Stond vandaag met mijn buurvrouw in de lift. Ze moest hoesten en liet hierdoor een scheet. Deed maar alsof ik niks door had, ze moest er ongemakkelijk van grinniken.
Wij zijn op vakantie en hadden een auto gehuurd via het hotel, moesten op een bepaald tijdstip bij de rotonde bij ons hotel staan en dan werden we opgepikt en meegenomen naar het autoverhuurbedrijf, aan de rand van de stad.
Dus wij staan daar, komt een soort caddy aan, die jongen erin kijkt naar ons en maakt vragend een stoort stuur-beweging in de lucht naar ons, vriend doet bijrijdersportier open, wisselt drie woorden (kon ik niet verstaan door lopende motor) en stapt in, dus ik stap achterin in.
Zegt mân vriend na 1km ofzo ineens: this is for the cars right? Not for bikes? En die jongen in slecht Engels: yes yes motorbikes! En mijn vriend: no we have rented a car. En die jongen: no not car, motorbike!
(Mân vriend had blijkbaar op de telefoon van die gast, die zo op het dashboard geklikt zat en op Whatsapp stond, gelezen dat die jongen naar iemand stuurde dat ie de mensen ging ophalen voor de motorbikes.)
En toen snapte die gast het ineens, begon ie zelf kei hard te lachen, deed ie weer die stuur-beweging in de lucht, met een soort âmet je hand gas-geef-bewegingâ en zegt: this is motorbike, not car, hahaha! Haha echt alsof wij super dom waren dat we dat niet goed begrepen hadden.
Maar goed, een paar minuten later heeft ie ons op dezelfde plek waar we instapten weer eruit gezet. We hebben hem maar bedankt for the ride.
Oh dit doet me ergens aan denken! Jaren geleden woonden we in een appartementencomplex met vrijwel alleen maar ouderen. Er was 1 stokoude buurvrouw, ik noem haar even Toos, die alleen was en het wel gezellig vond als ik eens kwam eten bij haar. Op een gegeven moment stond ze (onbedoeld) ook echt flink scheten te laten, en ik dacht ânegeer t maar uit fatsoenâ. Maar toen zei ze zelf ânou nou Toos tochâ en toen wist ik niet wat ik moest zeggen?
Hahaha heerlijk! Arme toos
Mijn vriend en ik zaten eens bij het pannenkoekenhuis en daar zaten 3 mannen op leeftijd en 1 liet echt zoân knetter scheet. Klonk nog eens extra hard omdat het houten stoelen zijn waar je op zit. Iedereen keek op behalve meneer zelf, die at rustig door.
Die scheet verhalen doen mij denken aan een date. We waren in een restaurant aan het eten en op den duur Zaten alleen wij er nog en een een groep vrienden. Ik had al een paar keer een vreemde geur geroken maar dacht het zal wel. Liep opeens een vriend weg. Daarna nog een. En de rest begon ongemakkelijk te lachen en te zeggen oooh dit kan echt niet. Niet goed dit.
Wij hadden ondertussen ook wel door dat die lucht daar wel weg moest komen. zeiden ze ook nog tegen ons sorry hoor. Echt stinken dat het deed. En een man bleef maar stoĂŻcijns met een rode kop voor zich uit kijken. Die verraadde zichzelf.
Ugh ik had 1 vet ongemakkelijke foto in de werk groepsapp gezet (moest naar vrienden), toen reageerde mijn leidinggevende gelijk met âwat zie ik hier⊠â dus ik die foto gelijk verwijderen, DACHT IK. Ik reageerde nog met haha oeps foutje.
Appt mijn collega mij een paar uur later privĂ© over die foto. Dus hij staat nog in de app. Blijkbaar heb ik uit paniek de foto alleen voor MIJZELF verwijderd en niet voor iedereen. En nu zie ik 'm ook niet meer staan dus kan 'm niet alsnog verwijderen đ„Č voorlopig nog maar ff thuiswerken
Die functie is ook gewoon zo irritant! Dan wil je in paniek iets verwijderen en kies je de verkeerde optie. Wie verzint zoiets.
Hahahaha ben wel benieuwd wat voor soort foto het dan is als je het zo beschrijft. Wil je dat delen (niet de foto maar wat voor soort) of hou je dat liever voor je?
