Ongemakkelijke momenten #2

Hoe splits je een appel in twee met je handen?? :joy:

3 likes

Toen ik nog in een koffiezaak werkte stond ik even alleen in de counter en toen wou een klant wat bestellen. Ik was net de cacaopotjes en kaneelpotjes aan het bijvullen. Dus toen zei ik wacht even ik moet even de kaneel en coke van mezelf afkloppen. Dus ik zo cacao ik bedoel cacao. Geen idee hoe ik bij coke kom. En zij zo ja ja.

25 likes

Breken is een beter woord denk ik. Zoek maar op op Youtube! Is een soort trucje en ik wist ook niet dat ik het kon.

Ik was in het centrum, ijsje eten met de kinderen.
Ik ijsjes bestellen. Zegt een vrouw ineens mevrouw uw jurk zit niet goed… zit het achter zo half in mijn onderbroek :face_with_spiral_eyes:
Zo liep ik al een tijdje :skull:

28 likes

Oh nee haha echt zo’n scĆØne uit een film. Wat een geluk dat die vrouw iets tegen je zei!

13 likes

Ik was net aan het boksen in de sportschool en we moesten ā€˜op elkaar’. Dus we hadden na een tijdje dat we elkaar een trap in de buik moesten geven. Na een paar keer zei ik tegen mn maatje (eerste keer met haar maar zie haar altijd bij zwemles van mn kind) dat het wel harder mocht. Dus zei trapt in mn buik en ik laat een harde scheet en het was overduidelijk dat zij het hoorde. Ik ben er maar om gaan lachen en ze deed met me mee, maar god wat ongemakkelijk.

33 likes

Haar schuld, ze trapte letterlijk die scheet de wereld in. :sweat_smile:

6 likes

Ik werd vanochtend op het schoolplein door drie moeders en de directrice van school gefeliciteerd met mijn zwangerschap. Ik stond daar echt met een ??? blik. Bleek dat mijn zoontje gisteren aan alles en iedereen heeft verteld dat hij een dagje extra naar de BSO mocht omdat papa en mama naar de babydokter moesten. Alleen is babydokter in ons geval een fertiliteitsarts en geen verloskundige :sweat_smile:.

28 likes

Oh man wat stom van die volwassenen, en dan voel jij je verplicht dingen uit te leggen ook nog zeker

3 likes

Nouja ik snap wel waarom ze het dachten. Denk dat het voor hun ook ongemakkelijker was dan voor mij want ik ben heel open over ons traject. Ik moet alleen mijn kind wat duidelijker gaan uitleggen wat de dokter precies doet haha.

21 likes

Op google streetview zie je mij in de deuropening staan met een soort badjas aan, te praten tegen een glazenwasser met dat busje zo recht voor het huis.
Ik krijg al van meerdere mensen berichtjes af en toe die de route naar ons huis bijvoorbeeld willen weten…
Hoe groot is die kans dat je precies net de deur open doet en :camera_flash::video_camera: paparazzi…

42 likes

Haha omg, volgens mij kun je je huis laten blurren trouwens mocht je het vervelend vinden

5 likes

Mijn team op mijn werk en ik zijn/waren geen match. Eerder geprobeerd overgeplaatst te worden, maar mocht niet. Maandag vertelt mijn leidinggevende dat ze een nieuwe baan heeft en dat ons team wordt opgeheven en in mijn enthousiasme…ga ik klappen en roep ik ā€˜yes’. Zo ongepast, maar zo gemeend. Werd niet gewaardeerd, maar heb toch niets meer met hen te maken nu.

86 likes

Omg wel heel savage :joy: maar zijn jullie dan je baan allemaal kwijt of word je naar andere teams overgeplaatst?

5 likes

Haha ohh wat erg
Hoe werd er gereageerd? :joy:

4 likes

Overgeplaatst!

@Enthusiasm de live aanwezigen waardeerden het absoluut niet. Een iemand zei ā€˜wat onaardig’ en een ander stootte mij aan ā€˜dit kan je echt niet zeggen.’

Ik voelde wel ongemak, maar ook zo veel opluchting.

11 likes

Hahaha, ik moest hardop lachen. Maar wat fijn voor je!

5 likes

Love dit hahahahaha

6 likes

Ik ben, wellicht gevoed door de hormonen, een beetje in de rebelse fase van mijn leven dat wanneer men jou het leven zuur maakt, je niet altijd alleen maar ja en amen hoeft te zeggen om de goede vrede te bewaren en best wel even van je af mag bijten (ja ja, afhankelijk van de situatie). Niet altijd even tactisch, netjes of wat dan ook, daar kunnen we over discussiƫren, maar man wat zal dit ergens ook ergens wel lekker gevoeld hebben. En sowieso goed nieuws dus dat je er eindelijk vanaf bent!

13 likes

Hahahah dit was ik toen mn contract een keer niet werd verlengd

Ik zei ā€œgodzijdankā€

21 likes