewoon

6 likes

Omg, we deden op werk vandaag een wedstrijdje wie het eerst met zijn/haar handen een appel in tweeën kon splitsen. Ik heb gewonnen, maar ik moest toen zo hard lachen dat de appel in het verkeerde keelgat schoot en ik moest overgeven in de prullenbak?!

64 likes

Erg ongemakkelijke situatie vandaag op m’n werk.
Ik werk in bepaalde branche en er al tijden komt er een zon lekker ding die ook gewoon openlijk met me flirt, wij mogen geen relaties buiten werk om met gasten beginnen en vandaag stond die dus weer openlijk te flirten en toen kwam m’n werkgever binnen😂 echt zo ongemakkelijk

7 likes

Ik ruik het wel eens van collega’s als ze terugkomen van de wc

2 likes

Hahaha zo vervelend voor jou maar ook heel grappig :see_no_evil:

4 likes