Omg neeeee. Had ze het gezien? Hoe reageerde ze erop?
Ja, die ging helemaal uit dr kanarie. Maar dat ging ze om alles dus had niet anders verwacht hahaha. Heb alleen gezegd dat dat gedrag precies is waar ze haar contact naam aan te danken had
Hahaha weet meteen welke je bedoelt. Jeanet
niet opnemen niet opnemen
Hahaha dit doet me denken aan een soortgelijk ongemakkelijk moment van mij. Een goede vriend kan in periodes nogal serialdaten en hij had op een keer 3 dagen achter elkaar 3 dates. De ochtend na date 3 hadden we met een groep afgesproken om wat te bespreken.
Ik had hem de dag ervoor gesproken en wist dat date 1 en 2 allebei waren blijven slapen.
Dus ik kom die ochtend binnen en roep lacherig dat hij wel moe zou zijn als date 3 ook is blijven slapen en vraag of ze nog in zn bed ligt. Dat was niet zo. Ze zat naast hem
Ik ben al niet goed in koetjes en kalfjesâ gepraat, maar het wordt mij ook niet altijd gemakkelijk gemaakt. Ik was x bij mijn schoonouders en ze waren op een neefje aan het passen. Schoonmoeder verteld dat het neefje vandaag geen school had en daarom paste oma&opa op (ze zei het super vrolijk). Dus ik zeg tegen mijn neefje: âOh ben jij lekker vrij! Lekker hoor! Bofkontâ. Zegt mjjn schoonmoeder dat hij vrij heeft, omdat zijn juf verongelukt is tijdens het duiken. Ik wist gewoon ff niet wat ik opeens moest zeggen . Dus zat ik daarvan okay⊠well that escalated quickly.
En toen kwam het volgendeâŠ
Het neefje draagt normaal een touwtje met daar aan een figuurtje waar hij op kan bijten en waar hij mee door ze handen gaat als hij last heeft van prikkels. Maar die waren zijn ouders nu vergeten. Het neefje stond te friemelen aan het touwtje van de lamellen. Dus ik probeer grappig te zijn en zeg dat ze niet zo touwtje met bijtfiguur nodig hebben. Hij heeft immers genoeg genoeg aan het touwtje van de lamellen. Dus iedereen lacht en dan verteld mijn schoonmoeder dat het neefje zichzelf een keer perongeluk heeft âopgehangenâ met zo touwtje van lamellen
Neeeeeeeee
Hoe reageerde ze?
Nou ze keek niet echt blij hahahah. En ik had dus eerst echt niet door dat zij die date was en snapte niet waarom zij steeds chagrijniger keek. En die vriend kon amper zn lachen inhouden door mijn verwarring over haar boze hoofd en dat hielp ook niet echt. Er is geen tweede date gekomen
Hahahahaha, âThee en koffie escapadesâ, love it. Je verhaal past ook wel goed bij je titel.
Ik woon thuis en nooit krijg ik de vraag âWat heb je besteld?â, maar net dus wel en laat het nu juist iets zijn waarvan ik niet wil vertellen wat het is . Maar ik had gisteren verteld dat ik voor iemand een bakvorm had besteld dus maar gezegd dat het dat was.
Mijn maandag begint weer goed hoor. De vloer van de keuken wordt vandaag gelegd en ik ben als enige thuis. Die man zou om half 8 komen, maar toen ik om tien voor half 8 uit de douche kwam ging de deurbel al. Ik ben naar mijn slaapkamer gerend, mijn kimono aangetrokken en ben naar beneden gerend om de deur open te doen. Maar die kimono komt dus net over mijn kont heen en ik had mijn bril niet op, dus ik heb echt geen idee hoeveel die man gezien heeft. En die man is er nu de rest van de dag nog.
Ik vind het zo grappig hoeveel je (niet jij maar in het algemeen) eigenlijk onbewust invult en zelf bedenkt zo van: jajoh zal wel, de bonnetjesprinter kapot, heb ik weer.
Je verzint dan gelijk een logische verklaring terwijl die er in dit geval helemaal niet is
Ik had net een Teams meeting en echt precies op het moment dat ik degene die ik moest interviewen in de vergaderruimte liet zag ik dat mijn BHâs nog achter me op de radiator lagen te drogen.
Dit is wel het voordeel van Teams, dat je je achtergrond kan blurren!
Ik woonde een tijdje terug tijdelijk in een studentenhuis en was aan het videobellen met mijn teamleider. Ze zei âoh, zit je weer op een andere plek?â dus ik zeg âja, ik zit in de woonkamer hahaâ en verschuif de camera wat naar boven om te laten zien dat er allemaal decoratie aan de muur hangt, bedenk ik me terwijl ik hem laat zien dat daar ook een kalender met halfnaakte vrouwen hangt oeps
Normaal gesproken ga ik altijd lopend naar de Jumbo, omdat het 5 minuten lopen is. Maar wilde nu even extra snel heen en weer dus ging met de auto.
Toen ik klaar was liep ik terug naar huis en ik kwam er halverwege pas achter dat ik met de auto was gegaan
Natuurlijk heeft echt niemand dit doorgehad, maar die wandeling naar de auto voelde toch ongemakkelijk
Ik heb net in een online meeting per ongeluk mijn microfoon aangezet en zei uit schrik âKuuuutâ terwijl ik de hele meeting nog geen woord had gezegd. We waren ook net het creatieve werk van een medeleerling aan het bespreken wat de timing echt nog erger maakte.
Gelukkig was Maxima niet aanwezig
Hahaha wilde dat laatste zinnetje net zeggen maar je kopt hem zelf al in
Hahahaha dit heb ik een keer gehad met mijn fiets. Ik wilde 's ochtends weggaan en zag dat mijn fiets niet meer in de berging stond. Helemaal in paniek, en verbaasd dat er blijkbaar was ingebroken maar ze verder niks hadden meegenomen. Zag ik later die dag ineens mijn fiets bij de supermarkt staan en toen herinnerde ik me weer dat ik de dag ervoor naar de winkel was gefietst maar blijkbaar lopend naar huis was gegaan
Ik heb dit ook een paar keer gehad toen ik nog in het centrum woonde, ook gewoon een totale black out, dat ik echt niet meer wist waar ik hem had neergezet.
Ik was gister bezig met het maken van een rouwadvertentie in zoân online tool van de krant. Mijn vriend stond mee te kijken en toen ik bij de namen aankwam dacht ik ineens (geen idee waarom): hoe ongemakkelijk zou het zijn als ik nu perongeluk âHallodaar & naam van exâ neer zou zetten.
Maar het ging goed en ik typte onze eigen namen, dus de gedachte was weer uit mijn hoofd. Naar de volgende regel voor de naam van mijn zusje - typ ik wel zijn naam Je krijgt ook direct een groot voorbeeld hoe de tekst er in de krant uit zou zien. Stonden we ineens met zân 3en onder die rouwadvertentie.
Kun je natuurlijk snel weghalen dus ook niet heel rampzalig, maar dacht echt ehhh hallo hersens?