Ik had ooit voor een bruiloft een jumpsuit gekocht. Er kon geen bh onder dus ik had zo’n plakding eronder aan. De eerste keer dat ik zoiets gebruikte.
Overdag was helemaal leuk en had complimentjes gekregen over m’n pak. Toen kwam ‘s avonds het feest.
Wist ik veel dat die plakbeha’s niet goed tegen zweet kunnen! Terwijl ik los ging op de dansvloer zakte die beha ter hoogte van m’n navel. Ik vluchtte naar de wc terwijl dat ding langzaam een broekspijp probeerde in te glibberen. Op de wc probeerde ik het zweet af te vegen met wat wcpapier. Blijft dat papier WEL aan die bh plakken! Er waren maar 2 wc’s voor best een grote groep en er was buiten een rij. Terwijl ik met mn pak op mn enkels dat wcpapier stond te verwijderen van mijn bh werd er door iemand op de deur gebonsd. Paniek! Bh in m’n tas proppen kon niet en er was geen plek hem te dumpen. Met nog restjes papier eraan dat ding dus weer proberen op te plakken. Pak weer aan. Bleef ook nog de rits hangen. Nog steeds zweterig en inmiddels rood aangelopen dat hokje uit en uiteraard staan precies die tante’s te wachten die mij altijd al veroordelen.
Weer in de zaal zakt die bh meteen weer naar beneden. Naar de wc durfde ik niet meer en besloot te gaan voor een Irish exit. Word ik onderweg naar buiten ook nog gesnapt door m’n nichtjes en neefjes die een familiefoto willen maken. Dus nu is de profielfoto van de groepsapp eentje waarop ik met een verschrikte zweterig kop half weggedoken achter m’n neef sta terwijl ik denk aan de bh ter hoogte van m’n kruis
We gingen net weer even bij ons huis kijken dat we hebben gekocht. Onder andere om het een en ander op te meten. De verkoper trok de vlizotrap naar beneden en stond ondertussen met mijn vriend te kletsen. Ik stond alleen oog in oog met een muis die vastgeplakt zat aan die klep . Dus half in dubio of het een echte was en bang dat ie op mij zou springen, (bleek dood achteraf) vroeg ik ‘zeg eh die muis, hoort die erbij?’. De verkoper dacht dat ik een grapje maakte maar toen ‘ie het zag ging ie bijna door de grond van schaamte. Voor hem ongemakkelijker dan voor mij uiteindelijk
, al boeit het me vrij weinig omdat ik zelf katten heb die ze wel eens vangen.
Haha ik moest lachen dat je je moeder belde! Inderdaad alsof zij zou kunnen helpen… maar ik zou hetzelfde doen hoor uit blinde paniek, Ohh wat eng lijkt me dat. Maar ook wel weer een ervaring rijker
De fuck joh. De ironie is ook dat zij nu juist de ‘crimineel’ is waar ze naar op zoek is haha, dit is huisvredebreuk. Ik zou hier echt helemaaaal niet van gediend zijn en haar dat ook heel duidelijk zeggen. Als je denkt dat er iets niet in de haak is kun je mij zelf aan mijn jasje trekken of desnoods de politie bellen. Je gaat toch niet zelf zomaar ergens naar binnen, bemoei je met je eigen
Ik voel gewoon de paniek. Also thanks for the warning about plakbh’s haha
Neee het was zo’n zelfde als HvO hierboven post haha. En had dus een broekpak aan. Hij zat gelukkig ook nog niet in m’n broekspijp zelf maar voelde hem zo tegen de bovenkant van m’n bovenbeen glibberen (lies?)
Ik heb op een trouw die plakbh moeten uitdoen. Bleef niet op zijn op plaats zitten.
Je baas tegenkomen in de supermarkt, op maandagmorgen, terwijl je in joggingbroek bier staat te halen
Onder werktijd of niet?
