Ongemakkelijke momenten #2

Ik heb weleens van the Bank of Georgia gehoord/gelezen en dacht ook echt dat het een Amerikaanse bank was in Georgia/Atlanta. Weer wat geleerd! :yum:

3 likes

Ik vind het echt stom als Engelstalige mensen in een ander land (ik ga er even vanuit dat dit in Nederland was) het hun native gesprekspartner (die moeite doet om ze tegemoet te komen in hun eigen taal) het kwalijk nemen als er misverstanden ontstaan. Ga zelf eens moeite doen denk ik dan.

10 likes

Hahahaha dat pompgeluid😂 dan voel je je ook echt zo verantwoordelijk voor die kutstoel terwijl je geen idee hebt hoe die werkt.

5 likes

Omg ik ben zo stom soms. Ik belde om een pizza te bellen. Bij bellen zeg ik altijd ‘Hallo, met Voornaam’

Nu bestelde ik mijn pizza en zei ik, ‘dat op Achternaam’
En hij zo ‘Ja ik had al Voornaam erbij geschreven’
Ik, super verontwaardigd tegen hem: ‘Huh hoe weet jij mijn naam???’
Hij ‘Uh, dat heb je daarnet gezegd
’
Gelukkig moest hij ook lachen haha

52 likes

Laatst ging een gesprek met kennissen over een kerk hier in de buurt en daar schijn je blijkbaar te kunnen eten op bepaalde dagen als je weinig geld te besteden hebt. Goed initiatief btw. En toen zei iemand: je krijgt zelfs een toetje. Waarop ik zei: als het maar niet zo’n vieze jostie is.

Ik bedoelde dus een hostie. :upside_down_face:

28 likes

Gister rond 22:00 belde er iemand aan via de intercom. Dus hij: pakketje! En ik zo: ik heb niks besteld, waar is het van? En hij zei: Otrium. Ging nog steeds geen belletje rinkelen. Dus ik gaf hem best een hard time, dacht dat hij probeerde binnen te komen ofzo. Ineens realiseerde ik dat ik wel iets had besteld. Ging met schaamrood op mijn kaken naar beneden. Heb wel 100 x sorry gezegd, maar hij begreep het wel.

14 likes

31 likes

Bij de sleuteloverdracht kwam ik met gigantische aandrang dat huis binnen, nĂšt de rit volgehouden met samengeknepen billen, dus ik ben na het voorstellen DIRECT de gehorige wc ingedoken en zat daar 10 min terwijl er drie mensen op me wachtten 3m verderop. Ik ging echt dood van schaamte, omdat het zo duidelijk was dat ik daar uitgebreid zat te schijten.

Hopelijk wordt jouw ervaring beter.

71 likes

Had een borrel van werk, maar een vrij nette borrel waar ook andere bedrijven voor waren uitgenodigd die ik verder niet kende. Echt gepland om te netwerken (:nauseated_face:). Nou toen wilde ik ff plassen, trek de deur open, zit daar zo’n oude man van het advocatenkantoor naast ons. Met z’n broek op de enkels en in een flinke poepgeur. Maar ik schrok en was net te ver van de deur gaan staan en wilde ook niet dichterbij komen dus ik stond te wachten tot hij zelf de deur dicht zou trekken
 maar hij deed het ook niet en daardoor wilde ik het minder ongemakkelijk maken waardoor ik een heel verhaal ophield. Zo’n geratel van oh oeps kan gebeuren nou haha wat ongemakkelijk dit ja haha nou dit slot is ook vervelend hĂš ja haha je ziet niet dat er iemand op zit ook, ik ga wel even boven naar de wc daar heb je ook toiletten ja die zijn schoner ook nog, okĂ© nou okĂ© doeei
:weary:

104 likes

Nu kun je m wel een LinkedIn verzoek sturen

37 likes

Bedoel je nou gewoon zo’n zwart dopje? Of echt het ventiel zelf? Zonder dopje gaat prima. Ik ben wel benieuwd hoe een gebarsten ventiel eruit ziet.

1 like

Een paar dagen geleden was ik in Zuid-Frankrijk met de auto en ik moet altijd op de meest ongelukkige momenten plassen.

We hadden een flink stuk gereden en waren op het laatste stuk geen toiletten meer tegengekomen, maar we waren bijna in Saint-Tropez dus dacht dat het wel goed zou komen.

Ondertussen piste ik bijna in m’n broek toen we daar aankwamen, maar naast de parkeerplaats stond zo’n automatisch toilet waar je 50 cent in moet doen en die zichzelf reinigt, ideaal.

Ik doe 50 cent in dat ding, de deur sluit en ik trek mijn ondergoed naar beneden. Voelde al bijna die opluchting die je hebt als je heel lang je plas hebt opgehouden.

Gaat opeens die fucking schuifdeur open en sta ik oog in oog met een man die in de rij staat voor het toilet!

Met één hand probeerde ik me te bedekken en tegelijk de deur weer dicht te trekken met mijn andere hand, maar dat ging dus helemaal niet.

Er zat niets anders op dan uit het hokje te gaan, want deur ging niet meer dicht en ik kon moeilijk voor die man zijn neus gaan zitten plassen.

Ik dus dat ding uit, deur sluit zich en het reinigingsprogramma start. Weer op zoek naar nog een 50 cent muntstuk. Heb ik alleen maar 2 euro en dat accepteerde dat ding niet. Dacht dat ik dood ging.

Vriend komt terug van parkeermeter, heeft ook geen 50 cent. Heb toen gejankt van frustratie en nodig moeten plassen.

Dacht toen dat ik even snel in een steegje kon (ja sorry, maar moest zó nodig), roept m’n vriend dat er mensen aankomen en pis ik half in m’n broek.

Wat een drama. Uiteindelijk wel een ander toilet gevonden.

31 likes

Oh gek want zo’n dopje is voor voorkomen van viezigheid in je ventiel, maar meestal zorgt het niet geheel voor afsluiting oid. Klinkt alsof het ventiel zelf stuk is. Of je fiets sowieso :rofl: Ik haat dat ook hoor. Ben nog steeds een nieuwe (tweedehands) fiets kopen aan het uitstellen.

2 likes

:sob: kon je niet tegen die man schreeuwen ROT OP

Dat zou mijn automatische reactie zijn denk ik

6 likes

Haha nee ik had niet echt de tegenwoordigheid van geest om dat te doen. Hij bleef ook zo awkward staan, probeerde niet te helpen met de deur oid, zei helemaal niets. :sob::sob::sob:

1 like

En dat met zo’n uurloon? Ik had verwacht dat jij op zijn minst een of andere fancy stalen ros had :hushed:

3 likes

Vind ik eigenlijk best
weinig

3 likes

Ja ik had eigenlijk ook meer verwacht. Maargoed alsnog wel een lekker bedrag op zich natuurlijk

Was vast een Zwitser #sociopaat

3 likes

Ik wil die een na laatste adopteren :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Wat een knapperd :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: