Ongemakkelijke momenten #2

Misschien waren de bloemen en het kaartje tegelijk met de post bezorgd en denkt ze daarom dat het van jou af kwam? Ik weet niet hoe helder je oma nog is, maar ik zou helemaal benieuwd zijn hoe het nou zit haha

Oh jee. We hebben met onze vriendengroep een meme account op instagram. Eén iemand beheert hem en naar haar stuur je dus de meme. Nu was er een inside joke over een andere vriendin waar ik dus een meme over wilde maken. Dus ik schrijf er een jolig mailtje bij die bij de meme past en stuur de meme.
Maar helaaaaaas stuurde ik een mail naar een persoon met dezelfde voornaam die ik al heel lang niet had gezien.
Dus nu heeft een oud studiegenoot van mij een hele lange mail namens de kerstman (!!!) met daarbij deze meme: (deze meme is de inside joke, geen pestgedrag oid!!)
4p00e4
Gelukkig is * naam * niet de naam van de ontvanger. Maar toch.
Awkward.

30 likes

Je hebt er nu denk ik niets meer aan, maar als je met outlook mailt kun je een mail terug halen als de ontvanger hem nog niet heeft gelezen!

1 like

Hahah dit zou zo te gek zijn. Terroriseren vanuit het verzorgingstehuis. Zo kom je je oude dag wel door

4 likes

Twee ongemakkelijke momenten vandaag. Eerst feliciteerde ik de verkeerde buurman met zijn promotie, deze zei dat hij sinds kort geen baan meer heeft. Daarna wilde ik de lift in stappen maar er zat een buurvrouw in, dus ik vroeg of ik erbij mocht (ivm corona). Toen zei ze: ja natuurlijk! Waarna ik de lift in stapte. Maar toen realiseerde ik me dat ze geen mondkapje op had (is verplicht) en rende ik er weer snel uit :sob: Nu wil ik verhuizen

34 likes

Vanochtend kwam de huisgenoot van een vriend van mij de sleutel van mijn auto ophalen want hij moest wat ophalen. Prima.
Maar ten eerste had ik ZIJN t-shirt aan (Ooit uit het huis van die vriend gejat en nooit teruggebracht), ten tweede had ik geen onderbroek aan en ten derde:

Hij mag mn auto houden.

112 likes

Hahahaha!!! Ik denk dat je een andere identiteit moet aanemen en emigreren. :joy:

3 likes

Ik kan in de PostNL app nog steeds zien welke post mijn ex krijgt op het adres waar wij samen hebben gewoond en hij dus nu nog steeds woont. We zijn al 1,5 jaar uit elkaar en hij woont daar nu samen met iemand anders. Nu zie ik dat hij morgen een kaart krijgt geadresseerd aan hem en mij en ik vind het veel te grappig.

184 likes

hahahaha ik ga hier dus echt stuk om.

2 likes

Mensen hebben mij in zijaanzicht gezien terwijl ik m’n reet aan het afvegen was, veel gĂȘnanter dan dit wordt het niet hoor.

Ik was ermee bezig, keek naar rechts en genoot van het uitzicht. Maar het uitzicht genoot ook van mij. Keek recht in het gezicht van twee wandelende mannen. De Luxaflex was door IEMAND opengedraaid (m’n vriend).

Het kwartje had moeten vallen op het moment dat ik van het uitzicht aan het genieten was, want normaal zie ik van die smalle strookjes uitzicht. En m’n vriend zei dat hij de Luxaflex had opengedraaid om naar buiten te kijken tijdens het tandenpoetsen :rage:

Edit: het was gisteravond en realiseer me net dat het extra duidelijk geweest moet zijn, omdat de lamp achter me aanstond. Ze hebben al m’n veegbewegingen in silhouet kunnen volgen.

135 likes

Haha ik vind het heel naar voor je, maar moest lachen om ‘al mn veegbewegingen’
 hoe lang ben je bezig geweest? :joy:

Het was toch zeker tien keer vegen gister

18 likes

Mijn huisgenoten lagen laatst in mijn bed te chillen, maar mijn vibrator lag nog onder mijn kussen. Omdat ik hem de dag ervoor gebruikt had, toen ik dronken naar bed was gegaan. En ik had hem niet schoongemaakt. En natuurlijk vond uiteindelijk 1 van mijn huisgenoten hem onder het kussen.
Ik was op dat moment niet in mijn kamer maar hoorde ze heel hard lachen, dus toen wist ik wel hoe laat het was. Ik heb toen ik binnenkwam maar gezegd dat het een aanrader is en verder er niks meer over gezegd.

60 likes

hahahahhhhaa zo goed opgeschreven dit ook

3 likes

Is niet zo speciaal, maar vind het zo’n ongemakkelijk moment als je na een gesprek met iemand elkaar tot ziens zegt en vervolgens zie je dat diegene dezelfde kant uit moet, loop je nog minuten ongemakkelijk stil naast elkaar. haha :sweat_smile:

25 likes

Ooh wat stom dat niemand iets zei!

2 likes

Ik had vannacht seks en toen hoorde wij opeens mijn zoon van 6: mama wat is dat geluid? Ik probeer te slapen

Oeps

Vanochtend kwam hij bij ons in bed liggen en ik dacht die is het vergeten. Vraagt hij wat was dat geluid vannacht mama? Was dat soms onweer?

84 likes

Haha nee ik zei je hebt vast gedroomd

1 like

In de film Phileine Zegt Sorry wordt er zoiets als “bliksem en onweer maken” gebruikt als synoniem voor seksen. Dus eigenlijk klopt het wat je zoontje zegt :ok_hand:t2:

6 likes

O jaaaa hahahah en dan dikke tornado in die kamer

1 like