Ik was gister op mijn nieuwe werk kijken en kennis maken. Zei één van mijn nieuwe collega’s tegen degene die mij rondleidde: ow wat fijn, heb je nu een slaafje?!
Jemig, ik snap dat echt niet. Wat is het voor moeite om gewoon "Hoi welkom in ons team’ te zeggen
Ja precies… Of: wat fijn wat versterking.
Selfie aan het maken tijdens golden hour moment, zit er een man in de slootswal te vissen “zijn ze een beetje mooi geworden?”
Oeps.
Ik had een t-shirt aan mijn korte loshangende mouwen.Ik moest deze ochtend naar het ziekenhuis om bloed te laten nemen. Ik parkeer mijn auto en ik merk dat mijn bh bandjes afzakken en mijn bh losser zit dan normaal, ik trek mijn bandjes terug goed en schenk er verder gaat aandacht aan. Ik ga naar binnen en terwijl ik in de wachtzaal zit voel ik dat mijn bh los is. Ik was meteen aan de beurt dus geen tijd meer om nog naar toilet te gaan om hem vast te doen. Ik ga binnen, bloed wordt genomen, ik terug naar buiten (ik dacht ik maak het in de auto wel vast) en terwijl ik naar de betaalautomaat stap voel ik dat mijn sluiting van mijn bh uit mijn mouw van mijn t-shirt hangt, en niet een beetje maar echt uithangen…
Ik weet dus niet of iemand dat gezien heeft, hoelang het al zo was want ik ben deze ochtend ook gaan werk en maar niemand heeft iets gezegd…
Hahahaha dat blijft denk ik wel het moment dat mijn moeder het beste samenvat
@Otzi
Hahahahaha ik heb dit verhaal laatst nog aan vriendinnen verteld maar kon helaas het bericht zelf niet meer vinden (egf sowieso)
Er is bij ons een nieuwe vrouw aangenomen van 19 om wat ondersteunende taken over te nemen en mijn baas noemde haar (niet in haar gezicht hoor) een typgeit. En dan vraag ik me ook weer af of hij dat ook zou zeggen als het een man was van 19
Maar dan nog, slaat toch nergens op!
Ik kon het ook niet laten om even aan te geven dat ik op dit moment binnen de organisatie een grotere verantwoordelijkheid dan de huidige collega heb.
Ik was gister in de stad en de medewerker vroeg van een afstand of ze of ze ons kon helpen maar dat hoefde niet. Nadat ik wat had uitgezocht had ik toch een vraag. Dus ik ook van een afstand wat roepen naar de plek waar zij stond. Maar ik kreeg geen reactie. Bleek dat zij even weg was gelopen en ik tegen een poster aan het praten was.
Mijn man en ik zijn thuis aan het werk, ik liep even naar beneden om een banaan te pakken (hij werkt aan de keukentafel), dus ik zeg tegen hem ‘ik kom even lekker een naantje pakken’ (we hebben de verkleinwoorden van onze kinderen overgenomen, super irritant maar vandaar dat ik een banaan dus zo noem). Hoor ik op de achtergrond gelach, was mijn man dus handsfree aan het bellen met een collega. Fijn dat hij even een heads up geeft
Ik las het de eerste keer in je bericht ook, so you’re not the only one
Jep ik ook
Of je wel goed bij je hoofd was vanwege de boodschappen die je kocht?
Nee maar ik las het ook fout in jouw bericht
Hahaha ik zie dit dus gewoon helemaal voor me, dat er ineens zo’n dokter aan komt lopen: mevrouw komt u even mee naar achter?
‘Uw scangedrag is abnormaal, we maken ons zorgen over uw gesteldheid’
Ik heb een lekkage, dus er waren twee schade experts om de schade op te nemen. Ze moesten o.a. een stuk van m’n vloer en ondervloer weghalen en daar hadden ze een stanleymes voor nodig. Toen ik ging verhuizen had ik een best wel grote en zware geleend van een vriend van me, dus ik zei: joe, ik heb wel een stanleymes in m’n berging, moment! Dus ik zoeken, maar toen bedacht ik me ineens, wacht ik heb die maanden geleden in m’n tas gestopt om terug te geven, maar dat had ik nog niet gedaan. Dus ik pak m’n tas van tafel waar die mannen naast staan en pluk dat enorme mes uit m’n tas. Pas toen ik de geschokte gezichten van die mannen zag, besefte ik dat mijn tas een gekke plek was om dat mes te bewaren. Toen stamelde ik iets van ‘Haha voor noodgevallen ’ en deden we maar of er niks was gebeurd.
Niet perse ongemakkelijk maar wel een beetje dom. Ik stond een tijdje terug te wachten op de tram, vervolgens komt er een tram aangereden met als opschrift “Lestram”. Ik vroeg me dus af waar dat lag en appte mijn vriend met: weet jij waar Le Stram precies is?? Toen ik het gestuurd had bedacht ik me dat dit natuurlijk “les-tram” was.
Oh ik heb heel vaak dat als ik samen met iemand ben en we worden begroet, en degene met wie ik ben (hetzij een vriendin, collega, you name it) begroet al, dat ik dan vergeet ook te groeten. En dat ik dan later ook denk, oh dat was best asociaal, want moet diegene nu wel niet van me denken
Heel wat jaren terug vroeg mijn stagebegeleidster of ik ook die avond nog naar school kwam. Want de kinderen zouden komen eten op school en ze was mij vergeten te vragen. Heel chaotisch allemaal, maar ik wilde wel komen.
Nou goed, ik had thuis mijn fijne, groene, hoodie aangetrokken, verder geen aandacht aan mijn uiterlijk besteed en ging die avond weer met de trein terug naar mijn stageschool.
Toen ik de klas binnenkwam, zag ik mijn stagebegeleidster in hele mooie kleren en ze keek verschrikt naar mij.
Ze was vergeten te vertellen dat het een kerstdiner was…