Ik kan niet geloven dat ik deze zin opschrijf, maar: ik geloof dat m’n opa me vanochtend zag masturberen.
We hadden telefonisch afgesproken samen naar m’n oma te fietsen (die woont ergens anders), ik zat nog een beetje te chillen in m’n badjas beneden en nou ja, was een beetje frisky en van het een kwam het ander.
Alle gordijnen ed waren nog gesloten, behálve die voor de tuin deuren, waarvoor je in de achtertuin moet staan om naar binnen te kunnen kijken. Je raadt het al… Klopt m’n opa ineens op het raam. Hij zou ook helemaal niet langskomen want we zouden bij oma meeten. En hij klopte ook niet logischerwijs op de tuindeuren, wat je zou doen als je niets gezien had, maar half met z’n rug naar me toe op het keukenraam. Wat niet logisch is want daar kon hij niets doorheen zien. Dus ik denk dat hij me zag en besloot subtiel te kloppen op een ander raam.
Ik vloog overeind, deur open gedaan, naar boven gerend, geroepen dat ik zo klaar was, opa wachtte even en vervolgens is hij “nu eerst weer naar huis want hij weet niet meer zeker of hij de stekker van het strijkijzer eruit heeft gehaald.”
Ik voel me zo zo zo awkward en nu moet ik dus naar oma fietsen om haar verjaardag daar te vieren.

.
toen ik zei dat ik helemaal niet zo heet