Ik stond vandaag op de bus te wachten langs een best drukke weg. Toen wilde ik even gaan zitten, dus ik liep naar het bankje. Ga ik in een vlaag van verstandsverbijstering NAAST het bankje zitten…
De belangrijkste vraag: heeft iemand het gezien?
Er stonden vrij veel mensen bij mij in het bushokje, dus ja. Het moet wel. Al moet ik zeggen dat ik om het moment zelf vooral de stoeptegels heb bestudeerd
Er was een probleem op het werk en daarvoor werd een meeting ingepland. Maar bewust met allemaal mensen die het werk moeten uitvoeren, zonder de managers. Die hebben in aanloop van het project namelijk wel lekker veel vergadert maar nu we live zijn loopt het van geen meter en is iedereen die het moet doen gefrustreerd.
Nu kwam mijn manager dus vanochtend: ja er is een foutje gemaakt, ik ben niet uitgenodigd.
Dus ik: nouja dat was vanuit de groep een bewuste keuze, om niet de management laag aan te sluiten maar de mensen die het moeten uitvoeren…
En toen bleef het ongemakkelijk stil hahah oepsss.
En nog een plottwist hahaha. Hij was nu wel uitgenodigd maar sloot niet aan. Kon ik em gaan halen en wilde ie niet komen. Mijn hemel hahahaha
Ik stond net blijkbaar een uur lang te sporten op 1.5 meter van de vriend van een van mijn beste vriendinnen. Had hem echt totaal niet herkend. Of nouja, had wel een vermoeden maar wist het niet zeker. Heb dat echt zovaak, echt zo suf.
Haha op z’n pik getrapt
Dat doet mij denken aan de keer dat ik in een overvolle bus op zo’n klapstoeltje zat en opstond om op de stopknop te drukken die tegenover mij was. Je raadt het al, ik was vergeten dat zo’n klapstoeltje ook weer terugklapt dus wie viel er op de grond
Oké laatst ging ik de kruidvat in puur om te kijken of ze zwarte Piet chocolade verkochten.
Ik moest toen een mandje pakken maar hetgene dat ik zocht stond in de deuropening. En toen ging ik rebels zo’n Piet kapot knijpen want fuck zwarte Piet.
Maar daarna schrok ik zo van wat ik deed dat ik die winkel echt heel snel uit ging.
Nou ik was dus al halverwege de weg naar huis toen ik door had dat ik nog een winkelmandje aan m’n arm had hangen :’).
Ben je terug gegaan of heb je nu thuis een mandje?
Ik vind dit echt een schattige en coole biecht
Ik ging altijd als ik dronken was naar de friettent om de hoek voor friet, een frikandel en een kroket. Maar toen had ik een keer al gesnackt in de kroeg dus wilde ik alleen friet en een frikandel. Zegt de friettentman ‘geen kroket?!?!’ Uiteraard die friettent daarna 2 maanden gemeden
Hahah bij mijn vaste friettent is het ook altijd ‘ah hetzelfde?’.
Ik schaam me er niet om haha, vaste klant (y) Ze zijn er vast blij mee.
Ik bestel al 100 jaar hetzelfde bij onze friettent en hij heeft nog nooit gezegd " oh jij wilt dit en dit "
Wel heb ik een paar x vlammetjes besteld dus elke x als hij iets nieuws heeft wat pittig is verteld hij dat gelijk. En dan zegt hij " Want jij houd toch van pittig" ahw
Hahah hardop aan het lachen grote vraag is nu heb je het mandje nog?
Hahaha nou ik vind het lief dat jullie snackbarmensen onthouden wat jullie eten!
Gekke vraag maar hier zijn die pieten rood en niet zwart? Hoe kan dat dan dat de jouwe zwarte heeft? Of zou dat echt voorraad van vorig jaar zijn?
ze waren bruin, of misschien iets wat mensen als rood zien? Maar het rode logo was duidelijk een andere kleur.
@Foefjeisthuis en @QueenOfEngland ik woon gelukkig niet ver van de kruidvat dus ik ben terug gegaan!
Bij mij was het echt dit, dus gelukkig geen zwarte pieten hier. Maar misschien heeft de kruidvat bij jou nog over van vorig jaar dan
Off topic maar ik vind rode pieten echt een supergoed idee? Dan zeggen we gewoon dat ze hun gezicht hebben geschaafd bij het vallen in de schoorsteen. Bloedpiet