Klopt volgensmij zij zat met haar ouders ergens recht voor het podium. Ze kon hierdoor niet de orkestbak inkijken. De dirigent stond op een verhoging dus zijn armen kwamen er soms boven uit. Vriendin in het verhaal was toen 14 jaar en het was haar eerste musical ervaring. Ze had toen ook geen idee dat daar überhaupt een orkestbak zat xD. Het was trouwens in het Circus theater Scheveningen.
Oooh zoiets had ik ook ooit een keer op m’n vorige werk. Ik werkte toen op een terrein met verschillende woonvoorzieningen voor mensen met psychiatrische/verslavingsproblematiek. Er was helaas een bewoner overleden en de dienst werd gehouden op het terrein. Na de dienst stonden we nog met een paar bewoners, collega’s en de uitvaartverzorger na te praten. Vraagt de uitvaartverzorger geïnteresseerd aan een collega op welk huis hij op het terrein woont…
Hahahaha ik ken de locatie. Hoe is het je gelukt?
Ik ben blij dat ze me kennen en ik mijn pas kan gebruiken
Hahaha wat een heerlijke hilarische verhalen! Ik heb dat eens met een vage vriendin gehad, dat ik tegen haar zei, ken je die ene gozer, die engerd, wij noemen hem vieze Joost? Zegt ze, ja dat is mijn broer
Had ik kunnen weten, ze hadden precies hetzelfde haar, nogal specifieke kleur. Ze moest gelukkig lachen en zei ik vind hem ook niet leuk😆
Ik zou ook lachen als iemand dat zei over mijn broer . Vond het stuk ongemakkelijker toen een klasgenoot vroeg wie die lekkerding is over mijn broer
Door terug terug te lopen naar de afdeling waar ik iemand ken (was zeg maar in die gang voor die receptie).
Sindsdien neem ik ook altijd een pieper mee
Ging nog even een pakketje wegbrengen voor ik de stad in ging. Toen ik de zaak uitliep (waar gelukkig niemand was) zei de medewerkster dat m’n jurkje niet goed zat aan de achterkant. Was blij dat ze dat zei anders had ik in m’n blote arie door de stad gelopen 🥲
Ik heb onder een trouwfoto gereageerd dat het zo’n leuke foto was zo samen met haar vader.
Het was de bruidegom.
Ik voelde me zo lomp ze had wel gezegd dat haar vriend ouder was maar ik dacht niet aan een 60 plusser bij iemand van 28.
Ik ben nu dus ook geblockt
Hoe reageerden ze bij jou?
Nee, is een oud collega, Verder ook geen contact mee.
Hier moest ik gister ineens weer aan denken toen ik allemaal mensen zag varen.
Toen ik 16 was en net met mijn vriend had gingen we een rondje varen op hun boot. Was rond zijn verjaardag en heel de tuin zat vol met familie en vrienden. Hele boot vol en wij zouden achter in zitten bij de motor. Vraagt mijn vriend als ik naar achter wil stappen, omdat hij de motor aan wil zetten. Ik zet letterlijk 1 stap naar achter en blijf staan, hij trek de motor aan en zijn elleboog komt vol in mijn oog. Ik wil het liefst super hard huilen en probeer het tegen te houden want die hele familie staat daar. Dus zeg oh ja kan gebeuren. Het deed geen pijn. Heb vervolgens nog een tijdje rond gelopen met een blauw oog. Mijn vriend heeft zich tig keer verontschuldigt en dat hij beter had moeten kijken als ik wel ver genoeg naar achter stond.
Ik was gisteren aan het werk in de horeca en een (leuke) buurjongen kwam eten met zijn familie op het terras. Nu zaten ze met een grotere groep aan een tafel vlakbij een grote paal met een parasol die open stond (zo een grote die in de grond vastzit, dus niet van die ijszaak parasols). Alle drankjes neergezet en wou weglopen, maar terwijl ik me omdraaide en begon de andere kant op te lopen knalde ik met mijn lege dienblad keihard tegen die paal . Je hoorde ook nog ‘DINGGG’ omdat het een metalen paal is. Hun keken ook echt judgy van wat doe jij!?! waarna ik snel wegdraaide (wat ook raar werd als een soort ballerina
) en wegliep. Nog geluk dat mijn dienblad verder leeg was, maar weet nu al dat ik elke keer dat ik deze gast voorbij zie lopen ga denken aan dit moment
Wat genant! En gewoon dat niemand even ballen toonde en naar je toeliep van joh eh is dit de bedoeling want ik zie je bh. Maar goed je hebt nu wel een leuk verhaal te vertellen natuurlijk Is ook wel iets waard ^^
Toen ik ongeveer 20 was gingen mijn vriend en ik naar slagharen. Toen het begon te regenen zijn we om de tijd de vullen naar het filmtheater gegaan om een korte film te kijken. Schijnbaar in 4D en het moment dat het 4D effect water met wind uit de stoel voor ons kwam begon ik als enige in de zaal kei hard te gillen. Zaten achteraan en ik zag de hele zaal omkijken. Toen de film was afgelopen ben ik zo snel mogelijk weg gelopen, in de hoop dat niemand mij zou herkennen.
