Hahaha ja ze liep ook de hele tijd mee alsof zij de bezichtiging deed en het haar huis was. Dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan haar even te spreken!
Ik ging naar school vandaag en bij de bushalte zag ik een jongen staan en hij glimlachte naar me. Nou ja oke geen probleem dus we stappen de bus in en stapten bij dezelfde halte uit. Vanuit de bushalte moet je nog een stuk lopen en opeens raakten we aan de praat. Hij vroeg hoe het met mijn studie ging en dit vroeg ik ook aan hem. Maar hij blijkt dus niet te studeren maar bij mij op school te werken in de werkplaats.Heb tijdens mijn minor zelfs een workshop van hem gehad en hulp met mijn project. Echt ongemakkelijk dat ik hem niet herkende en hij mij wel.
Liefde voor kattenmensen
Iemand kocht gister wijn. En ja ze had kinderen bij. Maar kon net zo goed de oudere zus zijn. Ze was niet zo groot, slank, voorhoofd was vrij rimpelloos (al moet ik wel naar de opticien), vrij jonge kleding en met dat mondkapje is t gewoon lastig in te schatten dus ik vroeg om ID. Kwam ze uit 1982… ze flipte eerst half de pan uit met dit zijn mijn kinderen. Ja dat ken ik niet ruiken, tis niet alsof ze sprekend op dr leken. En uiteindelijk pakte ze dr ID. Sorry dat 17 jarigen tegenwoordig wel eens 30 lijken en andersom en dat ik te blind ben voor je eventuele rimpels maar doe niet zo lelijk als t fuckin 30 graden is en jij lekker in je hemdje loopt en wij niet.
Twee weken terug had ik t ook al met iemand uit 1984. Maar die zag er echt uit als de halve emo uit 2004 met de eastpak rugzak en zwarte stijle haar. Die deed gelukkig niet moeilijk. En de volgende dag kwam ze weer toen uiteraard niet gevraagd.
Ik werd er gister ook weer eens naar gevraagd, ik ben van 87.
Ze zei dat ik er zo jong uitzag en kon wel janken want had die ochtend nog naar botox zitten googlen
Snap oprecht die woede niet hoor. Wat boeit het nou om even je ID is te laten zien.
Haha. Zegt dit wat over jouw leeftijd?
Ben zelf ook 31 en ik haal nooit drank, de enige keer tot nu toe werd t ook gevraagd en dat was een week voor mn 30e verjaardag. T is echt lastig met die mondkapjes nu. Doe t ook niet voor mn lol.
@Frenky geniet van je jeugdige uiterlijk
Sommige mensen hebben gewoon weinig nodig om onaardig te doen.
Overdreven reactie van haar, zeker met die mondkapjes. En beter te jong geschat worden dan te oud, toch? Ik moest ooit op de trein mijn ID tonen om te bewijzen dat ik nog het voordeeltarief mocht gebruiken (tot 26 jaar). Ik was 15
Ugh ik snap ook niet waarom mensen zo gepikeerd doen als ze hun ID moeten laten zien. Kan me alleen voorstellen als je echt 35-40 bent en je bent ‘m een keer vergeten, dan is het wel kut dat je ‘t niet mee mag nemen haha, ondanks dat je veruit oud genoeg bent. Maar als je ‘m gewoon bij je hebt (zoals het hoort), boeiend
Zo’n kleine moeite om even je identiteitsbewijs uit je tas te graaien en te laten zien, waarom doen mensen zo moeilijk??
Ik vond het wel een beetje vreemd toen ik duidelijk zwanger was en ze mijn leeftijd gingen controleren maar alsnog snap ik dat er bepaalde richtlijnen zijn waar medewerkers zich aan moeten houden.
16 and pregnant is ook een ding.
Ik zou het juist fijn vinden als ze nog af en toe mijn ID zouden vragen. Dan heb ik in ieder geval nog de illusie dat ik er jong uitzie haha. Nu vragen ze het vrijwel nooit meer en voel ik me echt mega oud
Haha ja goed punt. Ik heb wel eens aan mijn moeder gevraagd of mensen zouden geloven dat ik een teen mom ben maar toen lachte ze me uit
Ze had m ook echt in een seconde.
@Luna nou kom bij mij aan mijn kassa, mijn radar is blijkbaar stuk
Je moet sowieso altijd identificatie bij je hebben, ook als je geen alcohol koopt in de supermarkt waar je hem moet tonen, dus dat heeft er dan toch weinig mee te maken. ID-kaart of rijbewijs kan ook.
Mij werd ook altijd om m’n id gevraagd als ik drank haalde. Maar sinds de mondkapjes niet meer. Nu voel ik me oud omdat de lichte rimpeltjes in m’n voorhoofd nu het enige aanknopingspunt zijn voor het schatten van mijn leeftijd haha
Ben benieuwd of het weer een keer gevraagd word als ze niet meer verplicht zijn, of dat ik echt de grens over ben qua geloofwaardig 24 lijken
Haha aw, zal wel meevallen toch. Voor mij is t echt t totaalplaatje ofzo. Kleding is ook wel een grote factor. En je lijf. Niet om te bodyshamen of iets maar deze vrouw zag er gewoon niet uit alsof ze 3 kinderen had gebaard
En mn andere voorbeeld zag er echt uit als de lokale emo puber. Was ze denk ik ook, 20 jaar terug
T is gewoon lastig en irritant.
Ik vind het niet erg om mijn ID te laten zien, het is ook lastig in te schatten en al helemaal met de mondkapjes. Wel vind ik het zo kut dat als ik hem een keer ben vergeten dat ik dan stress heb of ik het wel of niet mee krijg, zo gênant ben al bijna 30
Dit is zeker niet in Nederland?
Altijd als ik m’n id vergeet wordt ernaar gevraagd, en als ik hem wel bij me heb hoef ik hem niet te laten zien. Echt een vloek is dat
Ik kreeg dat laatst bijna niet mee bij de Jumbo omdat het al 20:00u geweest was. Die wist ook niet wat het was, haha.