Ongemakkelijke momenten #2

Oooooo wat een knapperd :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik denk dat het halve forum wel een keer een middagje wil konijnen knuffelen bij jou :heart_eyes:

Ohhh die eerste heeft je eyeliner gepikt!

En die in het derde hok op z’n bedje :heart_eyes:

1 like

Nee ik HAAT konijnen

2 likes

Hahaha daarom zei ik al expres het halve forum :joy:

1 like

Omg ik wil een konijn! :pleading_face:

1 like

Jaa @inezweski zou dat kunnen en zo ja, in welke provincie woon je haha?

On topic: ik zag gister een jongen waarmee ik een (hele slechte :joy:) one night stand heb gehad, ik was met mijn vriend en hij met zijn vriendin. Gelukkig gaf hij geen blijk van herkenning. We zaten in dezelfde trein, vlak bij elkaar. Toch wel ongemakkelijk

10 likes

Hahaha komt goed!

1 like

Ik zit in een rustige docentenkamer en wilde net ff m’n bh goed trekken. Hij ontglipte me en je hoorde echt zo’n

hqdefault (1)

Eigenlijk gewoon een spank geluid.

Heb tranen in m’n ogen van het lachen, maar mensen keken zo raar om, gelukkig zagen ze me niet die bh rechtleggen.

31 likes

Ik mail al een tijd met een klant, een zij hebben bij de aanhef vaak ‘Hi Nova’
Dus ik gebruik zelf ook altijd ‘Hi klant’
Nu zaten blijkbaar mijn vingers schreef op het toetsenbord en had ik er er ‘Jo klant’ van gemaakt

:expressionless:

70 likes

Mijn telefoon leeft nog niet helemaal in de coronatijd. Het woord ‘testuitslag’ was m helaas niet bekend. Maar moest nou echt DIT alternatief gebruikt worden?? Een collega van mij was getest en ik was op veel minder dan 1,5 meter bij hem in de buurt geweest. Dus ik wilde even weten of ik nou ook moest testen.
Wat ik wilde typen: hé heb je je testuitslag eigenlijk al?
Wat ik verstuurde omdat ik mijn bericht niet nakeek: hé heb je je testikels eigenlijk al?
Gelukkig betrof het mijn favoriete collega met wie ik sowieso altijd heel rare humor heb en kon hij hier keihard om lachen. Maar toch, why?? :joy: :joy:

101 likes

Ik stond in de winkel een topje te passen en ik was zwaar gefrustreerd over mijn te grote borsten, dus ik stuurde een hele rant naar mijn vriend over dat ze te groot zijn en dat ik niet eens iets aankan met een beetje decolleté zonder meteen op een prostituee te lijken, inclusief foto van te veel decolleté. Daarna wou ik ook nog even klagen bij mijn vriendinnen, stuur ik het per ongeluk ook door naar een mannelijke collega :thumbsup:
Had het vrij snel verwijderd maar hij kwam ook online en zei heel lief “niets gezien:)” maar alleen daarom denk ik al dat ie het dus wel gezien heeft hahaha kill me

56 likes

Ik vind het best een goede reactie. Denk dat ik er blij mee zou zijn ook al heeft ie het wel gezien. Hij begrijpt duidelijk dat jij het hem niet wilde sturen. Tenzij ie nu natuurlijk creepy naar je gaat grijnzen ofzo.

32 likes

Nee is zeker een goede reactie haha, het is ook echt een schatje en hij zou sowieso voor mij al doen alsof ie het nooit gezien heeft haha!

7 likes

Omg wat kut maar wat een top collega om zo te reageren.

31 likes

Ongemakkelijk moment van vriend: we waren op de verjaardag van m’n ouder en toen sloeg hij m’n zus in het voorbij lopen op haar kont omdat hij dacht dat ik het was, whaha :rofl::rofl::rofl:

97 likes

Hahaha, dit doet me denken aan een grappig verhaal.
Een vriend van mijn ouders wilde zich laten steriliseren en toen hij op de operatiekamer lag en onder narcose werd gebracht, verloor hij vlak voor hij wegzakte even de controle over zijn ledematen, waardoor hij random een arm opzij zwaaide. Daarbij sloeg hij precies een van de aanwezige verpleegsters op haar kont.
Zij zei toen: ‘Nou, meneer De Jong, gezien de aard van uw ingreep bent u voorlopig niet echt in de positie om avances te maken.’:joy:

88 likes

Hahaha hoe reageerde je zus?

4 likes

Ze riep iets van WOW, en een ongemakkelijke whahaha
 erachteraan.
En m’n vriend werd super rood. Aaaw :rofl:

4 likes

Haha dit doet me denken aan iets wat ik eens op m’n werk had.

Een collega waarmee ik bevriend ben begroette me, en wilde me een soort amicale klap op m’n rug geven. Ik ben alleen best lang, en hij is juist wat kleiner. Dus dat werd ook onbedoeld een klap op m’n kont, midden in een volle ruimte. Hij zei toen iets van “ohja dat zit bij jou een stukje hoger” :joy:

24 likes