Ik had gisteren net hetzelfde, een vriend post een positieve test in de groep maar ik wist dat hij een vasectomie had laten uitvoeren dus ik: “oei, toch niet goed doorgeknipt. hoe ver is je vriendin?”
“Daelyss, ik heb corona”
Toen ik nog in Fadim’s Beautyspace (een supergrote groep op Facebook die oorspronkelijk door de make-up artist/youtuber Fadim werd opgericht) zat, werden er suuupervaak dubieuze zwangerschapstesten gedeeld. De reacties waren ook altijd erg bijzonder. 🥲
Ja maar in Fadim werd ook gezegd dat je je vriend moest dumpen als hij maar adem durfde te halen in de buurt van een andere vrouw
Ja ik mis die groep wel een beetje, enige milieu waarin ik mezelf kon wijsmaken dat mijn diepste, donkerste onzekerheden en jaloerse instincten wel meevielen.
Is af en toe ook wel lekker als je constant je best doet om redelijk te zijn en gezonde relaties op te bouwen. 🥲
Mijn man zei een keer dat mijn bijna nies gezicht op mijn klaarkom gezicht lijkt. Dus ik dacht dat dit verhaal een hele andere wending zou hebben. Ik wil graag geloven dat iedereen nies gezicht op een klaarkom gezicht lijkt.
Ok, misschien moet ik even met mijn man praten hierover.
Edit: er blijkt dus online wel een spelletje te zijn waar je moet raden of de persoon op de foto niest of klaarkomt.
Zoiets schijnt ook een hit te zijn bij babyshowers, raden of vrouwen klaarkomen of bevallen😶
Volgens een zekere theorie kan het ook tegelijk (ik geloof er niks van)
Een keer gespeeld met een (grotendeels preutse) groep, ik had alles goed was ook ongemakkelijk.
Hahaha god las in eerste instantie ff peutergroep, ik dacht al nah gek spelletje wel
Sowieso toen die zelftesten beschikbaar waren had ik de eerste periode elke keer als iemand er een foto van deelde even een fractie van een seconde dat ik dacht dat diegene zwanger was.
Vind dit echt schattig hahhah
Ik hoorde dit gesprek in de supermarkt:
Vrouw: Oh hey jij! Heb je een feestje?
Man: (pakte wijn en snacks uit de schappen) Nee, een begrafenis vanavond.
Vrouw: Oohhh hihi ziet er gezellig uit!
Man: …
Vrouw: Het lijkt wel of er iemand dood is waar je blij om moet zijn!
Man: …
Huh?
Zij was er echt van overtuigd dat de alcohol en snacks alleen voor “vrolijke” dingen zijn? Ik vond het echt zielig voor die man, hij reed zo rond in z’n scootmobiel met die dingen in dat mandje en dan de wetenschap dat het voor een begrafenis is. Maar ook echt heel awkward voor die vrouw. Ik had iets willen zeggen maar dan had zij zich alleen maar geschaamd natuurlijk.
Hahaha, dit is herkenbaar. Ik werk bij het oranje postbezorgbedrijf. Dus ook in andere steden zeg ik vaak collega’s gedag.
Ja klopt, maar ik had ook wel het idee dat het wat lager geschoolde mensen waren en dat ze zich helemaaaal geen houding wist te geven Ze kwam niet zo heel snugger over sowieso dus vandaar dat ik het voor haar ook vervelend vond haha
Haha ik had het juist andersom: ging dit jaar met de camper op vakantie. Ik zag wel eens iemand wuiven maar verder geen connectie ofzo.
Tot we na 4 dagen echt meerdere mensen achter elkaar hun hand op zagen steken, dachten we eerst dat de lichten niet aanstonden of een raam open? Bleek na een appje aan mn ouders hierover dat dat gebruikelijk was daarna deden wij het ook en als iemand dan niet zn hand opstak vonden we dat echt suffe chagrijnen, terwijl wij dat eerst zelf waren haha
Ik stond me net om te kleden voor het raam met rolgordijn half open, kon wel even snel dacht ik. Toen zag ik opeens aan de overkant van de straat 2 vrouwen naar mij wijzen en kijken terwijl ik in m’n string stond en bh aan het dichtmaken was, dus als ze er een paar sec eerder al stonden hebben ze sws nog meer gezien. Heb uit schrik maar gewoon gedaan alsof ik ze niet zag
Lijkt me de beste reactie van jouw kant. Je had ook nog naar ze kunnen zwaaien. Dan hadden ze zich waarschijnlijk betrapt gevoeld en weggekeken.
Ik vind t niet gek om je in je eigen huis om te kleden met een rolgordijn deels open. Daarbij zien ze je in de zomer miss ook in bikini op t strand/bij het zwembad/bij het meertje oid. En dan is het opeens normaal.
Eigenlijk vind ik hun reactie dus best raar
Nou sorry maar dit slaat van hun kant ook nergens op. Kinderachtig gedoe. Wijzen??
Edit voor zoiets als ff omkleden