Heb trouwens nog wel een ongemakkelijk moment van een aantal jaar geleden. Hier moest ik laatst aan denken omdat ik de bewuste moeder weer zag. Mijn zoontje zat op zwemles bij zwemschool Sandra (is een zwemschool in Den Bosch). Ik was daar al een langere tijd niet tevreden over maar om dan over te stappen naar een andere zwemschool doe je niet gauw omdat je kind dan toch weer een stapje terug moet beginnen en voordat je uberhaupt je A diploma hebt duurt het al super lang. Die Sandra zelf was ook helemaal niet leuk. Altijd super serieus, kon bijna nooit een lachje vanaf (sorry als iemand die zwemschool kent of haar kent, dit is puur mijn ervaring). Haar personeel was trouwens wel heel vriendelijk. Maar als ik me dus weer een keertje irriteerde dan noemde ik die die zwemschool altijd zwemslet Sandra ipv zwemschool Sandra. Dit had mijn zoontje een keer gehoord. Toen kwam er een keer een kindje spelen die nog nooit bij ons had gespeeld. De moeder van dat kindje kwam het kind ophalen en toen hadden we het over zwemles. Ik vertelde dat ik niet tevreden was en toen zij vroeg waar mijn zoontje zat antwoorde die ja ik zit bij zwemslet Sandra. Ik dacht oh kut en mijn hart ging al sneller en toen zei ik zo iets van: naam zoon, wat zeg jij nou? Dat mag je helemaal zeggen. Zegt die: ja mama dat zeg jij toch ook altijd. Ooh het was zo ongemakkelijk. Die moeder keek mij aan en ik kon wel door de grond heen zakken. Dat kindje en mijn zoontje hebben nooit meer afgesproken. Ik weet nu dus niet of dat uiteindelijk kwam omdat ze echt geen klik hadden of dat het daardoor kwam. Ik dacht bij mezelf: nou goede 1e indruk weer AmazoneSlash!
Waarom zwemslet?
Geen idee, dat bekte gewoon lekker
Pfft nou als een moeder van een klasgenootje van mijn zoon dit zou zeggen zou dit voor mij een bevestiging zijn dat we vriendinnen gaan worden
Zou wel mooi zijn als zwemjuf Sandra uit Den Bosch dit nu leest
Ik kan niet slapen en nu lig ik in bed stuk te gaan om zwemslet Sandra
Nou van mij mag ze het lezen hoor hahaha want ik ben echt klaar met die zwemschool. Ze zal het wel leuk vinden dat ik door haar nog een ongemakkelijk moment had hahaha. Ik ben uiteindelijk toch nog weg gegaan en als ze het volgende leest weet ze waarschijnlijk precies wie ik ben. Ik had van een van haar personeelsleden een mail had gekregen dat mijn zoontje op mocht voor zijn A. Voordat je op mocht moest je bepaalde dagen komen zwemmen en natuurljjk weer 200 of nog wat euro betalen. Door mijn bevalling van mijn 2e die een huilbaby was had ik dat gemist en wilde mijn zoontje aanmelden voor het volgende afzwemmen en toen zei zij in een keer dat hij niet af mocht zwemmen omdat hij niet goed genoeg was voor zijn A?! Terwijl ik bewijs had in mijn mail. Dat werd een welles nietes gesprek en toen heb ik toch de keus gemaakt om weg te gaan. Ik dacht ik hou de eer aan mezelf en stuur haar nog een nette mail dat ik het jammer vond dat het zo gegaan was en dat ik haar personeelslid wilde bedanken voor de leuke zwemlessen en daar heb ik nooit meer wat op gehoord.
Kun je het gordijn niet dichtdoen?
OH dit is zo herkenbaar
Wij hebben maanden iemand aan het werk in de tuin (!!) en ik heb echt uuuuren druk zitten doen achter mân laptop terwijl ik vrij had.
En laatst hadden we schilders voor de buitenkozijnen in mân vakantie, dus ik dacht: fuck deze shit, ik ga lekker op de bank chillen.
Kwam die vent zich dus constant met me bemoeien, en zei hij zelfs: âNou, in de benen, jongedame!!â
In de benen voor wat? Ik kan me goed voorstellen dat dat heel vervelend voelt, als je vakantie hebt en je zo op je vingers gekeken wordt.
Ik denk niet dat een schilder erg onder de indruk is van drukdoenerij achter een laptop terwijl hij buiten staat te ploeteren.
De gang tussen tikken op een laptop en op de bank liggen is niet erg groot
Gewoon lekker ownen dat je geen klote te doen hebt hoor.