Gisteren was het mijn broertjeâs verjaardag, waar ik vorige week het perfecte kado voor had bedacht: een poepkrukje! (Een krukje dat je onder de pot neerlegt, zodat je je voeten erop kunt plaatsen om in de perfecte houding te kunnen drukken.)
Zoân ding kon ik alleen op Amazon vinden voor een schappelijke prijs. Normaliter boycot ik Amazon, maar ik had er al erg lang een vibrator op mijn wensenlijstje staan, en omdat ik dat krukje tĂłch nergens anders had kunnen bestellen en er dus toch al was, leek het me het juiste moment om mijzelf die vibrator kado te doen.
Dit was dus mijn bestelling:
Het kwam binnen in een grote doos, en omdat het krukje geen eigen omhulsel had, leek het me het beste idee om de doos zelf in te pakken. De vibrator heb ik er natuurlijk uitgehaald, evenals de factuur.
âŠBleek bij het uitpakken er ook een briefje voor elk product in te zitten. Ik heb geen flauw idee waarom, maar er zaten twee heel droge briefjes in de doos, eentje waarop stond: âHOCA Original poepkrukje tegen aambeien, obstipatie, PDS, flatulentieâ (wat grappig was), en eentje waarop stond âHEDO M2 | Seksuele Vibrator voor Vrouwen | Stimulatie van de Clitoris en G-Spot | Oplaadbaar | Medisch Siliconen Zonder PVC of Ftalaten | Waterdichtâ.
Ongemakkelijk, ook omdat mijn moeder steeds dacht dat er een berichtje op die briefjes zou staan en verwachtingsvol naar mijn broertje keek terwijl hij ze uit de doos haalde.