Ik was een weekendje weg met mijn vriend. We hadden een hotel geboekt. Voordat we uiteten zouden gaan ging ik nog even douchen. Ik droogde mij af en legde toen de handdoek op de grond. Toen heb ik de handdoek weer opgepakt, want mij billen waren gewoon nog niet droog genoeg . Dus ik mijn billen afdrogen en opeens schrik ik! De witte handdoek was niet meer zo wit! Zat dus echt een grote bruine streep op. Ik keek er geschrokken naar en dat echt WTF! Ik had nergens last van dus dacht huh… is dat poep!!! En daar kan je maar op één manier achterkomen. Dus ik eraan ruiken en godzijdank het was dus chocolade
. Ik loop naar mijn vriend, die op bed ligt, en laat de handdoek zien. En zeg is echt geen poep! Maar dit kan ik toch niet zo laten liggen?! xD En toen merkte mijn vriend op dat het ook op mn rug zat. Ik keek in zo mega spiegel en zag niks op mn rug… wel bij mijn bil!!! Hij zei expres rug, omdat bil met poep-wat-dus-chocolade-was toch ongemakkelijk vond.
Kon alleen maar denken stel je voor dat hij die bruine smurrie op mijn bil zag en niks wist over een handdoek met gesmolten chocolade . De chocolade was trouwens van een kitkat die mijn vriend had gegeten. En blijkbaar had hij chocolade geknoeid op de badkamervloer.
Ik heb trouwens eerder zo moment gehad van is het poep of chocolade?! . Ik had ijs op met chocolade stukjes en ik lag lekker op de bank met de katten. Zag ik dus nog zo chocoladestukje liggen op de bank. Slim als ik was pakte ik een stuk keukenpapier om het op te pakken. En dacht nog… zou ik het opeten?.. en toen rook ik eraan en ging ik bijna over mijn nek, want het was dus kattenstront
Dat laatste had ik dus pas ook. Was het ook poep
Zo goor!! Ik had ook echt geen kattenstront verwacht dus had mijn neus er super dichtbij . Sinds dat gebeurt is vertrouw ik ook geen enkel stukje losliggende “chocolade”
Ik was klaar met douchen en had iets nodig uit de woonkamer. Ik liep daar dus heen een was naakt. Deed ik de deur open en toen zat m’n dochter daar met haar vriendinnetje op de bank. Die had ze blijkbaar binnen gelaten terwijl ik onder de douche stond. Was niet heel heel erg maar wel een beetje gênant.
Enkele dagen geleden ging ik naar een kleine supermarkt in de buurt. In de zomer werken er veel studenten. Ik ga naar de kassa en het meisje aan de kassa vraagt iets dus ik antwoord haar, met mondmasker op dus zal misschien niet zo duidelijk verstaanbaar geweest zijn voor haar en ze zegt ‘ooooh okay’
Dan moet ik betalen en zegt ze ‘it is 4 euros, will you pay with the card?’ Dacht ze dus dat ik engels sprak
En in plaats van een normaal antwoord te geven zeg ik ‘euh yes with the card please’
Vandaag kom ik aan de kassa ‘Oh hi, it’s you again, I recognize you!’
Echt mijn vriend deed het bijna in zijn broek van het lachen toen we buitenkwamen maar ik durfde er gewoon niet op te reageren, dacht dat zij zich helemaal ging schamen dan. Maar ja het is de supermarkt in het dorp waar ik wel wat medewerkers ken en ook heel wat andere klanten dus ik hoop maar dat haar vakantiejob snel voorbij is