Ongemakkelijke momenten #2

Dit klinkt echt geweldig. Leef jij in een Disney film?

Ik herinner me een keer op een vlucht naar Mexico dat er iemand naar de wc ging en diegene zat er enorm lang op.
Mensen die dicht bij de wc zaten, stonden ineens op en liepen naar voren. Die man had zo verschrikkelijk zitten stinken op die wc… Het stonk zo erg en je kunt nog geen raampje open doen.
De stewardess kwam daara aan met van die goedkope lavendel spray en ging zo door heel het vliegtuig sprayen. Ze keek ook vet geïrriteerd hahaha. Die arme kerel.

19 likes

Ik was bij de action, bij de zelf scan kan je dan je bon scannen en dan gaat het poortje open. Dus ik deed dat maar had best veel in mijn handen en keek niet vooruit, dus dat poortje gaat open en blijkbaar stond er een man gebukt voor dat poortje en dat poortje raakt echt precies zijn hoofd. Echt het leek net nep ik kon mijn lach niet inhouden, ik zei wel sorry en hij zei heel droog ik dacht al wat gebeurd hier nou, valt er iets van boven op mijn hoofd ofzo hahahah.

68 likes

Ik moet dit topic niet midden in de nacht lezen terwijl ik in bed lig en mn lach in probeer te houden.

4 likes

Lekker inez, groot gelijk

7 likes

Sorry is niet nodig lijkt me? Ik had precies hetzelfde gedaan.

2 likes

Ik ben redelijk moe opgestaan deze ochtend en was er niet helemaal bij.

Ik ging mijn kindje deze ochtend afzetten en er stond een mama met een kindje voor me te wachten. Ik sla graag een babbeltje dus vroeg hoe haar kindje heette. En daarna vroeg ik “en is het leuk”. Wtf ook, is het leuk… ze keek ook beetje gek en zei “ja het is wel leuk”.

22 likes

Ik woon boven een veredelde snackbar en toevallig zit er nu weer een nieuwe eigenaar in en vandaag kwamen ze de ramen bestickeren. Loop ik net in mijn slaapkamer, gordijnen openen, beetje doelloos naar buiten staren terwijl ik sta.Terwijl ik dat doe pak ik met m’n hand vol in m’n kruis want ja ik had een beetje jeuk. Kijk ik naar beneden, staat er nét iemand een foto te maken van die nieuwe raamstickers…. 🥲 Hopelijk staat mijn actie er niet op en heeft ‘ie mij het niet zien doen, maar kleine kans op dat laatste

62 likes

Wilde ze gewoon dat je ging verkassen zodat ze op jouw plek kon gaan zitten?

Was het voor jou niet rustiger geweest dan als je verder bij die kliek vandaan ging zitten dan? Ik snap het ook als principekwestie hoor.

hoe dan als de trein al vol is :sweat_smile:

2 likes

Ze zegt toch dat de vraag was of er geruild kan worden, dus een andere plek vrijkomt en zegt zelfs “ga op een andere stoel zitten ofzo”. Die is er blijkbaar dus ook…

1 like

Vorige week was ik bezopen en wou ik nog even wat te vreten halen bij de domino’s na een feestje. Er werkte toen één jongen die ook alleen moest afsluiten. Dus ik vond het een goed idee om een beetje te flirten in de hoop dat ik iets gratis zou krijgen (why ook echt? :joy:). Dat kreeg ik dus niet :unamused: waarschijnlijk zag het er ook totaal niet uit omdat ik echt lam was. Deze knul was ook totaal mijn type niet én ik heb gewoon een vriend dus ik weet ook niet wat ik precies dacht haha. Ik was dit alweer een beetje vergeten en bestelde vanavond domino’s met mijn vriend. Nou de bezorger belt aan beneden, helemaal prima. Drie keer raden wie er boven de hoek om kwam lopen… :upside_down_face: Ik heb gewoon gedaan alsof mijn neus bloedde, maar ondertussen schaamde ik me kapot van binnen

78 likes

Vandaag. en ik stress er nu om. bang of dit consequenties heeft.

Op het werk hebben wij zo’n interne telefoon verbinding tussen afdelingen. Vele hebben van die grove platte humor en vandaag dacht ik grappig te zijn. Onze afdeling werd gebeld dus ik nam op met een flauwe zin met daarop volgend een platte grap. Daarna kreeg ik te horen ‘je weet dat deze gesprekken worden opgenomen he’

aii… dat wist ik niet.

13 likes

Omg dit doet me denken aan mijn vorige baan. Collega zat te fucken en toen ik haar belde begon ze te hijgen aan de telefoon. Een tijdje daarna belde zij mij (zag ik in het schermpje) dus ik dacht pak d’r terug en toen ging ik ook hijgen. Had ze een apotheek doorverbonden en die reageerdemet hallo??? Dit is echt niet grappig??? Toen heb ik opgehangen :joy:

70 likes

Haha maar dat klinkt ook wel weer als een grap om jou te naaien!

12 likes

Ja dat weet ik dus niet, ik weet wel dat bij hun op de afdeling gesprekken met klanten worden opgenomen voor trainingsdoeleinde. :dizzy_face:

Ik ging vanmiddag boodschappen doen. Legde rustig mijn spullen op de band toen de caissière me aansprak. “Mevrouw u hoeft geen antwoord te geven hoor. Maar bent u in orde?” Ik had geen flauw idee waar ze op doelde. Bleek dat ik twee behoorlijke blauwe plekken in mijn gezicht heb. Dus toen kon ik in een volle supermarkt uitleggen dat ik gewoon een iets te enthousiaste baby heb die nog wel eens op mijn gezicht wil sabbelen als we spelen.

foto van de plekken

108 likes

Wel lief dat ze het vraagt :smiling_face_with_three_hearts:

119 likes

Ja zeker! Heb haar ook gezegd dat ik het waardeerde.

48 likes