Ahh, dit vind ik gewoon lief. Misschien zag hij ook wel aan je dat je niet fit was en kreeg hij ‘een fijne dag! ‘ oid echt niet zijn mond uit. Of had hij gewoon een error waar hij nu nog over nadenkt ![]()
Of op random momenten gaat nadenken, zoals midden in de nacht ![]()
Ik wilde iemand die ik vaag ken feliciteren met drie zoenen. Tegelijkertijd sloeg mijn dochter bijna een glas om. Ik wilde roepen dat ze voorzichtig moest doen maar zat in die felicitatie en dat ging dus mis. Ik riep in een luide geschrokken toon 'GEFELICITEERD’ in de jarige zijn oor ![]()
![]()
Heb me omgedraaid en ben met iemand anders gaan praten ![]()
Mijn kinderen liepen de deur uit om naar een speelafspraakje te gaan terwijl ik ze uitzwaaide vanaf de bank. Op dat moment stopt er een auto voor de deur en ik maak oogcontact met een man die uitstapt. Ik dacht ineens oh nee die gaat hier aanbellen, dus ik duik naar beneden en ga languit op de bank liggen. Wel een hoge leuning, maar zo’n 30 cm van het raam ofzo. En ja hoor, hij belt hier aan. Maar ik was dus nog in m’n pyjama met een vogelnest op m’n hoofd en verwachtte niemand… kreeg zo’n error dat ik doodstil bleef liggen? Hij belde ook 2x aan haha. Ik snap niet waarom ik niet gewoon netjes de deur opendeed, zeker nadat hij overduidelijk gezien heeft dat er iemand thuis was.
Net ging ik dus boodschappen doen en keek even door het raam… je ziet het dus echt heel duidelijk als er iemand op de bank zou liggen😂
Toen ik via de camera deurbel terugkeek hoorde ik hem bellen en bleek hij bij het verkeerde adres te zijn. Eind goed, al goed.
Hahaahaha ik voel je ongemak omg hahaha
Een tijd geleden in de supermarkt. Wij hadden toen buren met kleine kinderen, een daarvan was Bertje baby die een helmpje op had. Loop met een andere buur in de supermarkt, roept zij opeens heeeeee Bertje! Was het een heel andere baby met helm
De blik van die moeder was echt onbetaalbaar
Moest ineens random hieraan denken. Ik was voor een van de eerste keren bij mijn (toen nog) schoonfamilie over de vloer. We speelden 30 Seconds en ik moest Armani omschrijven. Dus ik tegen mijn ex: “Je weet wel, dat merk uit Italië dat vooral door een beetje ordinaire mensen wordt gedragen.” Hij meteen: “Armani?” Ik: “Ja!!”
Bleek dat z’n zus een handtas van Armani mee had
weet niet of dat de reden was, maar ze heeft me nooit echt leuk gevonden haha
Het is niet een grappig ongemakkelijk verhaal, maar ik ging vandaag naar een nieuwe kapper en de kapster heeft blijkbaar geen medewerkers in dienst dus ik was daar de enige, en er stond helemaal geen muziek op oid. Dus het was gewoon zij en ik en haar schaar. Letterlijk doodse stilte. Ik probeerde nog wel een gesprekje aan te knopen maar dat viel ook weer heel snel stil. Ik heb echt nog nooit zo’n tergende knipbeurt gehad, man man.
Oh voor mij zou dit juist de ideale knipbeurt zijn, haha. Heb hierom laatst een thuiskapper proberen te strikken maar degene die ik mijn omgeving kon vinden zitten vol helaasch.
Bij Cosmo kon je vroeger silent treatments boeken, misschien nog steeds wel.
Haha, ik heb een nieuwe kapster en ze knipt heel goed, maar ik ben kapot als ik geweest ben
ze stopt niet met praten. De eerste keer dat ik ging heb ik alle seksverhalen te horen gekregen die klanten haar vertelden. ![]()
Mijn kapster had hele verhalen over de 30 jaar oudere man die ze aan het daten was. Ze raakte uiteindelijk zwanger van hem en stopte helaas met knippen
pff ik heb de laatste tijd ook zo’n kapster die non stop over zichzelf en haar leven praat, ze ratelt maar door over allemaal super privé dingen. ik vind dat je als kapster zijnde je wel iets meer mag proberen te voegen naar wie er eigenlijk in je stoel zit ![]()
Oooh dit doet me denken aan mijn bijbaantje toen ik studeerde. Er begon een nieuwe vrouw en nog voor de lunch had ze alle collega’s uitgebreid verteld over haar affaire met de veel oudere buurman en hoe ze was gestopt met de pil want ze wilde een kind. Ze dacht ook dat hij wel bij zijn vrouw weg zou gaan als ze zwanger raakte. Surprise surprise. Dat deed hij niet. Echt jammer dat ze na die dag niet meer terug hoefde te komen. Was wel benieuwd naar de rest van haar gestoorde verhalen.