Ongemakkelijke momenten #2

Haha, ik denk dat altijd als ik een kaartje stuur. Bijna altijd maak ik het kaartje bij de brievenbus weer open om te checken of ik niet de naam van mijn ex erbij heb gezet.

4 likes

Haha ik heb dat bij kaartje 2 go.
Daar heb je zo’n standaard tekst staan,

Groetjes, Erik en Suzan
oid. of de verkeerde babynaam.

En ik ben dat dus een keer vergeten aan te passen, en moest toen met spoed naar die klantenservice bellen om dat kaartje nog tegen houden haha.

10 likes

Of andersom: een dure kerstkaart kopen en vergeten er iets onder te zetten. Ik ontving een kerstkaart zonder enige informatie van de zender. Wel minder erg want je kan doen alsof er niks aan de hand is.

2 likes

Dit hebben wij gehad met een felicitatie kaart tijdens ons trouwen. Best een flink bedrag in de kaart, en geen idee van wie :joy:

2 likes

Ik ben ingesneeuwd en kan met m’n auto m’n straat niet uitkomen. Nu wil ik morgen graag naar werk (onderwijs) en de enige optie die ik heb is wanneer ik met de trein ga en een collega me oppikt bij 't station. Nu heb ik dus in de groepsapp gevraagd wie dat zou willen en kunnen, maar na een half uurtje nog geen reactie. Ik had er van te voren nog niet bij stil gestaan hoe ongemakkelijk dit kan worden als niemand reageert :sweat_smile::sob:

18 likes

Gvd waarom ben ik zo onhandig :woman_facepalming:
Een collega stuurde net op Instagram foto’s met nieuwe sportkleding aan (ze had eerder om kledingtips gevraagd). Ik had mijn telefoon een beetje onhandig vast en toen maakte ik precies een screenshot van de chat. Maar volgens mij krijg je daar een melding van?

Op instagram niet geloof ik, alleen op snapchat

Ik zat net dit te lezen: https://www.businessinsider.nl/does-instagram-notify-screenshots/
Hier staat dat het wel zo is :cry:

Ik heb het net getest door mijzelf op m’n andere account een berichtje te sturen en een screenshot te maken en ik kreeg geen melding.

2 likes

@chiren Omg ik heb net ook getest met iemand anders en kreeg geen melding. Ik ben zo opgelucht :sweat_smile:

7 likes

Hahaha omg reageer met : “pik je dat? pik je dat?” :joy::joy:

Nee alle geintjes terzijde, het zou je gebeuren. Ik zou m’n pc uitdoen en nooit meer inloggen. Echt vreselijk ongemakkelijk inderdaad. En lullig!

20 likes

Ahh wat zielig voor A. Lullig zeg. Wel benieuwd wat het eerstvolgende bericht in de chat gaat zijn! Ook typisch dat de verstuurder van de roddel niks zegt

5 likes

Lief van je, dit is echt niet oké. Mag hopen dat management hier ook iets mee doet

1 like

Ooh dat is echt genant voor diegene die het stuurt maar ook zo lullig voor medewerker A! Lief dat je haar nog even een bericht hebt gestuurd

1 like

Ik zat in mijn auto te wachten totdat een andere auto voorbij was (smalle straat). Daardoor blokkeerde ik half de stoep, maar een voetganger kon er gewoon prima omheen. Komt een jongen aangelopen die makkelijk achter mijn auto langskan, ga ik als excuses enthousiast naar hem lopen zwaaien. Why…

1 like

Ik heb dit zelf een keer gedaan, maar dan niet in een groepchat. Ik zei via teams iets over collega A tegen collega B, dacht ik. Maar ik zei het tegen collega A. Die tegenover me zat.
Het bericht was overigens niet heel heftig, maar natuurlijk helemaal niet chique om via teams met iemand anders te bespreken.

3 likes

Ik ben nu wel veel te benieuwd naar de roddel

4 likes

Oh dat je iets naar de verkeerde persoon stuurt heb ik de laatste tijd iets te vaak :cry:
Ik beheer een soort algemene inbox en als het nodig is, stuur ik het door naar andere managers. Laatst met een sollicitatie van een stagiair had ik (dacht ik) doorgestuurd naar de manager met iets “Hee Piet, kun je deze nog kwijt?” Want prima cv/studie voor de functie, maar we hadden al 2 stagiairs op dat moment. Maar in plaats van dat ik het doorstuur, had ik op beantwoorden geklikt :cry: :sweat_smile:

11 likes

Gisteren loop ik naar mijn auto, zoals half Nederland heb ik een ford fiesta…ik druk op mijn sleutel maar ik krijg mijn deur niet open. Ik nog 4 x rukken (het vroor) auto gaat niet open. Ondertussen zie ik mensen bij de viskraam kijken, loop nog nonchalant naar de achterkant om te kijken of de klep wel opengaat, ook niet…
Bedenk ik opeens dat het niet mijn auto is, mijn Ford fiesta stond precies ernaast

24 likes

Eenzame man? Of dat niet eens?