Ongemakkelijke momenten #2

Zo heb ik vandaag ‘baby poesje’ laten chippen en knippen. Baby poesje is al een jaar oud en heeft geen naam dus heet nu baby poesje.

24 likes

Ahhhh zon moppie, echt cute :heart::heart:

3 likes

Ik wou net zeggen… ik zou hier niet eens van opkijken!

Ik heb vrienden waarvan hun kat “the boy” heet en dat durfde ze niet te zeggen dus hij heet Elliot bij de dierenarts. Maar ik hoor dagelijks echt heel veel rare katten namen op mijn werk dus dit voelt echt heel normaal :joy:

Mijn eigen kat heeft een absurde nickname waarvan ik altijd hoop dat ik het niet per ongeluk zeg

Nickname

Het is Queef

14 likes

Ik heb net bijna 4 weken op Anaaltje gepast :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Op de vraag hoe mijn kat heet heb ik bij de dierenarts een keer zonder nadenken ‘Dikbil’ gezegd. (De kat heet officieel Pim)

17 likes

@Canvastas jaaa ze is ook echt een fotomodelletje!
En ontiegelijk speels :joy:

En wat betreft de namen… ANAALTJE?! @Sjern

6 likes

Hardop gelachen om je verhaal, en wat een cutie is MienPoes! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb nog een verhaal van tijdje terug (ongemakkelijk + goor)
We waren onze kat al hele dag kwijt / niet gezien. Op een geveven hoor ik in de tuin onze kat miauwe vanaf de buren. Ik kijken, zie ik haar bij hun slaapkamer raam binnen!! :face_with_spiral_eyes:
Ik naar de buren. Was ze daar waarschijnlijk de hele dag opgesloten geweest op de een of andere manier (ze was waarschijnlijk wel via de schutting en slaapkamerraam naar binnen gegaan) maar nu het ergste ze had gekakt op hun beddengoed. Omg kon wel door de grond zakken :cry:
Aangeboden alles te vergoeden etc. Maar dat hoefde niet. Wel een dikke bos bloemen nog gestuurd als sorry :sweat_smile:

12 likes

Omg ahhaahha wat erg, dit zou onze kat ook kunnen doen

2 likes

Niet het juiste topic maar omdat jullie fan zijn:

Tis echt een klein fotomodelletje.
Ik had nog commentaar gekregen van mijn man :joy:
“Je had het gewoon kunnen spellen”
Ik: “nou doe eens”
Hij: “nou dan zeg je gewoon Mien m-i-e-n en dan poes”

Hij werkt voor een internationaal bedrijf met alleen maar engels sprekende collega’s. Dus ik vroeg al “heb je tegen hun gezegd dat je nieuwe kat ‘my pussy’ betekend in het Gronings?” :sob:

63 likes

Ik liep met mijn vriend en mijn hond achter iemand aan. En mijn hondje die pakt iets beet in haar bek dus ik roep zo:’ Hey!!! Wat heb je daar?!’, en zo’n vrouw die voor ons liep viel bijna om van de schrik door mij :joy: die dacht dat ik tegen haar aan het gillen was haha. Ik moest zo hard lachen toen we nog een stukje achter haar aan moest lopen maar ik hield me in haha.

6 likes

Dit doet mij denken aan iets van wel meer dan 10 jaar geleden denk ik. Ik had toen een hondje en die heette Harry. Wij lieten die altijd uit in het park vlakbij en liepen dan door heel het park. Harry liep meestal los want die luisterde goed. Op een gegeven moment was hij best ver weg en ik riep: Harry! Zit er een man op een vlakbij bankje en die zegt: ja? Heette die man ook zo haha. Dus ik zeg: oh ik bedoel mijn hond, die heet ook zo. Hij keek wel raar maar moest daarna wel lachen

53 likes

@Otzi haha ik heb ook eens zoiets gehad - maar dan met mijn kind en een volwassen man. Er is hier in de buurt een kasteel dat nog bewoond wordt, maar ook opengesteld voor voorstellingen (ook om inkomsten te genereren). Die kasteeleigenaar komt dan ook af en toe kijken en een praatje slaan met bezoekers etc, sympathieke man op zich. Wij staan dus buiten, te wachten op ons gezelschap om naar huis te gaan, en ik ben wat onnozel aan het doen met mijn zoontje (toen een jaar of 2 of 3). Hij liep wat rond en riep de hele tijd ‘mamaaaa’ op een silly (wat is het juiste Nederlandse woord hiervoor?) toontje en ik riep zijn naam terug op dezelfde toon. Komt na een tijdje die kasteeleigenaar naar mij een praatje slaan. Ondertussen mijn zoontje nog steeds zo af en toe ‘mamaaaa’ roepen, en ik roep weer zijn naam terug. En toen werd het ff stil bij mijn gesprekspartner. ‘O, uw zoon heet ook X, ik dacht dat u mij riep’. Alsof ik op zo’n toon een volwassen man die ik niet ken bij zijn voornaam zou aanspreken :sweat_smile:.

17 likes

Mijn kat heet Bobbie dus niet Bobby. Zei ik bij de dierenarts nee Bobbie, zoals Bobbie Eden :joy:

6 likes

Vandaag was er een bouwvakker in huis.
Die vroeg “hoe heet de poes?”
Ik: “MienPoes”

Nou die kop was al weer goud waard.

Toen zei hij “ik had een jack russell, die heette Frits. Toen kreeg ik een buurman én een schoonvader die allebei Frits heette. Was ook een succes” :sweat_smile::joy:

20 likes

Nadat mijn man was uitgelachen over MienPoes (als in: hij moest telkens de tranen van het lachen uit zijn ogen vegen) kwam hij met deze Pokémon op de proppen:

15 likes

Ik ben blij dat hij MienPoes zo waardeerd! :smiling_face_with_three_hearts::joy:

2 likes

Ik heb ook moeten lachen om dat verhaal. Vooral over je opmerking in het Engels van my pussy :joy:

8 likes

@AmazoneSlash @Mees hahahaha ik zie deze verhalen ook echt helemaal voor me

2 likes

Onze overburen hebben een hond die dezelfde naam heeft als onze zoon :smiling_face_with_tear: Gelukkig is het een heel braaf beest en horen we hen dus eigenlijk nooit de naam van onze zoon over straat bulderen.