Ongemakkelijke momenten #2

Ik zit in een rustige docentenkamer en wilde net ff m’n bh goed trekken. Hij ontglipte me en je hoorde echt zo’n

hqdefault (1)

Eigenlijk gewoon een spank geluid.

Heb tranen in m’n ogen van het lachen, maar mensen keken zo raar om, gelukkig zagen ze me niet die bh rechtleggen.

31 likes

Ik mail al een tijd met een klant, een zij hebben bij de aanhef vaak ‘Hi Nova’
Dus ik gebruik zelf ook altijd ‘Hi klant’
Nu zaten blijkbaar mijn vingers schreef op het toetsenbord en had ik er er ‘Jo klant’ van gemaakt…
:expressionless:

70 likes

Mijn telefoon leeft nog niet helemaal in de coronatijd. Het woord ‘testuitslag’ was m helaas niet bekend. Maar moest nou echt DIT alternatief gebruikt worden?? Een collega van mij was getest en ik was op veel minder dan 1,5 meter bij hem in de buurt geweest. Dus ik wilde even weten of ik nou ook moest testen.
Wat ik wilde typen: hé heb je je testuitslag eigenlijk al?
Wat ik verstuurde omdat ik mijn bericht niet nakeek: hé heb je je testikels eigenlijk al?
Gelukkig betrof het mijn favoriete collega met wie ik sowieso altijd heel rare humor heb en kon hij hier keihard om lachen. Maar toch, why?? :joy: :joy:

101 likes

Ik stond in de winkel een topje te passen en ik was zwaar gefrustreerd over mijn te grote borsten, dus ik stuurde een hele rant naar mijn vriend over dat ze te groot zijn en dat ik niet eens iets aankan met een beetje decolleté zonder meteen op een prostituee te lijken, inclusief foto van te veel decolleté. Daarna wou ik ook nog even klagen bij mijn vriendinnen, stuur ik het per ongeluk ook door naar een mannelijke collega :thumbsup:
Had het vrij snel verwijderd maar hij kwam ook online en zei heel lief “niets gezien:)” maar alleen daarom denk ik al dat ie het dus wel gezien heeft hahaha kill me

56 likes

Ik vind het best een goede reactie. Denk dat ik er blij mee zou zijn ook al heeft ie het wel gezien. Hij begrijpt duidelijk dat jij het hem niet wilde sturen. Tenzij ie nu natuurlijk creepy naar je gaat grijnzen ofzo.

32 likes

Nee is zeker een goede reactie haha, het is ook echt een schatje en hij zou sowieso voor mij al doen alsof ie het nooit gezien heeft haha!

7 likes

Omg wat kut maar wat een top collega om zo te reageren.

31 likes

Ongemakkelijk moment van vriend: we waren op de verjaardag van m’n ouder en toen sloeg hij m’n zus in het voorbij lopen op haar kont omdat hij dacht dat ik het was, whaha :rofl::rofl::rofl:

97 likes

Hahaha, dit doet me denken aan een grappig verhaal.
Een vriend van mijn ouders wilde zich laten steriliseren en toen hij op de operatiekamer lag en onder narcose werd gebracht, verloor hij vlak voor hij wegzakte even de controle over zijn ledematen, waardoor hij random een arm opzij zwaaide. Daarbij sloeg hij precies een van de aanwezige verpleegsters op haar kont.
Zij zei toen: ‘Nou, meneer De Jong, gezien de aard van uw ingreep bent u voorlopig niet echt in de positie om avances te maken.’:joy:

88 likes

Hahaha hoe reageerde je zus?

4 likes

Ze riep iets van WOW, en een ongemakkelijke whahaha… erachteraan.
En m’n vriend werd super rood. Aaaw :rofl:

4 likes

Haha dit doet me denken aan iets wat ik eens op m’n werk had.

Een collega waarmee ik bevriend ben begroette me, en wilde me een soort amicale klap op m’n rug geven. Ik ben alleen best lang, en hij is juist wat kleiner. Dus dat werd ook onbedoeld een klap op m’n kont, midden in een volle ruimte. Hij zei toen iets van “ohja dat zit bij jou een stukje hoger” :joy:

24 likes

Stond vandaag met mijn buurvrouw in de lift. Ze moest hoesten en liet hierdoor een scheet. Deed maar alsof ik niks door had, ze moest er ongemakkelijk van grinniken.

