Ongemakkelijke momenten #2

NOUUUUUUUUUUUUU

Ok, van jou kan ik het hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik heb perongeluk een tiktok naar de broer van @Verslapen gestuurd via de tiktok app 2 weken geleden en hij reageert nu met een tiktok terug :joy::joy::joy:

6 likes

Jullie zijn nu gewoon BFF’s take it of leave it

Neeeeee ik heb net echt de klassieker der ongemakkelijke momenten meegemaakt.

Ik ga verhuizen en mijn huisbaas kwam even kijken of er nog dingen vervangen moeten worden en zo. Nou, het is hier op het forum denk ik geen geheim dat ik best wel kinky ben haha, dus het is vast al duidelijk waar dit heen gaat. Opeens echt totaal out of nowhere trekt hij een lade open waar ik AL mijn kinky dingen in bewaar. Maar dan ook echt ALLES. Touwen. Strap-ons. Halsbanden. ALLES. En hij deed gewoon alsof er niks aan de hand was en liet die lade ook gewoon open terwijl ik aan de grond genageld stond? Whyyyyyyy :joy:

70 likes

Huh maar dat is toch ook niet ok, had die lade/kast vervangen moeten worden? Kinky spullen of niet, zou t echt niet grappig vinden als een huisbaas zomaar in je spullen loert

3 likes

(En @Baron) Nee hij wilde weten of die lade (zit ingebouwd) nog open zou kunnen als hij iets zou vervangen
 Als ik dat had geweten had ik de boel wel ff achter slot en grendel gelegd :cry:

Wow ik heb me volgens mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld dat ik er misselijk van werd, maar nu dus wel, weer een nieuwe ervaring :+1:

2 likes

Troost je maar met de gedachte dat je

1. die man nooit meer ziet en
  2. je hem een sterk verhaal hebt gegeven om semi grappig mee te doen op de volgende saaie kring verjaardag.
18 likes

Haha ja ik zie hem helaas nog regelmatig tot ik ga verhuizen (en dat duurt nog wel even), want hij is ook mijn soort van buurman :frowning: Maar inderdaad, it could be worse, in ieder geval is er zicht op die verhuizing! Wel stom want normaal ben ik helemaal voor ‘weg met schaamte’ enzo, maar in zo’n context is het dan toch wel even anders.

2 likes

Niet schamen hoor, hij is degene die zomaar een lade opentrok. Als ik de huurbaas was zou ik me juist schamen voor mijn actie!

7 likes

Misschien is het een troost dat als je er niet in thuis bent je die dingen niet snel herkent! Oké misschien een strap on nog wel maar touwen en halsbanden enzo zou ik niet gelijk denken aan seks. Dus misschien viel het hem niet eens op

5 likes

Ik zou bij andere mensen misschien wel juist denken: good for you, en mezelf ongemakkelijk voelen dat ik zo in iemands privé zit te loeren.

8 likes

Voor mijn blogdestijds heb ik ooit een behandeling gekregen bij Hannah ( huidbehandeling en producten). Ik wachte op het einde op de producten en achter de bali hing een groot schilderij van een dame die ik op Britt ( van die paarden) lijken, en dit vroeg ik dus ook aan de huidtherapeut, die me echt schaapachtig aankeek en zei dat dit Hannah was. Ik schaamde me kapot.

25 likes

Wij hebben vandaag op werk wat mensen langs die workshops geven.

Ik vraag aan een van de mannen: wil je nog iets hebben?
Hij: ja suiker.
Ik: 
 alleen suiker?
Hij: ja

Dus ik heb letterlijk alleen een bakje suikerklontjes gehaald? Omdat ik dacht dat hij misschien zelf een thermos ofzo had. Dus ik zet dat neer en toen hoor ik m later tegen een collega zeggen: is er nog koffie?

:joy::joy::joy::joy:

86 likes

Ja maar hij vraagt het ook zo bizar?

7 likes

Ik ben heel benieuwd watvoor workshop hij kwam geven. Ik hoop niets richting communicatie :joy:

15 likes

Of was het zo’n vervelende vent die niet eens normaal ergens om kan vragen? Ik heb op mijn werk ook wel eens mensen en als ik dan vraag of iemand wat wil drinken dan zijn er ook weleens types die dan reageren met “melk en suiker”. Dat is blijkbaar omhooggevallen eikeltaal voor “mag ik een koffie met melk een suiker”.

25 likes

Hahha ja en je dan gewoon van de domme houden :joy:

2 likes

@Neroli @flazeda @Drawster @Sensatie Nee het was iets kunstzinnigs, en verder ook gewoon een aardige man. Communicatie error denk ik :joy: Misschien dacht ie dat ik vroeg of ie nog koffie wilde hebben? Geen idee haha

5 likes

Haha of iets totaal randoms. Fanta met melk en suiker. Of is dit weer mijn domme humor.

9 likes

Maar als iemand vraagt ‘wil je er nog iets bij?’, dan is mijn eerste gedachte ‘huh waarbij?’ en niet ‘ik wil wel suiker in mijn koffie’

1 like