Ik vind dit altijd zo dubbel.
Als het vaker voorkomt, zou je iemand dan waarschuwen van goh savonds kijk je bij jullie naar binnen?
Zou het zelf misschien wel fijn vinden als iemand dat verteld, in plaats van dat je onbewust regelmatig ‘zichtbaar bent’ wanneer je denkt dat niet te zijn. Onze buurvrouw stond laatst ook met blote borsten in haar slaapkamer met lamp aan, en de elektricien achterin onze tuin had daardoor een goede avond, maar vind dat dan zo zielig voor de buurvrouw
Om eerlijk te zijn boeit het me nul wat mensen ervan vinden als ik naakt door mn huis loop. Tussen de badkamer en de slaapkamer zit mn woonkamer dus ik loop na het douchen regelmatig in mn blootje naar de slaapkamer. Ik ga dan echt niet eerst de gordijnen van de woonkamer dicht doen hoor, mijn huis mijn lefuh. Ik ken mn overburen toch niet en kom ze nooit tegen, dat scheelt misschien ook.
Maar als je geen gordijn dicht doet dan weet je toch wel dat je in principe zichtbaar kan zijn. Als je dat echt niet wil dan doe je ze wel dicht lijkt me. En als je dat niet doet dan boeit het je blijkbaar niet genoeg. Dat laatste geldt voor mij iig, sta niet te dansen in mijn blote reet voor het raam maar er kan best eens een tiet of een bil gespot zijn in het voorbijgaan. No care, en ik hoef dat ook eigenlijk niet te horen van mijn buren (liever niet zelfs).
Mijn overburen zijn een koppel en heb van allebei les gehad. De vrouw in het lager en haar man in het middelbaar. Hebben me ook al veel te vaak naakt gezien
Maar nu is de vraag, verblijden zij jou ook weleens met de aanblik van hun naaktheid?
Neen, ik kijk op hun woonkamer en het enige dat ik zie hen dan enkel in de zetel zitten. Very boring!
Ik neem best wel vaak pakketjes aan voor de buren, en dat is opzich prima, maar deze week waren het er zoveel dat ik het toch wel een beetje irritant vond worden. Dus net was de postbezorger er, weer met een pakketje, dus ik zei grappend: ik moet hier geld voor gaan vragen joh, als pakketpunt.
Bleek het een pakketje voor mezelf te zijn… Heeft de moeder van mijn vriend een verrassing gestuurd.
Haha ah als het wel echt zo was, vind ik dit echt een lieve reactie van hem
Hahaha ik las eerst “mijn” vriend ipv “een” vriend, was even in de war. Wel lief zo idd maar moest dus 2x lezen
Hahaha ik moet hier echt veel te hard om lachen
Ik zat net alleen op kantoor en op de radio was het nummer “french kiss” van lil Louis. Blijkbaar zitten daar nogal hijgstukken in en precies toen dat er op was kwam mijn baas het kantoor binnen…
Als ik op mijn werk post niet kan bezorgen moet dat dus een sticker krijgen en daarna terug in de oranje brievenbussen op straat. Ik had vandaag ook een pakketje dat bij iemand niet door de brievenbus kon een ze waren niet thuis.
Dus ik naar de retailer (Jumbo, AH, Bruna, dat soort). En ik weet dat ze daar een soort brievenbus binnen hebben staan (zon’ ding als op het plaatje staat), dus ik gooi zo de niet te bezorgen post erin. Maar ik had niet gezien dat er geen postzak onder zat, dus ik heel ongemakkelijk alles van de vloer rapen enzo.
En alsof dat ongemakkelijk bukken en oprapen nog niet erg genoeg was heb ik blijkbaar per ongeluk van het rek naast de brievenbus ernaast een opblaasbare 5 meegenomen. Kwam ik alleen pas achter toen ik alweer bijna thuis was.
Haha kei droog die opblaasbare 5. Getal 5 is dus sws een sign voor jou van the universum!!1!1! Doe er wat mee
Ik koop wel een staatslot met eindcijfer 5. Maar ik zat echt van: wtf. En heb daarna hard zitten lachen
#getallengekkie #godwatbenikunieken speciaal
Laatst was ik de Witcher aan het zingen voordat ik mijn huis uit liep. ‘Toss a coin to your witcher’. En toen kwamen er echt twee van die hippe tienermeisjes aanlopen (vind ik altijd vet intimiderend) en ze maakten oogcontact met mij terwijl ik zong. Ik wist eigenlijk niet meer wat ik moest doen en toen dacht ik van fuck it ik zing gewoon door alsof ik me niet schaam. Dus ik zing ‘ohh valley of plenty ohooooh’. Ja…ik deed zelfs de ohhhooohhh 🤦🤦🤦 Ik zag ze echt raar naar me kijken, en ik had zoiets van omg ik ben fucking cringy nu? Ging echt een beetje dood vanbinnen ofzo hahahahahahahhaha
Deze blijft ook zo hangen in je hoofd
Dit had ik ook kunnen zijn En jaa!! Hippe tienermeisjes zijn intimiderend!!
Hahahaha ach boeiend het is een lekker catchy nummer, heb het zelfs als ringtone En sinds het nieuwe seizoen “zing” ik het ook dagelijks