Ongemakkelijke momenten #2

Caissière: “U heeft het zelfde aantal koopzegels als de mevrouw voor u, wat grappig”
Ik: “HAHAHA (echt hysterisch lachen). Echt heel grappig ja!!!”

Ik snap echt niet waar dat vandaan kwam :joy:

127 likes

Ben ik net lekker met the final Countdown op standje 100 aan het opruimen, wordt er opeens keihard op de voordeur geklopt (hoorde het door m’n noice cancelling koptelefoon heen, want was in de gang bezig). Trek met een verbaasd hoofd de deur open, want verwachtte niks en had dus de bel niet gehoord.

Nou blijkbaar had m’n vriend wat besteld en die is er nu niet. Dus de bezorger semi geïrriteerd lachen: ’ oooh vandaar dat je me niet hoorde!’.

En ik lachend: ‘Ja dit heb ik echt nodig met schoonmaken hoor. Anders trek ik het niet :grinning_face_with_smiling_eyes:’.
Besefte me toen pas dat ik daar in de deuropening stond met een lege fles wijn in m’n hand en grote headphones op.

Hij staarde me nog even verdwaasd aan en stamelde een oké doei. Fijne avond. En ging weg.

Weet niet wat hij gedacht moet hebben😭. Nog een leuke anekdote: ik ben zwanger en heb al maanden geen druppel gedronken.

91 likes

Ik wilde mijn afspraak voor booster verplaatsen en het was zo’n raar telefoongesprek:

“Ja ik bel omdat ik vrees dat…”
“U heeft corona?”
“Nee dat heb ik niet, enfin denk ik. Je weet maar nooit maar ik wilde mijn afspraak verplaatsen naar een later tijdstip”
“U doet het woensdag op school?”
“Neen, ik ga niet naar school. Wat zegt u nu? Ik ben al 30”
“Ah ja, amai. Oké je kan vrijdag komen”

55 likes

Echt mijn favo topic dit.

6 likes

Mijn vriend en ik hadden een paar jaar geleden gereserveerd bij een Grieks restaurant. Met zegels van de AH, dus lekker uit eten voor weinig geld. Bij binnenkomst vroegen ze al 3x naar de naam waar we mee gereserveerd hadden, maar uiteindelijk vonden ze ons op de lijst en mochten we gaan zitten.

Heerlijk gegeten, maar bij het afrekenen moesten we ineens de volle mep betalen. Ze hielden vol dat ze niks van een speciale actie wisten en dat we gewoon het volledige bedrag moesten betalen. We kregen er een discussie over en toen we de reservering op onze telefoon lieten zien kwamen we erachter wat er verkeerd was gegaan… we zaten bij de verkeerde Griek :laughing: We hadden 1 straatje verder moeten zijn. Vandaar dat ze ook 3x om onze naam vroegen, want we stonden dus helemaal niet op de lijst. We hebben er uiteindelijk wel met z’n allen om kunnen lachen haha

154 likes

Gister was er een online teambuilding ( :nauseated_face:) en daarin moesten we in teams opdrachten uitvoeren en filmen/fotograferen voor punten. Die moesten we telkens uploaden in een aparte app, zodat de organisatie punten kon geven.

Blijkt dus dat je achteraf AL het ingestuurde materiaal van alle teams in kan kijken.

Er is een filmpje waarop ik graas in het gras als een koe, en ik ging ook echt op in m’n rol. INCLUSIEF KOEIENGELUIDEN.

Ik huiver echt bij het IDEE dat iemand dat nog kan zien.

Verwijderen kon niet meer… Ontslagbrief is de deur al uit.

64 likes

Wooow wtf dit klinkt zo kut, hoe is dit ook mogelijk met de AVG? Welk genie van een manager heeft dit bedacht? :cry: snap dat je direct opstapt haha.

4 likes

Ik weet het echt niet, maar ik snap vooral niet waarom ze van te voren dat niet duidelijk maken of een verwijderknop inbouwen?

Van die “lekker gekke” opdrachten zijn op dat moment nog wel geinig, maar niet het soort materiaal wat wil vereeuwigen.

Haha ik ga niet echt m’n ontslag indienen, maar ik weet wel 100% zeker dat anderen ook wel door die app heengeklikt hebben en haat dat idee hartgrondig. Hopelijk zwijgt iedereen het dood, hoef er niet mee geconfronteerd te worden.

4 likes

Ik heb het wel vaker gehad… ‘’ dat strings van mij zich mee verplaatsen naar ruimtes / plekken waar ze niet horen’’…

Ik ging vandaag afspreken met n vriendin… nu merkte ik gelukkig op tijd op dat er een string van mij verstrengeld was geraakt met m’n sjaal… dus die had ik opgeborgen voor ik vertrok naar die vriendin ( m’n sjaal ging met m’n ondergoed de was in ) nu kwam ik bij haar thuis en ineens vroeg ze ‘’ is dit een string ‘’ … oh shit er zat er blijkbaar nog een in m’n sjaal verstrengeld… na twee strings in z’n algemeen dacht ik wel klaar te zijn… tot er dus blijkbaar bij haar wéér iets op de grond lag… ze zei ‘‘wtf is dit’’ oh shit… er zat een 3e string verstrengeld in m’n sjaal… gelukkig waren het dus uitgewassen strings… maar ik kan alleen maar denken… ik was op de fiets naar haar… hoeveel strings ben ik onderweg wel niet verloren? hoeveel mensen gaan nu over het fietspad en denken wtf alwéér een string :rofl:

108 likes

Een soort spoor zoals bij Hans en Grietje :laughing:

8 likes

Ja haar man zat beneden dus die kreeg alles mee. Ik zei al tegen ze ‘nou nu kan ik tenminste wel de weg terug naar huis vinden’ :grin:

9 likes

Update: ik heb mijn afspraak weer moeten verplaatsen door Corona 🥲:clown_face::clown_face:. Broertje heeft ons allemaal besmet.

