Heb trouwens nog wel een ongemakkelijk moment van een aantal jaar geleden. Hier moest ik laatst aan denken omdat ik de bewuste moeder weer zag. Mijn zoontje zat op zwemles bij zwemschool Sandra (is een zwemschool in Den Bosch). Ik was daar al een langere tijd niet tevreden over maar om dan over te stappen naar een andere zwemschool doe je niet gauw omdat je kind dan toch weer een stapje terug moet beginnen en voordat je uberhaupt je A diploma hebt duurt het al super lang. Die Sandra zelf was ook helemaal niet leuk. Altijd super serieus, kon bijna nooit een lachje vanaf (sorry als iemand die zwemschool kent of haar kent, dit is puur mijn ervaring). Haar personeel was trouwens wel heel vriendelijk. Maar als ik me dus weer een keertje irriteerde dan noemde ik die die zwemschool altijd zwemslet Sandra ipv zwemschool Sandra. Dit had mijn zoontje een keer gehoord. Toen kwam er een keer een kindje spelen die nog nooit bij ons had gespeeld. De moeder van dat kindje kwam het kind ophalen en toen hadden we het over zwemles. Ik vertelde dat ik niet tevreden was en toen zij vroeg waar mijn zoontje zat antwoorde die ja ik zit bij zwemslet Sandra. Ik dacht oh kut en mijn hart ging al sneller en toen zei ik zo iets van: naam zoon, wat zeg jij nou? Dat mag je helemaal zeggen. Zegt die: ja mama dat zeg jij toch ook altijd. Ooh het was zo ongemakkelijk. Die moeder keek mij aan en ik kon wel door de grond heen zakken. Dat kindje en mijn zoontje hebben nooit meer afgesproken. Ik weet nu dus niet of dat uiteindelijk kwam omdat ze echt geen klik hadden of dat het daardoor kwam. Ik dacht bij mezelf: nou goede 1e indruk weer AmazoneSlash!
Waarom zwemslet?
Geen idee, dat bekte gewoon lekker
Pfft nou als een moeder van een klasgenootje van mijn zoon dit zou zeggen zou dit voor mij een bevestiging zijn dat we vriendinnen gaan worden
Zou wel mooi zijn als zwemjuf Sandra uit Den Bosch dit nu leest 
Ik kan niet slapen en nu lig ik in bed stuk te gaan om zwemslet Sandra 

Nou van mij mag ze het lezen hoor hahaha want ik ben echt klaar met die zwemschool. Ze zal het wel leuk vinden dat ik door haar nog een ongemakkelijk moment had hahaha. Ik ben uiteindelijk toch nog weg gegaan en als ze het volgende leest weet ze waarschijnlijk precies wie ik ben. Ik had van een van haar personeelsleden een mail had gekregen dat mijn zoontje op mocht voor zijn A. Voordat je op mocht moest je bepaalde dagen komen zwemmen en natuurljjk weer 200 of nog wat euro betalen. Door mijn bevalling van mijn 2e die een huilbaby was had ik dat gemist en wilde mijn zoontje aanmelden voor het volgende afzwemmen en toen zei zij in een keer dat hij niet af mocht zwemmen omdat hij niet goed genoeg was voor zijn A?! Terwijl ik bewijs had in mijn mail. Dat werd een welles nietes gesprek en toen heb ik toch de keus gemaakt om weg te gaan. Ik dacht ik hou de eer aan mezelf en stuur haar nog een nette mail dat ik het jammer vond dat het zo gegaan was en dat ik haar personeelslid wilde bedanken voor de leuke zwemlessen en daar heb ik nooit meer wat op gehoord.
Kun je het gordijn niet dichtdoen?
OH dit is zo herkenbaar 
Wij hebben maanden iemand aan het werk in de tuin (!!) en ik heb echt uuuuren druk zitten doen achter mān laptop terwijl ik vrij had.
En laatst hadden we schilders voor de buitenkozijnen in mān vakantie, dus ik dacht: fuck deze shit, ik ga lekker op de bank chillen.
Kwam die vent zich dus constant met me bemoeien, en zei hij zelfs: āNou, in de benen, jongedame!!ā 
In de benen voor wat? Ik kan me goed voorstellen dat dat heel vervelend voelt, als je vakantie hebt en je zo op je vingers gekeken wordt.
Ik denk niet dat een schilder erg onder de indruk is van drukdoenerij achter een laptop terwijl hij buiten staat te ploeteren.
De gang tussen tikken op een laptop en op de bank liggen is niet erg groot 
Gewoon lekker ownen dat je geen klote te doen hebt hoor.
Dit klinkt echt geweldig. Leef jij in een Disney film?
Ik herinner me een keer op een vlucht naar Mexico dat er iemand naar de wc ging en diegene zat er enorm lang op.
Mensen die dicht bij de wc zaten, stonden ineens op en liepen naar voren. Die man had zo verschrikkelijk zitten stinken op die wc⦠Het stonk zo erg en je kunt nog geen raampje open doen.
De stewardess kwam daara aan met van die goedkope lavendel spray en ging zo door heel het vliegtuig sprayen. Ze keek ook vet geĆÆrriteerd hahaha. Die arme kerel.
Ik was bij de action, bij de zelf scan kan je dan je bon scannen en dan gaat het poortje open. Dus ik deed dat maar had best veel in mijn handen en keek niet vooruit, dus dat poortje gaat open en blijkbaar stond er een man gebukt voor dat poortje en dat poortje raakt echt precies zijn hoofd. Echt het leek net nep ik kon mijn lach niet inhouden, ik zei wel sorry en hij zei heel droog ik dacht al wat gebeurd hier nou, valt er iets van boven op mijn hoofd ofzo hahahah.
Lekker inez, groot gelijk
Sorry is niet nodig lijkt me? Ik had precies hetzelfde gedaan.
Ik woon boven een veredelde snackbar en toevallig zit er nu weer een nieuwe eigenaar in en vandaag kwamen ze de ramen bestickeren. Loop ik net in mijn slaapkamer, gordijnen openen, beetje doelloos naar buiten staren terwijl ik sta.Terwijl ik dat doe pak ik met mān hand vol in mān kruis want ja ik had een beetje jeuk. Kijk ik naar beneden, staat er nĆ©t iemand een foto te maken van die nieuwe raamstickersā¦. š„² Hopelijk staat mijn actie er niet op en heeft āie mij het niet zien doen, maar kleine kans op dat laatste
Wilde ze gewoon dat je ging verkassen zodat ze op jouw plek kon gaan zitten?
Was het voor jou niet rustiger geweest dan als je verder bij die kliek vandaan ging zitten dan? Ik snap het ook als principekwestie hoor.
hoe dan als de trein al vol is