Hahha met zn piemel op het podium. En al die overdreven andere personages. Heb het boek ook wel meerdere keren gelezen
Onlangs was ik heel erg gehaast, ik moest tussen mijn werk door nog van alles van boodschappen doen en kreeg de hele tijd telefoons, waardoor ik serieus achter liep op schema. De boodschap die ik moest doen was in een winkel midden op een drukke winkelstraat hier (in België zijn de niet-essentiële winkels open). Ik was vergeten mijn herbruikbare tas mee te nemen en gierige ik wou geen plastieken tasje kopen. Ik had echter heel veel boodschappen mee (waaronder 2 breekbare cadeautjes) die ik met moeite kon dragen. Ik waggel dus gehaast met mijn handen vol naar mijn auto.
Ik heb een auto met keyless entry waarbij je met je voet kan zwaaien onder de sensor aan de kofferbak en dan gaat de koffer open. Dus ik sta dat als een gek te doen met mijn handen vol, maar de koffer gaat niet open. Licht geĂŻrriteerd en nog steeds gehaast loop ik naar het portier, om hem open te doen, maar dat lukte niet met mijn handen vol en door de breekbare zaken die ik vast had, kon ik het ook niet gemakkelijk op de grond zetten (en het was aan het regenen, dus de grond was nat). Een man ziet me sukkelen, en komt me helpen en neemt een deel van mijn boodschappen over. Het lukt me echter niet om het portier open te krijgen⊠na een paar minuten sukkelen en proberen besef ik dat ik voor de verkeerde auto sta Dus ik tegen die man: âoeps dat is mijn auto nietâŠâ Die man rolde zooooo hard met zijn ogen haha. Ik voelde me zo belachelijk. Ik heb dan maar snel mijn boodschappen bij elkaar geraapt, ben dan naar mijn eigen auto gewaggeld en daar ging de koffer gelukkig meteen open.
Mijn moeder was aan het videobellen in de groepschat met haar neven en nichten en vond het een goed idee om onaangekondigd de woonkamer in te lopen zodat we allemaal gedag konden zwaaien.
Jammer dat ik in mijn eentje op de bank zat, te huilen om dit liedje/video die ik op de televisie had gezet omdat ik een beetje aangeschoten was en ik onironisch geniet van dramatische trashmuziek:
Echt kut, heel leuk ook dat dit het eerste beeld is dat deze familie die ik amper ken ziet nadat ze weten dat ik weer bij mijn ouders ingetrokken ben na mijn break-up.
De accu van mijn auto was vanochtend leeg, wat blijkbaar snel gebeurt met een prius, daar moet je elke week in rijden en nu met die lockdown ben ik veel thuis geweest. Maar ok, ik gebeld en een mannetje van triple A kwam (soort anwb wegenwacht) en terwijl hij dus onder de kap aan het kijken is komt er een auto aan die achter mijn auto wil fileparkeren. Maar hij raakt echt keihard de stoep echt zo âkgggggrgggâ en daarna ging hij terug achteruit weer helemaal âkrggrrrgggâ maar echt zo hard dat die man en ik allebei opkijken en ik moest dus lachen en ik zei iets van âzo, gaat lekkerâ.
Is die man even later klaar met mijn accu en kijkt hij naar de zijkant van mijn auto zegt hij âzo, allemaal krassen hier en hierâ. Ging hij zo die plekken allemaal aanwijzen hahaha en hij zegt dus âje rijdt zelf zeker ook wel eens tegen de stoep aanâ
Echt dragged door die man, maar eigen schuld haha had ik maar niet die persoon achter mij moeten uitlachen.
Hahaha jezus wat een eikel. Is toch een grappige situatie, die man heeft gewoon geen humor en moet gewoon die accu fixen en verder heeft hij niks met je auto te maken
Daarna ff naar zijn bolide gelopen op zoek naar krassen?
