Ongemakkelijke momenten #2

Ja en super realistisch denk ik, als je mij door de schoorsteen schuift kom ik er denk ik precies zo uit :joy:

11 likes

Ik vind dit net als grijze pieten geen oplossing.
Alle stereotype onderdelen van de Piet zijn behouden, alleen is die nu rood ipv zwart of bruin.
Oneworld heeft een goed artikel over wat er mis is met grijze Piet en dat vind ik hier ook van toepassing

9 likes

Ze kunnen de steriotyperende dingen toch ook weglaten? Geef ze een leuke hoed, laat de oorbellen etc weg. Of denk ik nu erg makkelijk?

In aanvulling op de ongemakkelijke friettent-momenten, ik ging ooit frietjes halen en toen zei ze “O komt u het halen in plaats van meneer?” (want ja, meestal doet mijn man dit)
Denk dat wij de enige in dit boerengat zijn die ooit de vega kipcorn bestellen :sweat_smile:

19 likes

Ik zou ze dan rode bieten noemen in plaats van pieten. Maar ik zou liever zien dat ze gewoon wortels zouden doen met een gezichtjes want het paard van de sint lust wortels.

6 likes

Mijn oma was vanmiddag op bezoek en het gesprek ging over op jezelf gaan wonen (ik ben net verhuisd).

Oma vraagt: ‘ik weet niet of je regel hebt?’
Ik zeg: ‘nee ik heb de prikpil’

Waarop ik bedenk ‘huh mijn oma is niet Vlaams’… ze bedoelde dus regelMAAT :grimacing::sweat_smile:

38 likes

Ik was wandelen met een vriendin en haar kindje en we waren aan het roddelen over een meisje uit t dorp.
Haar kindje was allemaal gek aan het doen in de buggy en mijn vriendin zei; “die spoort ook echt niet”
Dus ik zei: “Nouuu inderdaad, net zoals papa en mama he”:crazy_face: tegen dat kindje.
Je voelt hem al aankomen, t ging over dat meisje.
:slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

19 likes

Nee jezus wat ongemakkelijk was het vijf min geleden. Ik verwacht om zes uur twee vrienden. Ik hoorde een piepende auto voorrijden en daarna ging de bel. Hun auto is super krakkemikkig en ik verwachtte niemand anders, dus ik deed de deur open en zei tegelijkertijd overenthousiast ‘hallo party people!!’. Was het de pakketbezorger. Hij was te snel weg om iets uit te kunnen leggen.

160 likes

Ik heb dit nu 3x gelezen en snap het nog steeds niet

34 likes

Ze zei over iemand dat ze niet helemaal spoort, terwijl ik dacht dat ze het over haar kind had.

1 like

Was hij knap?

1 like

Een soort van Dirk dus?

12 likes

Hahaha dankje voor deze post :joy:

2 likes

Blond of lichtbruin haar? En krullen of half lang stijl?

1 like

Hoop dat je geen pijn hebt!

1 like

Mijn moeder belde me om me te bedanken dat ik oma een bos bloemen had gestuurd voor haar verjaardag en zelfs de namen van mijn ouders er óók op had gezet. Oma had extra gebeld om ons allemaal te bedanken. Ik heb niks gestuurd :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

49 likes

De grote vraag is dan nu wie was het dan wel?

1 like

Dat is tot vandaag een mysterie :smiley: hahaha, we hebben echt geen idee. We dachten even dat ze ons misschien verwart met een ander kleinkind, maar echt 3 mensen verwarren is ook wel weer next level.

4 likes

Misschien was het een passief aggresieve hint dat je weer eens iets moet doen voor je oma haha. Ze heeft ze zelf gekocht en doet alsof ze denkt dat ze van jullie komen, zodat je je schuldig gaat voelen want eigenlijk had je dat wel moeten doen

(mijn oma had dit wel kunnnen doen haha)

14 likes

Hahaha! Evil oma :smiley: ik had in ieder geval al een kaartje gestuurd, maar we hebben echt een heel slechte band dus dat is in dit geval genoeg. Ben wel echt super benieuwd wie er wél bloemen gestuurd heeft…

1 like