Ongemakkelijke momenten #2

Ben echt zo’n onhandig persoon soms. Ik moest voor ons personeel kerstkaarten kopen, dus ik was met de losse pinpas van het werk in de hand aan zo’n kaartenrek aan het draaien.

Ik weet niet wát ik doe, maar ik laat mijn pasje vallen en toen viel het in zo’n plexiglas bak waar allemaal cadeaupapierrollen in stonden, zo’n bak van een meter hoog ofzo, tot aan je heup zoiets.

Dus ik zag mijn pasje daar tegen de kant aan liggen, maar ik kon dus niet met mijn arm zo diep er in, haha, m’n arm was te kort, hahaha. Naast mij was de rij van de PostNL-balie, dus er stonden 4 a 5 man aandachtig naar mijn gegrabbel te kijken. :expressionless:

Uiteindelijk moest ik dus al die rollen papier eruit gaan halen, om mezelf dieper voorover in die bak te kunnen laten vallen, om zo bij m’n pas te kunnen.

Was weer top.

Die pas is trouwens echt vervloekt, want afgelopen week heeft mijn collega hem ergens in zijn auto tussen laten schuiven, waar ook niemand er bij kan. :joy: Dus geblokkeerd en er is een nieuwe onderweg.

83 likes

Die verrekte cadeaupapierbakken ook! Ik was dus mijn portemonnee verloren. Bij de ene winkel afgerekend en bij de andere had ik geen portemonnee meer. Overal gezocht en gevraagd, maar nee. De volgende dag weer langs gegaan en toen zag ik onder het pinautomaat dus van die lange dozen staan met cadeaupapier. En toen bedacht ik mij heel slim dat die daarin wel in kon liggen. Ik had gelukkig op dat moment geen andere klanten naast mij, want het was indd nog best een gegraai :laughing::sweat_smile:

8 likes

Je portemonnee lag er wel?

2 likes

Ja! Die lag daar mij op te wachten op de bodem van de doos. Ik heb hem na het pinnen blijkbaar laten vallen, zo de doos in. Het was zo pashouder, dus alleen een portemonnee met pasjes erin

5 likes

Ik had het net tegen een collega per ongeluk over rapedistrict in plaats van grapedistrict :thumbsup: als je hier langs de grapedistrict fietst zit er precies een bord in je blikveld voor de “g” dus mijn vriend en ik zijn het zo gaan noemen tegen elkaar, daar moeten we maar mee stoppen

16 likes

Ik ben ongesteld en had een emo whatsappgesprek met mijn vriend, dat ik af wilde sluiten met “ti amo”. Schrijf ik “ti ano (anus)”. :pensive::pensive::pensive: Het is een tikfout die ik nog nooit had gemaakt, waarom nu‽‽‽

36 likes

:joy::joy::joy:

3 likes

41 likes

Blasfemie

24 likes

Ja excuses

2 likes

Jullie vergeten de echte Eternal!
Eternal_Greatest_Hits

(Ik had vroeger dit album 🤦)

15 likes

Ik ook! Was mijn eerste CD volgens mij.

Ga nu op Spotify kijken of ik alles nog kan meezingen

2 likes

Jaah, ik ook nu. Kom wel een eind denk ik. Sowieso kan ik “I am blessed” helemaal meezingen want die heb ik gebruikt voor auditie voor de schoolmusical. Lekker dramatisch nummer voor een musical en door een 14 jarige, hahaha. Werd wel gekozen :grin:

4 likes

Ik had niet de greatest hits zie ik nu…
Had Power of A Woman

2 likes

Ik stuurde via whatsapp per ongeluk een piemelsticker naar een non (niet die vriendin van mij). Ze was online. Ik ga naar de hel

97 likes

We zien je daar!!

55 likes

ohhh kan je hem niet meer verwijderen? past wel lekker bij je titel :frowning:

1 like

Ja, ik had hem verwijderd! Maar weet niet of ze hem gezien heeft. Heb er maar snel een hondje achteraan gestuurd

27 likes

Come to the dark side, we have piemels

17 likes

Wilt u het bonnetje mee? Alstjeblieft, fijne dag verder.

En ik zeg: bedankt, tot zo

:sob:

20 likes