40 likes

Wij zijn op vakantie en hadden een auto gehuurd via het hotel, moesten op een bepaald tijdstip bij de rotonde bij ons hotel staan en dan werden we opgepikt en meegenomen naar het autoverhuurbedrijf, aan de rand van de stad.

Dus wij staan daar, komt een soort caddy aan, die jongen erin kijkt naar ons en maakt vragend een stoort stuur-beweging in de lucht naar ons, vriend doet bijrijdersportier open, wisselt drie woorden (kon ik niet verstaan door lopende motor) en stapt in, dus ik stap achterin in.

Zegt m’n vriend na 1km ofzo ineens: this is for the cars right? Not for bikes? En die jongen in slecht Engels: yes yes motorbikes! En mijn vriend: no we have rented a car. En die jongen: no not car, motorbike! :grimacing:

(M’n vriend had blijkbaar op de telefoon van die gast, die zo op het dashboard geklikt zat en op Whatsapp stond, gelezen dat die jongen naar iemand stuurde dat ie de mensen ging ophalen voor de motorbikes.)

En toen snapte die gast het ineens, begon ie zelf kei hard te lachen, deed ie weer die stuur-beweging in de lucht, met een soort “met je hand gas-geef-beweging” en zegt: this is motorbike, not car, hahaha! Haha echt alsof wij super dom waren dat we dat niet goed begrepen hadden. :joy:

Maar goed, een paar minuten later heeft ie ons op dezelfde plek waar we instapten weer eruit gezet. We hebben hem maar bedankt for the ride. :woozy_face:

49 likes

Oh dit doet me ergens aan denken! Jaren geleden woonden we in een appartementencomplex met vrijwel alleen maar ouderen. Er was 1 stokoude buurvrouw, ik noem haar even Toos, die alleen was en het wel gezellig vond als ik eens kwam eten bij haar. Op een gegeven moment stond ze (onbedoeld) ook echt flink scheten te laten, en ik dacht “negeer t maar uit fatsoen”. Maar toen zei ze zelf “nou nou Toos toch” en toen wist ik niet wat ik moest zeggen? :sweat_smile:

34 likes

Hahaha heerlijk! Arme toos

4 likes

Die scheet verhalen doen mij denken aan een date. We waren in een restaurant aan het eten en op den duur Zaten alleen wij er nog en een een groep vrienden. Ik had al een paar keer een vreemde geur geroken maar dacht het zal wel. Liep opeens een vriend weg. Daarna nog een. En de rest begon ongemakkelijk te lachen en te zeggen oooh dit kan echt niet. Niet goed dit.

Wij hadden ondertussen ook wel door dat die lucht daar wel weg moest komen. zeiden ze ook nog tegen ons sorry hoor. Echt stinken dat het deed. En een man bleef maar stoïcijns met een rode kop voor zich uit kijken. Die verraadde zichzelf.

3 likes

Ugh ik had 1 vet ongemakkelijke foto in de werk groepsapp gezet (moest naar vrienden), toen reageerde mijn leidinggevende gelijk met ‘wat zie ik hier… :slightly_smiling_face:’ dus ik die foto gelijk verwijderen, DACHT IK. Ik reageerde nog met haha oeps foutje.

Appt mijn collega mij een paar uur later privé over die foto. Dus hij staat nog in de app. Blijkbaar heb ik uit paniek de foto alleen voor MIJZELF verwijderd en niet voor iedereen. En nu zie ik 'm ook niet meer staan dus kan 'm niet alsnog verwijderen 🥲 voorlopig nog maar ff thuiswerken
17C51C85-8763-442B-BF54-80CADD2DBEEE

55 likes

Die functie is ook gewoon zo irritant! Dan wil je in paniek iets verwijderen en kies je de verkeerde optie. :sob: Wie verzint zoiets.

11 likes

Hahahaha ben wel benieuwd wat voor soort foto het dan is als je het zo beschrijft. Wil je dat delen (niet de foto maar wat voor soort) of hou je dat liever voor je?

1 like