Ben ik net lekker met the final Countdown op standje 100 aan het opruimen, wordt er opeens keihard op de voordeur geklopt (hoorde het door m’n noice cancelling koptelefoon heen, want was in de gang bezig). Trek met een verbaasd hoofd de deur open, want verwachtte niks en had dus de bel niet gehoord.
Nou blijkbaar had m’n vriend wat besteld en die is er nu niet. Dus de bezorger semi geïrriteerd lachen: ’ oooh vandaar dat je me niet hoorde!’.
En ik lachend: ‘Ja dit heb ik echt nodig met schoonmaken hoor. Anders trek ik het niet
’.
Besefte me toen pas dat ik daar in de deuropening stond met een lege fles wijn in m’n hand en grote headphones op.
Hij staarde me nog even verdwaasd aan en stamelde een oké doei. Fijne avond. En ging weg.
Weet niet wat hij gedacht moet hebben😭. Nog een leuke anekdote: ik ben zwanger en heb al maanden geen druppel gedronken.
We hadden 1 straatje verder moeten zijn. Vandaar dat ze ook 3x om onze naam vroegen, want we stonden dus helemaal niet op de lijst. We hebben er uiteindelijk wel met z’n allen om kunnen lachen haha
) en daarin moesten we in teams opdrachten uitvoeren en filmen/fotograferen voor punten. Die moesten we telkens uploaden in een aparte app, zodat de organisatie punten kon geven.
snap dat je direct opstapt haha.

. Broertje heeft ons allemaal besmet.
Maar ze had helemaal niet verteld aan haar zoons (broer van mijn ex was er inmiddels ook en had zich ook voorgesteld aan die man) dat ze aan het daten was en wij wisten dus helemaal niet dat die man bestond. En hij zat zo sip te koekeloeren want hij werd dus voorgesteld aan de zoons van de vrouw waar hij verliefd op was en wij zaten echt ZO DOM te kijken. Omg zoiets zeg je dan toch even van te voren?? Was zo raar hahaha.

uiteindelijk lukte het me om te remmen met mn tenen