Zo’n ervaring had ik ook bij mijn vorige werkgever, ik had al zo erg het gevoel dat mijn contract niet werd verlengd en ik was al opzoek naar een baan, want toen ik in elkaar geslagen werd door mijn ex werd wel verwacht dat ik direct kwam werken ‘je kunt achter de schermen werken met je blauwe oog, hoeven klanten dat niet te zien’. Daarnaast als ik naar de rechtbank moest moest ik die tijd wel even inhalen.
Tijdens dat lange contractgesprek waarin ze je altijd probeerde kut te laten voelen eindigden ze ook ‘daarom verlengen we je contract niet’ en ik enkel ‘top, ik heb al een nieuwe baan dus dat komt goed uit’ en hun waren toen boos (?).
15 likes
Hahaha huh hoe dan? Boos dat je niet verdrietig of teleurgesteld was of hoe moet ik dit voor me zien, wat een mafklappers joh.
6 likes
Ja dat, voor mijn gevoel was echt hun doel om mensen naar/verdrietig te laten voelen. Ik ben zo onwijs blij dat ik er weg ging want nu zit ik op een onwijs fijne plek.
8 likes
Tering, bewijst maar eens extra dat je blij mag zijn dat je weg bent inderdaad!
Ik heb ook zoiets tijdens Corona gehad, werd gebeld dat ze mijn contract niet gingen verlengen en ik had het al lang en breed zien aankomen dus reageerde heel nuchter. Werd toen een beetje soortgelijk op gereageerd. ![]()
Dacht toen ook echt bitch please wat probeer je hiermee te bereiken.
4 likes