Ongemakkelijke momenten #2

Ik kreeg een pakketje waarbij mij laatste cijfers van id moesten worden opgegeven zodat de bezorger voor mij in de plaats kon tekenen. Duuuus ik vroeg “wil je mijn nummer?”. Toen realiseerde ik me wat ik zei dus ik zei “oh uh ja ik bedoel om op te slaan” (eigenlijk dus tekenen maar brainfart). Echt die blik van die jongen. Letterlijk dit gewoon: :neutral_face:

Zal ook wel hebben gedacht wat een wannabe cougar haha. Hij was ook echt pas net 18 ofzo met echt nog zo’n slungelige puber look. Gelukkig kon hij er daarna wel om lachen.

19 likes

Ik kan me op een nieuwe werkplek soms een beetje eenzaam voelen, moet er altijd erg aan wennen. Gevolg is dat ik soms rare dingen doe. Zo had ik eens een concert en praatte met de chef. Ik zei, ik moet echt gaan want ik ga naar een concert. En vervolgens pak ik m’n jas en m’n spullen en ik ren door het kantoor naar buiten. Echt rennen gewoon

Ik krijg weer rode wangen nu ik eraan denk. Het was zo vreemd.

56 likes

Nou ja, het ergste wat je chef op dat moment over jou kon denken was dat je écht (bijna) te laat voor dat concert was. Gek impuls misschien, maar voor jou voelde het waarschijnlijk raarder dan het voor de ander was.

1 like

Ik kan ondertussen bijna wel ene boek schrijven met ongemakkelijke momenten. Ik ben een en al ongemakkelijkheid :sweat_smile::joy:

1 like

Haha ik ren ook altijd door de gang van het kantoor, is toch lekker even de benen strekken? Collega’s hebben het inmiddels geaccepteerd

4 likes

Ik was vergeten de deur van de wc op slot te doen en toen deed mijn baas de deur open :thumbsup:

21 likes

:exploding_head::exploding_head::exploding_head: wat bezielt mensen

Ja was een beetje een rare opmerking, maar ik was er zelf niet echt onzeker over dus dat scheelde wel. Ik schrok wel toen ze het zei en ik heb het onthouden maar heb me er gelukkig niet echt rot over gevoeld.

Oh en we mochten wel in hetzelfde bed slapen, wat vrij liberaal was vond ik gezien hoe streng gelovig ze waren, maar toen bleek dat z’n jongere zusje en haar vriendin in dezelfde kamer sliepen, dus toen klopte het weer. Haha zo’n bijzondere vakantie

3 likes

Lang verhaal kort een hoop humble brag.

2 likes

Waarom is het hele verhaal weg

2 likes

Misschien per ongeluk

7 likes

Omdat Damnatio zegt dat ze tegen ondergewicht zat? Of wel een beetje Italiaans kon? Wat is daar humble brag aan

6 likes

Dat gebeurt echt ZELDEN ja

1 like

Ik denk dat dat wel meevalt.

Ik was op een bruiloft van een vriendin. Toen zij binnenkwam met haar vader klonk het nummer “one word” van Anouk. Later zat ze te vertellen dat ze heel lang na had gedacht over dit nummer en dat ze het een erg passend nummer vond. Want ze ging het ja-woord geven, een woord, one word.

Ik heb mn mond toen maar gehouden dat Anouk er iets heel anders mee bedoelde. Nummer gaat over de dood en Anouk vraagt zich af of ze nog “one word” had kunnen zeggen om er voor te zorgen dat diegene zou blijven😭 denk dat mn vriendin alleen naar de titel heeft gekeken en niet naar de tekst heeft geluisterd haha

91 likes

Huh maar die hele tekst gaat toch over de dood? Hoe kan je nou denken dat dat nummer over een bruiloft gaat?:joy::sob:

18 likes

haha ja echt geen idee!

Jaa volgens mij gebeurt dit best vaak! Dat mensen geen idee hebben waar het liedje nou echt over gaat. Ook Bruno Mars Marry Me, an sich leuk liedje maar het gaat over trouwen in een opwelling, want wat moeten we anders doen?
Ook niet helemaaaal toepasselijk voor de meesten :see_no_evil:

7 likes

En someone like you :joy::joy:

9 likes

Dat liedje werd gebruikt voor mijn oma’s crematie, zou er inderdaad niet aan denken om dat bij een bruiloft te gebruiken :joy:

4 likes