Wij zijn op vakantie en hadden een auto gehuurd via het hotel, moesten op een bepaald tijdstip bij de rotonde bij ons hotel staan en dan werden we opgepikt en meegenomen naar het autoverhuurbedrijf, aan de rand van de stad.
Dus wij staan daar, komt een soort caddy aan, die jongen erin kijkt naar ons en maakt vragend een stoort stuur-beweging in de lucht naar ons, vriend doet bijrijdersportier open, wisselt drie woorden (kon ik niet verstaan door lopende motor) en stapt in, dus ik stap achterin in.
Zegt m’n vriend na 1km ofzo ineens: this is for the cars right? Not for bikes? En die jongen in slecht Engels: yes yes motorbikes! En mijn vriend: no we have rented a car. En die jongen: no not car, motorbike! 
(M’n vriend had blijkbaar op de telefoon van die gast, die zo op het dashboard geklikt zat en op Whatsapp stond, gelezen dat die jongen naar iemand stuurde dat ie de mensen ging ophalen voor de motorbikes.)
En toen snapte die gast het ineens, begon ie zelf kei hard te lachen, deed ie weer die stuur-beweging in de lucht, met een soort “met je hand gas-geef-beweging” en zegt: this is motorbike, not car, hahaha! Haha echt alsof wij super dom waren dat we dat niet goed begrepen hadden. 
Maar goed, een paar minuten later heeft ie ons op dezelfde plek waar we instapten weer eruit gezet. We hebben hem maar bedankt for the ride.