Wat aardig van die man.
Ik had het vandaag nog erger ā¦
Liep vanuit het werk naar de auto toe, kleinschalig kinderdagverblijf, was al moe dus blij dat ik naar huis kon. Stap de auto in, en denk huh wat gek is me nooit opgevallen deze dagen dat die auto navigatie heb⦠is namelijk een leenauto met winterbanden. Mja oke⦠sleutel in t contact doen⦠Past nietā:thinking: sleutel draaien??? (Alsof dat helpt) Past niet⦠Zie t embleem op t stuur van de autoā:flushed:
zit gewoon in de compleeeet verkeerde!!!
heb in de auto nog iets gemompeld van is gewoon de verkeerde⦠ben uitgestapt en heb ff gekeken naar de auto, was echt op de kleur na een flinkkk andere. Mijnes stond ernaastā:nerd_face: gelukkig zag niemand had maar het voelde als een flinke walk of shame
Maar hoe kreeg je die auto dan open als het niet jouw auto was?
Die heeft die ouder gewoon open gelaten schijnbaar. Is op een afgelegen terrein gelegen mijn fiets staat ook nooit op slot en deze ouder had dus zijn auto schijnbaar ook niet op slot gedaanā:sweat_smile:
Heb hetzelfde voorgehad met dezelfde auto als mijn mama en die open was. Had daar nog onze winkeltassen in de koffer gezet.
Haha, zo herkenbaar! Ik bracht een keer met mijn vader zijn auto naar de garage. Ondertussen even koffie gedronken daar. Toen de auto klaar was, konden we m weer meenemen van het parkeerterrein.
We gaan zitten in de auto en mijn vader probeert ām te starten met zijn autosleutel. Duurde super lang⦠Bleek dat we in precies dezelfde auto zaten van iemand anders met een startknop. Je kon je sleutels er geeneens in doen. En mān vader maar zoeken⦠heh waar moeten die sleutels nou. Heb ik normaal nooit .
Hahaha oh neee wat zal ie stom gekeken hebben zegā:sweat_smile:
Hardop aan het lachen, geweldig. Zoiets had mij ook kunnen gebeuren.
Die autoverhalen doen me er aan denken dat ik een tijd geleden meeging met vrienden naar een evenement. We waren binnen, maar er lag nog iets in de auto. Of ik dat even kon halen. Dus ik naar die supergrote parkeerplaats, maar had geen idee meer waar de auto stond. Ik wist het merk niet meer, alleen nog dat ie zwart was. Liep ik daar met dat sleuteltje naar iedere zwarte auto te bliepen in de hoop dat de deuren los zouden gaan haha. 30 minuten later de auto gevonden
Haha sorry maar dat is echt knap in 30 minuten!
Haha, ik zat laatst nog in de auto op de parkeerplaats, ook Ford fiesta. En ineens hoor ik gerommel aan mān auto, is er een man die probeert mijn kofferbak te openen met zān sleutel.
Heb maar even mān hoofd uit het raam gestoken om te zeggen dat hij toch echt de verkeerde auto had (hij was al een minuut bezig).
Meneer had zān auto naast die van mij staan, ook precies dezelfde kleur
Er is een pakketje bezorgd bij mijn ouders thuis op mijn naam. Mijn adresgegevens zijn met de hand geschreven en daarnaast is een hartje gekrabbeld. In de doos zit een groot chocoladehart van een bakkerij uit de buurt, waar op staat āgek op jouā (lekker laat ook als dit voor valentijn bedoeld was). Ik heb gewoon een relatie en woon al meer dan een half jaar niet meer op dat adres. Dit is zoooo raar. Er zit ook geen briefje bij of iets dus ik heb geen idee van wie het in godsnaam kan zijn. Hier kan ik dus echt uren over piekeren he š„². Ben in staat de bakkerij te bellen en te vragen of zij weten van wie dit komt. Een mailadres of zo. Want aan het type verzenddoos te zien is het wel door de bakkerij zelf verstuurd. Maarja gegevens vrijgeven doen ze vast niet. Wtf is dit joh .
Waauw wat onverwacht en spannend haha. Je kunt het altijd proberen bij de bakker!
Edit en ga je het opeten of gooi je hem weg?
Misschien dat je kunt bellen (zonder naam op te geven) om te verifiƫren of het pakje is aangekomen en om te vragen of je een kopie van de factuur mag omdat je de jouwe kwijt bent (waar dan hopelijk de naam van de afzender op staat)
(Dit gaat vast nooit werken maar ik snap heel goed waarom je dit wilt weten)
@kleinmaargroot ja vind het zooo raar haha, kan het ook niet loslaten. Denk dat ik ām gewoon opeet haha, hoop dan maar dat ie niet vergiftigd is .
@MangoMango zo zou ik het inderdaad kunnen doen, maar denk niet dat ik dat verhaal overtuigend kan brengen haha. Ga er nog eens even op broeden. Heb de T&T al gecheckt in de hoop dat er een afzender stond maar helaaaas.
Ik zou t anders gewoon vragen bij de bakker hoor haha wie weet zeggen ze het wel
Zou desnoods een verhaal ophangen over een stalker ofzo bij die bakker, dat je het daarom wil weten haha. Of ben ik nu heel idioot?
Ik was van de week met mijn moeder aan het bellen en zij vertelde dat de dochter van een vriendin van haar een zoon had gekregen met de naam Bob-Jan (niet de echte naam maar wel de echte beginletters). Ik vond het een beetje een gekke naam dus dat zei ik tegen der. Mijn moeder probeerde het nog op te nemen voor de naamkeuze door te zeggen dat zijn roepnaam misschien wel BJ zou worden. Ik flapte er toen uit dat ik dat toch niet hoopte voor het arme kind en toen moest ik dus aan mijn moeder uitleggen dat dit slang is voor een blowjob. Goddank kende ze het woord blowjob dus hoefde ik dat niet ook nog eens uit te leggen.
@Sneakers @Musa ja denk dat ik inderdaad gewoon eerlijk zeg dat ik het een gek verhaal vind en ik daarom graag wil weten hoe het zit. En ook of ze het zelf verstuurd hebben. Die bakker is toevallig ook klant bij het bureau waar ik voor werk, misschien kan ik het zelfs nog via via spelen als het moet .
@NoTime haha als ik meer weet plaats ik wel even een update!
Omg dit heb ik al zo vaak gehad! En dat je ook denkt: oh dat was een zacht scheetje. Ja waarschijnlijk niet voor de buitenwereld