Ongemakkelijke momenten #2

Ik was voor het laatst aan het Skypen met vriendinnen en toen moest ik naar de wc. Kom ik terug, hadden ze het over stomme hondennamen. Zegt er eentje: ‘Ja ik vind hondennamen waarbij de naam op -ie eindigt niet leuk’ En die andere drie waren het met haar eens.
Dus ik zat zo: :neutral_face:
Wist ook niet of ik ze eraan moest herinneren dat mijn hond zijn naam zo eindigt, dus ik liet het maar gaan.

1 like

Nou ja, dan vindt ze zijn naam niet leuk. Dat het jouw hond is, maakt geen verschil toch :smile:

1 like

Oh nee, maar het was gewoon ff een beetje ongemakkelijk. Denk dat ze gewoon even vergeten waren hoe hij heette. Mijn hond is gewoon een -ie naam hond en geen Willem oid dus m’n vriendinnen hebben pech.
Al mogen ze hem ook Yellow Boomerang (z’n echte naam) noemen, maar daar reageert hij al jaren niet meer op :sweat_smile:

2 likes

Is het ook niet zo dat ze beter op een naam met een -ie reageren of is dat een lulverhaal?

Hmmm, geen idee eigenlijk. Ik merk wel dat m’n hond op bepaalde klanken goed reageert en -ie is daar wel een van.

Ik snap wel dat het een beetje ongemakkelijk was. Ik heb ooit eens zoiets gehad, maar dan was ik degene die iemands naam ‘beledigde’. We hadden het over namen die we mooi/niet mooi vinden, ik zei dat ik absoluut niet hield van namen die eindigen op ‘ke’. Nou je raadt het al, degene tegen wie ik het zei heette dus iets van ‘Femke’. Best ongemakkelijk, maar aan de andere kant, zoveel namen zoveel smaken. :smiley:

2 likes

Ik heb ooit tegen een vriendin (zij stond met andere meiden) gezegd dat ik mensen die Luca heten echt raar vind want Luca is een hondennaam. Stond er een meisje naast haar die Luca heette. :slightly_smiling_face:

6 likes

Oh dit had ik ook bij mijn laatste tattoo. Ging over namen als Djelano en hoe lelijk ik dat vind. Natuurlijk heet haar zoon dus Djelano. Toen heb ik gewoon gezegd ja sorry het zal vast een leuk kind zijn maar ik vind de naam niet mooi. Rest van de afspraak was een aardig ongemakkelijke stilte.

32 likes

Er moest iets in elkaar worden gezet in onze slaapkamer en dat werd gedaan door twee jongens van de winkel. Ze kwamen een week eerder dan ik dacht dus was het wat chaotisch. Ze zijn nu weg en nu ontdek ik net dat ik een satisfyer en een pompflacon van een liter glijmiddel vol in het zicht had liggen :joy:

20 likes

De klassieker: vergeten de wc deur op slot te doen op het werk. Ik ga even een heel diep gat graven waar ik me in ga verstoppen

6 likes

Dit is al een hele tijd geleden gebeurd maar ik moet er de laatste tijd zo vaak aan denken en ik schaam me weer als mijn brein me er weer mee confronteert.

Ik stond op een middag in een supermarkt en was echt heel erg chagrijnig, alles wat kut en ik had echt geen goede dag. Achter ons in de rij stond een vrouw met haar zoontje, die een beetje aan het rondrennen was. Ik heb sowieso al een hekel aan kinderen, maar dat zou ik ze nooit direct zeggen. Op dit moment had ik het echter helemaal gehad en toen het kind voor de 2e keer tegen mij opbotste zei/riep ik echt heel boos tegen die vrouw “hou gvd je kind bij je”, waarop zij nogal ongemakkelijk antwoorde dat het jongetje niet wist waar hij heen ging omdat hij blind was :weary:
Voelde me zo kut daarna, ben de winkel uitgevlucht

76 likes

Oh ik had pas ook zoiets stoms. Eén van mijn guilty pleasures is zo’n pak met muisjes (à la beschuit met muisjes) en dan niet om dat op brood te eten ofzo maar zo af en toe even een handje van te pakken. Nou grenst mijn keuken aan de gallerij maar net nadat ik een hand vol muisjes in m’n mond had gestapt loopt er een buurman langs die vriendelijk zwaait & lacht. Nu wilde ik teruglachen maar was even compleet vergeten dat m’n mond vol zat en weet niet wat ik precies deed maar die muisjes vielen er stuk voor stuk ook weer uit. Voelde echt als van die pranks waarbij men een kastje vol met van die ballenbakballen stopt en dat dan iemand dat kastje opentrekt. Super charmant en kwam net nog van die muisjes op de vloer tegen :weary:.

Maargoed, mocht iemand nog een fantastisch goed idee voor een gender reveal party zoeken, thank me later.