3 likes

Ik herinner me ineens een ongemakkelijke situatie van toen ik nog met mijn ex samen was! We waren uitgenodigd voor de verjaardag van zijn moeder dus wij daarheen en in de tuin zaten een man en een vrouw dus ik die een hand gegeven (paar jaar terug, was voor corona) en me voorgesteld. En mijn ex kende die vrouw, was een vriendin van zijn ma, maar stelde zich ook voor aan die man. Ik deed de aanname dat het de man v/d vriendin was, mijn ex vroeg verder ook niks. Verder niet bij nagedacht en tijdens het taart eten en kletsen kwamen wij er dus achter dat de moeder van mijn ex aan het daten was met die man :joy: Maar ze had helemaal niet verteld aan haar zoons (broer van mijn ex was er inmiddels ook en had zich ook voorgesteld aan die man) dat ze aan het daten was en wij wisten dus helemaal niet dat die man bestond. En hij zat zo sip te koekeloeren want hij werd dus voorgesteld aan de zoons van de vrouw waar hij verliefd op was en wij zaten echt ZO DOM te kijken. Omg zoiets zeg je dan toch even van te voren?? Was zo raar hahaha.

18 likes

Ik deelde op vakantie een twijfelaar met m’n beste vriendin en de eerste nacht heb ik d’r wakker gemaakt en gezegd: “-naam van m’n man- je ligt op mijn helft, schuif eens op”. En daarna heb ik haar een kusje op d’r voorhoofd gegeven :’).

Ze lag trouwens niet op mijn helft, het bed was gewoon enorm klein.

73 likes

Mag ik weten welke zalf dit is? Misschien via pb haha

2 likes

Ik heb soortgelijk iets meegemaakt maar dan bij mijn tante. Mijn ouders wisten wel dat het de nieuwe vriend van mijn tante was, maar niemand had mij iets verteld (en mijn broers ook niet). Ik was toen iets van 14 jaar. Ik vond het zo ongemakkelijk…

Bedenk mij nu dat er een periode was dat die man mij vaak “vergat” te feliciteren op verjaardagen. Was zo weird. Helaas is het nog steeds de vriend van mijn tante. Ze zijn gelukkig dus leuk voor haar, maar ik kan dus totaal niet overweg met hem :sweat_smile:

4 likes

Dankjewel!

1 like

Ik ben op wintersport en vandaag gingen we naar beneden op de piste die onder de stoeltjeslift ligt. En daar was het heel stijl en ijzig. En dat HAAT ik. Ik ben hier voor sneeuw niet voor een gladde plaat ijs.

Ik viel voorover terwijl ik met mijn gezicht richting de berg reed (snowboard) en omdat het zo glad en stijl was gleed ik dus echt tientallen meters op mn buik met mn gezicht naar de berg naar beneden :flushed::flushed:

en als ik dan probeerde te remmen door mn board in de sneeuw te drukken maakte ik een halve draai en dan gleed ik met mn hoofd als eerst naar beneden. En mn vriend kwam zo achter me aan gereden en we keken elkaar ook echt zo aan terwijl ik maar naar beneden bleef glijden :woozy_face: uiteindelijk lukte het me om te remmen met mn tenen

En iedereen in de lift kon er van genieten ook. Vreselijk

79 likes

Bleh ook een keer gehad! Zo eng en je kan dan ook echt niet stoppen! Haat aan ijsplaten.

Ik zei het laatst nog tegen mijn man: die seksspeeltjes kun je niet rond laten slingeren (als in het laatje van het nachtkastje/onder het kussen etc), de kinderen worden te groot blabla. Ik hoor hem nog zo zeggen dat het onze slaapkamer is en zij daar niets te zoeken hebben.

Wie stuurt net de kinderen naar onze slaapkamer om iets te pakken? En wie kwamen er net rennend en schreeuwend naar beneden met de volgende woorden: ‘WAAROM LIGT ER EEN NEP PIEMEL IN JULLIE BED!!! HIHAHO’

Ik werp mijn man zo’n blik van deze is voor jou

Hij: ‘Dat is een massagestok, papa had last van zijn rug’

Een massagestok? Gast… Dit gaat echt nog zooo vaak door de kinderen aangehaald worden😅 Dus tot over een tijdje want er komen vast nog wat ongemakkelijke momenten aan.

Edit: het was ook nog echt een hele realistische vibrator en geen mooie roze ofzo, een met eikel en al :sob::sob::sob:

164 likes