Nouja ik snap wel waarom ze het dachten. Denk dat het voor hun ook ongemakkelijker was dan voor mij want ik ben heel open over ons traject. Ik moet alleen mijn kind wat duidelijker gaan uitleggen wat de dokter precies doet haha.
Op google streetview zie je mij in de deuropening staan met een soort badjas aan, te praten tegen een glazenwasser met dat busje zo recht voor het huis.
Ik krijg al van meerdere mensen berichtjes af en toe die de route naar ons huis bijvoorbeeld willen wetenâŠ
Hoe groot is die kans dat je precies net de deur open doet en ![]()
paparazziâŠ
Haha omg, volgens mij kun je je huis laten blurren trouwens mocht je het vervelend vinden
Mijn team op mijn werk en ik zijn/waren geen match. Eerder geprobeerd overgeplaatst te worden, maar mocht niet. Maandag vertelt mijn leidinggevende dat ze een nieuwe baan heeft en dat ons team wordt opgeheven en in mijn enthousiasmeâŠga ik klappen en roep ik âyesâ. Zo ongepast, maar zo gemeend. Werd niet gewaardeerd, maar heb toch niets meer met hen te maken nu.
Omg wel heel savage
maar zijn jullie dan je baan allemaal kwijt of word je naar andere teams overgeplaatst?
Haha ohh wat erg
Hoe werd er gereageerd? ![]()
Overgeplaatst!
@Enthusiasm de live aanwezigen waardeerden het absoluut niet. Een iemand zei âwat onaardigâ en een ander stootte mij aan âdit kan je echt niet zeggen.â
Ik voelde wel ongemak, maar ook zo veel opluchting.
Hahaha, ik moest hardop lachen. Maar wat fijn voor je!
Love dit hahahahaha
Ik ben, wellicht gevoed door de hormonen, een beetje in de rebelse fase van mijn leven dat wanneer men jou het leven zuur maakt, je niet altijd alleen maar ja en amen hoeft te zeggen om de goede vrede te bewaren en best wel even van je af mag bijten (ja ja, afhankelijk van de situatie). Niet altijd even tactisch, netjes of wat dan ook, daar kunnen we over discussiëren, maar man wat zal dit ergens ook ergens wel lekker gevoeld hebben. En sowieso goed nieuws dus dat je er eindelijk vanaf bent!
Hahahah dit was ik toen mn contract een keer niet werd verlengd
Ik zei âgodzijdankâ
Zoân ervaring had ik ook bij mijn vorige werkgever, ik had al zo erg het gevoel dat mijn contract niet werd verlengd en ik was al opzoek naar een baan, want toen ik in elkaar geslagen werd door mijn ex werd wel verwacht dat ik direct kwam werken âje kunt achter de schermen werken met je blauwe oog, hoeven klanten dat niet te zienâ. Daarnaast als ik naar de rechtbank moest moest ik die tijd wel even inhalen.
Tijdens dat lange contractgesprek waarin ze je altijd probeerde kut te laten voelen eindigden ze ook âdaarom verlengen we je contract nietâ en ik enkel âtop, ik heb al een nieuwe baan dus dat komt goed uitâ en hun waren toen boos (?).
Hahaha huh hoe dan? Boos dat je niet verdrietig of teleurgesteld was of hoe moet ik dit voor me zien, wat een mafklappers joh.
Ja dat, voor mijn gevoel was echt hun doel om mensen naar/verdrietig te laten voelen. Ik ben zo onwijs blij dat ik er weg ging want nu zit ik op een onwijs fijne plek.
Tering, bewijst maar eens extra dat je blij mag zijn dat je weg bent inderdaad!
Ik heb ook zoiets tijdens Corona gehad, werd gebeld dat ze mijn contract niet gingen verlengen en ik had het al lang en breed zien aankomen dus reageerde heel nuchter. Werd toen een beetje soortgelijk op gereageerd. ![]()
Dacht toen ook echt bitch please wat probeer je hiermee te bereiken.
Ik liep net door de supermarkt en na verloop van tijd begint het me op te vallen dat mensen steeds naar me opkijken, of al mijn richting opkijken als ik amper het gangpad ben binnengelopen. Ik dacht eerst dat ik het me aan het inbeelden was, maar het begon wel steeds meer op te vallen en ik begon in mijn hoofd na te gaan wat het dan kon zijn. Ik heb gedacht dat er een soort enorm heftige stank om me heen hing die ik zelf niet rook, en op een bepaald punt dacht ik dat ik paranoĂŻde aan het worden was en ik in een soort achtervolgingswaan terecht was gekomen. Ik was ondertussen een podcast aan het luisteren, maar omdat ik me daar helemaal niet meer op kon concentreren besloot ik het maar uit te zetten, en toen hoorde ik echt een verschrikkelijk irritant en hard geluid (denk aan nagels op een krijtbord). Bleek ik een mandje achter me aan te trekken waarvan de wieltjes echt een afschuwelijk geluid maakte, en omdat ik nogal chaotisch ben loop ik makkelijk 4x de hele winkel door.
Ik werk bij een konijnenopvang die ook vakantieopvang aanbiedt. Een klant kwam haar konijnen ophalen. Ik heb één van haar konijnen vast om hem nog even te gaan wegen. Die mevrouw zegt vertederd: âOh, wat zit ie lekker bij jou.â En ik zeg iets als dat ie ook heel lief is en wil m een kusje op zijn kop geven. Op hetzelfde moment wil die vrouw haar konijn een aai over zijn kop geven waardoor ik dus een kusje op haar hand geef.
We deden vervolgens allebei alsof dit niet gebeurd was.