93 likes

Een tijdje terug heeft mijn vriend een ongeluk gehad waarbij de dader is doorgereden. Hij plaatste dus een oproep op Facebook of er getuigen waren, inclusief foto’s. Een paar weken daarvoor had hij iets gezien op tv en noemde zichzelf chef poepchep. Ineens kwam hij er achter dat ‘ie op zijn mobiel credits kon instellen op foto’s. Om dat te proberen had ie dus © Chef poepchep ingevuld, maar vergeten het er weer af te halen. Nu staat er dus op alle foto’s in die oproep chef poepschep. En inmiddels is die al ruim 250 keer gedeeld, ben ik er al over geappt en staan er al reacties over :joy::joy:. Heerlijk.

80 likes

Bij het afruimen van het eten deze avond is er iets mis gegaan waardoor ik een donkerrode confituurvlek achteraan op mijn kleedje had. Ik had een laatdienst en ik kreeg het pas door toen ik terug thuis was.

Mijn man zei het meteen toen ik thuis kwam en ook dat het van ver op bloed leek. Ik heb dus een hele avond rondgelopen met die vlek zonder dat iemand er iets van gezegd heeft. Ook collega’s niet.

Ik werk op een afdeling met momenteel enkel mannelijke patiënten , mijn collega’s vandaag waren ook mannen. Had iemand er wat van gezegd was het minder gênant geweest dan had ik tenminste kunnen verklaren dat het confituur was :woman_facepalming:t3:

1 like

Een foto naar een vriendin sturen van je nieuw bestelde kleding en er vervolgens achterkomen dat je vibrator gezellig ligt op te laden in je bed :+1:

18 likes

Oh ik cringe zo hard om mezelf. We waren op het werk aan het discussiëren over welke foto we zouden gebruiken op social media. Dus ik stel een bepaalde foto voor, maar realiseer me halverwege mijn zin dat ik deze foto nooit gemaakt heb. Ik heb alleen ooit bedacht om zo’n foto te maken. Dus ik kraam uit: '‘Anders doen we die foto van blablabla, oh nee haha die foto heb ik alleen in mijn fantasie gemaakt!! Haha heb ik wel vaker dat ik iets fantaseer en dan niet meer weet of het echt was of niet!’'Daarna volgde een ongemakkelijke stilte tot mijn leidinggevende heel droog zei: ‘‘Sommige dingen kun je beter alleen denken.’’ :cry:

49 likes

Omgggg. Ik heb een oud collega, die nog vaak langskomt om te kletsen met ons en iedereen. Wij hadden op zich altijd wel soort van chemistry op zich. Hij is ook wel een type waar ik op val. Iedereen zei ook altijd dat hij mij sowieso leuk vond maar ja ik wil dat dan nooit altijd zo aannemen. Hij heeft ook een keer bloemen voor me gekocht voor mijn verjaardag en nog wel meer zulk soort dingen. Nu wou ik hem even een berichtje sturen om te vragen of hij handschoenen wou meenemen voor ons van zijn werk (had hij eerder ook gedaan ) maar ik wou niet zo opportunistisch overkomen, dus ik vroeg hem van:’ hey hoe is het? kom je nog naar werk denk je ? ’ dus hij zegt zo:’ ohhh waar gaan we het over hebben dan?’. Dus ik stuur hem echt zon gigantische sticker met deze emoticon :heart_eyes: omg ik vond het zo awkward hahaha. Ik wou er heel snel achteraan typen dat het een typfout was, maar door die handschoenen ging dat heel sloom. Ik weet niet wat hij gedacht moet hebben die eerste paar seconden :joy: omggg.

Nog een gerelateerd verhaal aan deze collega. Is dat ik mijn scriptie aan het schrijven was bij mijn zus thuis, maar het was toen een hittegolf, dus ik was even in mijn ondergoed aan het werk. Dus ik zit daar gewoon te werken. Komt mijn moeder naar boven, dus ik denk ahh joh is toch mijn moeder maar. Had ze HEM meegenomen. Dus hij loopt die kamer binnen terwijl ik echt in mijn onderbroek en beha zit achter de computer. Hij zei toen ook echt zo:’ …ohhhhh’ en liep de kamer weer uit :joy:

26 likes

Het is een familiebedrijf en wij wonen heel dichtbij, en zij wou hem naar mijn computer laten kijken ofzo. Ook was mijn zus op vakantie en zat ik bij haar thuis te werken dus mijn moeders had de sleutel. Sowieso heeft mijn moeder geen gevoel voor privacy. Ik was echt zo pissig :sweat_smile:

5 likes

Hhahaha ohjaa dat verhaal weet ik nog. Lof jouw moeder. Vergeet nooit meer dat verhaal dat ze 3x over een fiets was gereden.

17 likes

Les 5: seksspeeltjes

2 likes