Ha nou voor hem wel, maar ik ben een week vrij nu. Het is mijn opdrachtgever bij een klant, dus hij weet mijn schema niet exact
Er reageert al twee jaar een muziek instaaccount op sommige instastories van mij, vooral als ik wat lichaam laat zien, en ik was er altijd van overtuigd dat dat een bepaalde jongen was. Vandaag stuurde hij weer wat dus ik reageerde met thanks naam.
Maar hij is dat dus niet en ik denk dat dus al meer dan twee jaar en ik denk al twee jaar dat ik met hem praat en het is al twee jaar een andere vent
Ik kreeg net een telefoontje op het werk en ik keek op het scherm wie er belt. Het was een bedrijf met de naam " Blabla Technologies" maar toen ik opnam zei ik achter onze bedrijfsnaam per ongelijk ook Technologies, terwijl wij Enterprises heten. Zo dom! En de verbinding was slecht dus die man vroeg nog een keer “Met wie?” en toen was ik echt zo 1 seconde stil, en toen zei ik het gewoon nog een keer fout want wat als hij wel het laatste deel net had gehoord?
Daarna herhaalde hij ook echt zo “met blabla technologies?” en ik zo stug vol blijven houden " ja "
Ik was vandaag mijn mailbox aan het opruimen en toen kwam ik erachter dat ik ook een ongemakkelijk moment heb veroorzaakt maar er nu pas achter kom😂
We hebben een stagiair en een medewerker die allebei Piet heten.
Ik dacht dat ik iets naar de stagiair had gestuurd maar toen stuurde collega Piet terug ‘Hoi, wat is dit? Groetjes Piet’ en ik dacht dat de stagiair een beetje met me zat te fucken en daarom dit terugmailde. Er was in die periode blijkbaar iets met voetbal wat de stagiair dan onder werktijd weleens keek, dus heb ik heel bot naar Piet collega teruggestuurd ‘ga jij nou maar voetbal kijken.’
Die arme man. Hij is ook nooit om opheldering komen vragen
Hahahahahaha hahahah ga jij nou maar voetbal kijken
Oh wel lief dat ze er iets van zei!! Zoveel mensen die gewoon doorlopen en lachen.
Ik word dus nu regelmatig gebeld voor banen en ik luisterde net een hard metalnummer op mijn werklaptop. Die laptop had ik niet eerder half ingeklapt en ik ging ervan uit dat als je dat doet, dat hij ook direct even stopt met het afspelen van een liedje. Maar hij ging nog even door dus een geïnteresseerde partij heeft kunnen genieten van een schreeuwerd die zei:
We accelerate
We accelerate
We accelerate
Straight to the corooooooooreeee
Goede binnenkomer…
Als mede-ex-bakvis vind ik echt dat de mensen die dit x aantal jaar na dato nog aanhalen mogen branden in de hel. Sorry dat wij in onze tienerjaren even een tijdelijke glitch in ons systeem hadden, maar inmiddels zijn we er allemaal overheen en hoeven we het daar niet meer over te hebben als ‘grappig’ weet je nog toen… verhaal
Ik kan me dan ook geen houding meer geven en word gelijk rood. Verschrikkelijk
Net een scène uit romantische film dit
Heb er nog een van vorig jaar waar ik nog regelmatig aan terugdenk en even cringe.
Ik werkte in een functie waarbij ik regelmatig bij verschillende klanten op locatie kwam. Op een dag zou ik samen met een collega bij een klant gaan werken waarvan het kantoor toevallig heel dicht bij mijn huis was. Ik had die ochtend dus lekker rustig aan gedaan, nog even gesport, me op m’n gemak klaargemaakt en ben naar die locatie gewandeld. Daar stond mijn collega te wachten. En omdat ik zo in die chille thuis-vibe zat had ik even het gevoel dat ik met een vriendin had afgesproken, dus als begroeting gaf ik haar zomaar een knuffel. Zij reageerde ook heel verbaasd van “oh uhh oke” en deed maar mee, en toen pas bedacht ik me dat ik haar in een normale werk-setting nooit op die manier zou begroeten. Echt zo’n raar moment