Haha ik moet hierom zo erg om lachen haha sorry
Ik krijg altijd een error bij het inspreken van voicemail berichten, hoe sluit je die in hemelsnaam af. bij het afsluiten heb ik altijd de neiging om net te doen alsof het een mail is. Dus âmet vriendelijke groet, LaPetiteRobeNoireâ. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. En dan had ik ook wel eens dat ik halverwege die zin ineens doorhad dat ik dat weer aan het zeggen was, en dan maar helemaal stopte met pratenâŠ? En dan een awkward stilte (in een gesprek waar ik de enige ben) en dan toch maar die zin afmaken en dan net te laat ophangen.
Ik zeg altijd âeinde berichtâ. Maar daarvoor maak ik er wel chaos van natuurlijk. Ik spreek echt best vaak VMâs in, maar het blijft ongemakkelijk.
Ik doe altijd mijn verhaal met verzoek om terug te bellen. Noem dan telefoonnummer en dan eindig ik met âeinde berichtâ en hang ik op.
Ik zeg altijd gewoon doei! Ik spreek meestal zo:
Hoi met luzarl van x, ik bel even want, u kunt terugbellen op ⊠tussen 8&12 (ofzo), ik zal u later deze week nog een keer bellen. Doeidoei (ofzo)
Haha heel cute eigenlijk.
Kun je mij even terugbellen? Mag naar dit nummer: Bedankt! Doei!
(Ook op moeten oefenen)
Haha herkenbaar, vooral bij zakelijke contacten krijg ik ook vaak een error of weet ik mijn telefoonnummer spontaan niet meer waar ze me op terug kunnen bellen :â). Sluit overigens vaak af met: âWe spreken elkaar!â want âdoeiâ vind ik bij mezelf altijd als een kleuter klinkenđ
Ik spreek een voicemail nooit in om exact deze reden
Ja zakelijk vind ik doei ook nooit zo gepast. Meestal zeg ik iets van âFijne dagâ ter afsluiting.
Ik spreek vrij regelmatig voicemails in en heb het ondertussen redelijk onder de knie - gewoon een âvastâ riedeltje en sluit altijd af met alvast bedankt! - maar laatst had ik ZOâN blackout op een voicemail, niet te doen. Toen heb ik het ook maar gewoon gezegd âexcuus, ik heb echt zoân blackout, geen idee meer wat ik heb gezegd. Hopelijk wilt u terugbellen oke bedankt!!!â Nooit meer wat van gehoord bedenk ik nu
Ik snap dit nooit zo goed, als ik dit krijg dan heb ik al een gemiste oproep dus dan ben ik al van plan terug te bellen. Tenzij dit alleen de afsluiting is uiteraard.
Haha ja en mensen die dan helemaal hun telefoonnummer opnoemen alsof we in 1990 leven zonder nummerherkenning
Nou op mijn werk moeten we met privenummer bellen en hoe vaak ik wel niet vergeet mijn telefoonnummer in te spreken en heel awkward nog een voicemail met mijn nummer moet inspreken
En die dan ook 06 27 12 38 79 zeggen ipv 0627123879, dan ben ik het alweer kwijt hoor
Dit! En mogelijk nog een ongemakkelijk moment als dit het telefoonnummer van een forummer blijkt te zijn
Ik heb net koffie gehaald en de barista zei bedankt he! En mijn brein vond het een goed idee om met âyoeeeeâ te antwoorden. Ik zeg dat nooit?? Is ook heel ongebruikelijk hier. Die barista keek ook echt van
Hahaha ik zie je ook helemaal dat dansje van souljah boy - crank that erbij doen. Hoop dat je nu begrijpt welke want anders voel ik me oud
Now watch me yuuuua
Oohh haha helemaal niet over nagedacht, maar soms is het een bedrijf ofzo die ik bel en dan weet ik niet of ze ook altijd nummer herkenning hebben? Ik geef wel ook een korte toelichting waarover het gaat.
Het is indd meer zoân vast riedeltje.
Ik spreek alleen voicemails in als ik van te voren heb gezien dat iemand geen Whatsapp heeft. Als ik mensen bel heb ik niet de tijd om uren te wachten tot iemand terugbelt, want deadline, dus ik app meestal even erachteraan en dan kan ik ook 9 van de 10 keer in de gaten houden of iemand het leest.
Ik doe dit trouwens al jaren zo en nog nooit iemand meegemaakt die het vervelend vond dat ik appte.
Ja dan begrijp ik het wel trouwens, als het zoân algemeen nummer is.
Maar ik heb dit ook vaak op mân 06 en dan voel ik me altijd een soort ge rick-rolled haha omdat ik dan wil weten waar het over ging maar de voicemail is âHallo evenveel kun je me terugbellen op dit nummerâ