@kleinmaargroot @Twonights
Hij zei het op een grappige manier hoor, ik moest zelf lachen want ik rijd ook echt mega vaak tegen de stoep aan ik kan echt niet parkeren
Hahaha kut. Ik had nog een beetje drank over van de nieuwjaarscocktails, dus ik dacht net: ik kan wel even lekker decadent een drankje drinken in bad. Dat was dus geen goed plan want dat hakt er blijkbaar nogal in. Ik was dus niet meer helemaal helder en zat een beetje met mân telefoon te kutten, en van die domme Instagram story filters uit te proberen. Telefoon weggelegd, zie ik net opeens een aantal nieuwe reacties op Instagram. Ik dacht nog: huh ik heb al een tijdje niks meer gepost toch? Blijkt dat ik met mân zatte hoofd een story heb gepost waarbij ik echt fakking droog in de camera staar met daarboven: in 2021 I will be⊠SUFFERING. En allemaal confetti die daarna naar beneden komt. Hahahaha neeee
Ik ging direct naar je profiel, maar hij is al weg natuurlijk. Post opnieuw!
Haha nee het verhaal is al kostelijk genoeg
Hahaha ja ik heb hem gelijk verwijderd van schrik
Volgens mij ben ik te lang alleen geweest want ik stak ongegeneerd mijn vinger in mijn neus terwijl mijn broer op bezoek was? Hij zei ook echt âwat doe je nu?!â
Hahaha ik lach hardop
Gisteren was het mijn broertjeâs verjaardag, waar ik vorige week het perfecte kado voor had bedacht: een poepkrukje! (Een krukje dat je onder de pot neerlegt, zodat je je voeten erop kunt plaatsen om in de perfecte houding te kunnen drukken.)
Zoân ding kon ik alleen op Amazon vinden voor een schappelijke prijs. Normaliter boycot ik Amazon, maar ik had er al erg lang een vibrator op mijn wensenlijstje staan, en omdat ik dat krukje tĂłch nergens anders had kunnen bestellen en er dus toch al was, leek het me het juiste moment om mijzelf die vibrator kado te doen.
Dit was dus mijn bestelling:
Het kwam binnen in een grote doos, en omdat het krukje geen eigen omhulsel had, leek het me het beste idee om de doos zelf in te pakken. De vibrator heb ik er natuurlijk uitgehaald, evenals de factuur.
âŠBleek bij het uitpakken er ook een briefje voor elk product in te zitten. Ik heb geen flauw idee waarom, maar er zaten twee heel droge briefjes in de doos, eentje waarop stond: âHOCA Original poepkrukje tegen aambeien, obstipatie, PDS, flatulentieâ (wat grappig was), en eentje waarop stond âHEDO M2 | Seksuele Vibrator voor Vrouwen | Stimulatie van de Clitoris en G-Spot | Oplaadbaar | Medisch Siliconen Zonder PVC of Ftalaten | Waterdichtâ.
Ongemakkelijk, ook omdat mijn moeder steeds dacht dat er een berichtje op die briefjes zou staan en verwachtingsvol naar mijn broertje keek terwijl hij ze uit de doos haalde.
Semi ongemakkelijk: Ik was net aan het werk in het dierenasiel toen ik de dierenambulance zag aan komen rijden met iemand die ik ken. Toen ze uit stapte zwaaide ik dus enthousiast, terwijl zei een bak met daarop een handdoek in haar handen had. Ze zat zo te zijnen naar dat ding in haar hand, waardoor ik nog enthousiaster ging zwaaien.
Toen ze weg liep bedacht ik me dat ze waarschijnlijk een dode kat in haar handen had en daarom zo aan het seinen was
Mijn kat hoest sinds kort af en toe dus we hadden een afspraak gemaakt bij de dierenarts. Maar door corona mag je niet mee naar binnen en er mag ook maar 1 persoon komen. Dus mijn man was gegaan met de kat en dan halen ze de kat op uit de auto. De dierenarts smst je dan over de uitslag en mogelijke opties.
Dus de dierenarts smst mijn man dat het waarschijnlijk een allergie is of een haarbal die vast zit en dat ze wel een xray kunnen doen maar dat is $600. Dus mijn man smst mij weer wat de dierenarts zei en om samen te overleggen.
Daarna stuurde hij âthis shit is so expensive â. Maar dat stuurde hij niet naar mij, maar je raadt het al⊠hij stuurde dit per ongeluk naar de dierenarts
Is ook heel duur!
Ik heb ongeveer 80 euro betaald voor de Röntgenfotoâs van mijn kat.
Hahahaha ook erbij
En hoe reageerde de dierenarts?
Mijn man had gelijk gestuurd sorry, dat was voor mijn vrouw en de dierenarts moest gelukkig lachen en ze zei ook dat het inderdaad duur is!